این آرزو در نهایت مرا میلیونر کرد

باید آرزویی داشته باشید و یادتان باشد که این جمله را باور کنید یا نه، حقیقت است. شما به خاطر این که پولی ندارید فقیر نیستید بلکه اگر آرزویی نداشته باشید فقیر هستید! من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

سیر چینی

سیر چینی از جمله گیاهانی است که دارای خواص درمانی و دارویی بسیاری می باشد و از آن در تهیه غذا و پخت و پز استفاده می شود.

سیر چینی هم در ساخت انواع محصولات دارویی و آرایشی و بهداشتی استفاده می شود به همین دلیل این محصول بسیار پر طرفدار است.

معمولا به صورت یک ساله کشت می شود و دارای برگ های سبز و پهن و بوته ی تو پر حاوی تعداد 10 الی 15 حبه ی سیر می باشد انواع بوته ی سیر خواص شگفت انگیزی دارد.

از جمله: بوته های سفید یک آنتی بیوتیک قوی عمل می کنند و سیستم ایمنی بدن را در برابر انواع بیماری ها مانند سرماخوردگی و کرونا مقاوم می کند.

به دلیل خواص ضد التهابی آن استفاده از آن مشکلات گوارشی روده ها را برطرف می کندو آلیسین موجود در بوته های سیر کلسترول خون را کاهش می دهد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-19T174209.357.jpg

سیر حبه ای

سیر حبه ای در بسته بندی های مختلف کیلویی و گرمی عرضه می شود.

عرضه در حجم های متفاوت سیر تازه سبب می شود افراد بتوانند مطابق با نیاز و بودجه ی خود محصول را خریداری نمایند. از ویژگی های بسیار جذاب سیر حبه ای تازه طعم و بوی بی نظیر آن می باشد که نه تنها برای سلامتی مفید می باشد سبب خوشمزه تر شدن بسیاری از غذاها می شود.

رطوبت موجود در سیر از بوی تند آن جلوگیری می کند به همین دلیل در طول مصرف بوی زننده ای احساس نخواهید کرد.

رنگ سیر حبه ای تازه سفید صدفی و بدون پره های پوچ می باشد همچنین دارای مواد مغذی منگنز، فیبر، ویتامین C، سلینیوم و کلسیم می باشد.

مشخصات سیر حبه ای بسیار زیاد است با دانستن ان ها می توان خرید خوبی داشته باشید.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-19T174549.922.jpg

سیر صادراتی دزفول

در تمام نقاط جهان از اصلی ترین و پر استفاده ترین صیفی جاتی که می توان یافت سیر می باشد که در تمام نقاط جهان کشت می شود و در تهیه ی غذاهای مختلف از آنها استفاده می نمایند.

توجه داشته باشید برای خرید سیر صادراتی دزفول به صورت کیلویی لازم است چند نکته را رعایت فرماید به طور مثال باید توجه داشته باشید که سیر ها باید تازه و درشت باشند.

همچنین لازم به ذکر است چه سیر تازه تر باشد ماندگاری بیشتری دارد.

هم چنین باید توجه کنید که پوست سیر باید خشک و کاغذی باشد و به راحتی حبه های سیر جدا شود که این نکات نشان دهنده ی کیفیت بالا و مطلوب سیر می باشد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-19T174830.704.jpg

.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه