برای خرید آجیل عید رفته بودم اما میلیاردر برگشتم

برای خرید آجیل عید رفته بودم اما میلیاردر برگشتم

نزدیک سال نو بود و برای خرید آجیل عید رفته بودیم، به جمعیت خیره شده بودم و فکر میکردم این حجم از تقاضا باور نکردنی ست. از آنجایی که کرمانشاه در عرضه تخمه نامی ست تصمیم گرفتم من هم وارد بازار فروش تخمه شوم و امروز درآمدی باورنکردنی دارم. کمی با محصول منتخب من آشنا شوید.

تخمه

اگر بسته بندی های تخمه آفتابگردان چینی را نگاه کرده باشید با هم متفاوت هستند و گرم بسته ها متفاوت اند مثلا 100 گرمی یکی از آن ها است. بعضی از تخمه ها بدون پوست و در بسته بندی های متفاوتی قرار گرفته است ولی لذت خوردن تخمه آفتاب گردان با پوست آن چند برابر بیشتر از بدون پوست و خوردن راحت آن است. مخصوصا اگر زمان مشاهده ی تلویزیون از آن استفاده شود.

خواص زیاد تخمه آفتابگردان باعث مصارف زیاد آن می شود. قیمت تخمه چینی خیلی پایین است. خام این تخمه هم لذیذ است هم ترد و بعد از طعم دار کردن آن با نمک و لیمو و سس… یکی از بی نظیر ترین طعم ها خواهد شد. تخمه آفتابگردان سرشار از ویتامین است و روی پوست خیلی تاثیر گذار است و باعث جوان سازی  پوست می شود. حتی اگر به تخمه هم علاقه ندارید از بسته 300 گرمی یک بار استفاده کنید.

برای خرید آجیل عید رفته بودم اما میلیاردر برگشتم

تخمه کدو تنبل

یکی دیگر از خواص تخمه کدو تنبل تاثیر آن در زیبایی و حفظ سلامت پوست می باشد، اسیدهای چرب ضروری که در آن وجود دارد به حفظ رطوبت پوست کمک می کند و از خشکی آن و ایجاد آکنه جلوگیری می کند.

اسیدهای چرب اشباع نشده باعث تغذیه و افزایش میزان انعطاف پذیری پوست می شوند، همچنین وجود روی در تخمه کدو باعث کاهش قرمزی صورت شده و از این راه به بهبود و درمان آکنه کمک می کند که نحوه عملکرد آن به این صورت است که روی غدد چربی تاثیر می گذارند و موجب کاهش فعالیت آنها می شوند که در نهایت با ترشح چربی احتمال ایجاد آکنه را کم می کند.

وجود آنتی اکسیدانهای مختلف در تخمه کدو به دلیل اینکه رادیکالهای آزاد شده را خنثی می کنند از ایجاد چین و چروک روی پوست جلوگیری کند، همچنین وجود عنصر روی در آن به حفظ کلاژن و جوان ماندن پوست کمک می کند.

برای خرید آجیل عید رفته بودم اما میلیاردر برگشتم

تخمه ژاپنی

یکی از بهترین تنقلات و آجیلی که می توانید به‌ طور روزمره آن را مورد استفاده قرار دهید تخمه ژاپنی است که سرشار از آنتی اکسیدانهای به خصوصی می باشد که می تواند به خوبی خطر ابتلا به سرطان را کاهش داده و از بروز این بیماری جلوگیری نماید.

فصول گرم سال مانده تابستانی کی از مواقع مناسب برای استفاده از این آجیل مغزی به حساب می‌آید ویتامینهای B موجود در این محصول برای سلامت بسیار مفید بوده و می توانند سطح شادابی و نشاط شما را افزایش دهند.

یکی از دانه های مغذی و در دسترس مغز تخمه ژاپنی و تخمه هندوانه است که می توانید در سبزوار نمونه های باکیفیت آن را بیابید.

روغن موجود در این دانه یکی از مفیدترین روغنهایی است که از کمترین گل سر ممکن است باردار بوده و برای سلامت قلب مفید واقع می گردد استفاده از این محصول می تواند با پایین آوردن کلسترول بد خون باعث جلوگیری از انسداد شریانهای قلب شده و خطر ابتلا به بیماری سکته را کاهش دهد.

از تخمه ژاپنی می توانید درون سالاد و غذاهای خود استفاده نمایید یا حتی از آن به عنوان یک دانه مغذی بر روی شیرینیها و دسرها برای تزیین استفاده نمایید.

برای خرید آجیل عید رفته بودم اما میلیاردر برگشتم

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه