وقتت رو هدر نده و با دستگاه اتوکلاو ثروتمند شو

اگر اهدافی در زندگی دارید سعی کنید آن را با شور عشق به انجام برسانید و اگر می خواهید در راستا اهدافتان شغلی جدید و پر سود آغاز کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم شغل خود را در راستای دستگاه اتوکلاو رقم بزنید و از آنچه که بدست می آورید لذت ببرید برای آشنایی با این حیطه ی کاری پر سود با ما همراه باشید.

دستگاه اتوکلاو قارچ

باید گفت دستگاه اتوکلاو قارچ در انواع گوناگونی در بازار موجود می باشد که شامل موارد زیر است دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی که جنس آن از فولاد است و دارای دربی نشکن و ضد باکتری می باشد همچنین دارای گارانتی و ضمانت نامه هم است دستگاه اتوکلاو بیمارستانی که به دو صورت یک و دو درب تولید می شود و مخصوص ضدعفونی کردن بیمارستان می باشد و ضخامت آن 4 میلی متر است.

این دستگاه در دمای بین 121 و 134 درجه سانتیگراد کار می کند و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی که دارای درب اتوماتیک است و جنس مخزن آن استیل می باشد همچنین دارای خشک کن جداگانه است و در برابر خراشیدگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

.

وقتت رو هدر نده و با دستگاه اتوکلاو ثروتمند شو

دستگاه اتوکلاو صنعتی

قیمت دستگاه اتوکلاو صنعتی با توجه به عوامل متعددی مثل جنس آن، ابعاد و حجم ظرفیت آن ها و نوع کاربردی که دارند کاملا متغیر و متفاوت است همچنین عوامل اقتصادی مثل نوسانات قیمت در بازار روی این امر به طور مستقیم و غیر مستقیم تاثیر گذارند حدود قیمت این کالای ارزشمند و بی نظیر در مجموعه مراکز فروش اینترنتی ما در دی ماه 1401 از حدود 126 میلیون الی 135 میلیون تومان برآورد شده است.

خریداران گرامی می توانند جهت کسب راهنمایی های مربوطه و اطلاعات بیشتر راجع به جزئیات و قیمت هر محصول با کارشناسان حاضر در مجموعه ما تماس بر قرار کنند خرید دستگاه اتوکلاو صنعتی خالی از لطف نیست و کمک های بسیار بزرگی را به انواع صنایع پزشکی و غیر پزشکی کرده، اما برای این خرید نیاز است به نکات مهمی توجه شود.

.

وقتت رو هدر نده و با دستگاه اتوکلاو ثروتمند شو

دستگاه اتوکلاو کوچک

هنگام خرید دستگاه اتوکلاو کوچک باید به مواردی دقت نمود که در ادامه به آن اشاره می کنیم در ابتدا میزان وسایلی که شما قصد دارید آن ها را ضد عفونی کنید در نظر بگیرد و اندازه اتوکلاو را برای خرید مشخص کنید میزان زمانی که این دستگاه برای استریل کردن نیاز دارد را در نظر بگیرید که این زمان به قدرت و نوع دستگاه اتوکلاو وابسته است شرکت سازنده این دستگاه نقش بسیار مهمی در کیفیت این محصول دارد که حتما از برند معتبر این محصول را تهیه کنید.

در نظر بگیرید که هر دستگاهی به مرور فرسوده می شود و به تعمیرات و تجهیزات نیاز دارد پس از شرکت های دارای گارانتی این محصول را تهیه نمایید اتوکلاو های بخار در صنعت پزشکی و در محیط هایی با مراقبت های بهداشتی برای ضد عفونی کردن موارد پایدار در برابر حرارت و رطوبت مانند ابزارهای اتاق عمل جراحی، دستگاه های پزشکی کاشته شده استفاده می شوند.

.

وقتت رو هدر نده و با دستگاه اتوکلاو ثروتمند شو

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه