تجربه های یک میلیاردر از چگونگی هموار شدن موفقیت خود

تجربه های یک میلیاردر از چگونگی هموار شدن موفقیت خود

همیشه فکر می کردم چون نتوانسته بودم در دوران جوانی پولدار شوم دیگر نمی توانم کاری را شروع کنم تا به ثروت برسم اما دوستی این باور اشتباه من را با تجربیات درست خودش عوض کرد و با راهنمایی های دلسوزانه خود، من را وارد مجموعه و فعالیت خودش کرد و توانستم قدم به قدم با مشورت این افراد در حوزه انواع ارده میلیاردر بشوم که در اینجا به توضیح چند نمونه از آن ها می پردازم.

ارده شیره

ارده شیره غالبا از کنجد تهیه ی می شود و خواص بسیاری برای بدن دارد که باعث شده تا مصرف این ارده شیره خوشمزه به صورت گسترده در کشور انجام بگیرد.

مادران برای رشد فرزندان خود در دوران بارداری نیاز به خوردن این ماده ی مقوی دارند، مادران باید از دوران کودکی به فرزندان خود غذاهای بسیار مقوی بدهند و آنها را از خوردن هله هوله و غذاهای فست فودی منع کنند تا در نهایت جامعه ای سالم و کارآمد داشته باشیم.

تغذیه ی سالم از مهمترین نکات در زندگی می باشد که بر تمامی مراحل زندگی تاثیر می گذارد و باید به آن توجه بسیار ی کرد.

زنان لاغر و نحیف اگر قصد بارداری دارند باید ابتدا کمی وزن خود را بالا ببرند و این امر با خوردن انواع غذاهای پر کالری و پرتئین دار مانند ارده کنجد و شیره میشر خواهد بود.

خوردن این ماده ی غذایی پر ارزش در وعده ی صبحانه فوق العاده کارایی بیشتری خواهد داشت زیرا بدن آماده گی برای دریافت و جذب انرژی را دارد.

تجربه های یک میلیاردر از چگونگی هموار شدن موفقیت خود

ارده دو آتیشه

از جمله مواد غذایی مقوی برای مصرف صبحانه ارده دو آتیشه اردکان می باشد که با رعایت بهترین استانداردها تولید می شود و به همین سبب طعم خوش و لذت بخشی دارد و همچنین این محصول دارای ظاهری دلپسند و عطری خوش و لذت بخش می باشد، که در بسته بندی مناسب و بهداشتی به بازار شهرهای مختلف کشور عرضه می گردد.

این محصول از کنجد تهیه می شود و یک محصول کاملا طبیعی می باشد، که مصرف آن باعث بهره مندی از خواص ارشمند کنجد درجه یک می شود و همچنین فاقد هر گونه افزودنی شیمیایی می باشد، با توجه به اینکه ارده کنجد دو آتیشه یک محصول صد درصد طبیعی است برای حفظ سلامتی بدن و تامین کمبود مواد مورد نیاز بدن مانند کلسیم بسیار مفید و موثر می باشد.

افرادی که می خواهند کاهش وزن داشته باشند، می توانند از این محصول با ارزش بهره گیرند، زیرا دارای انرژی بالایی است و بر این اساس مصرف کم آن انرژی مناسبی را برای بدن فراهم می سازد و از پرخوری و افزایش وزن جلوگیری می نماید.

تجربه های یک میلیاردر از چگونگی هموار شدن موفقیت خود

ارده

ارده مایعی است که از کنجد نرم پوست کنده بریان و نرم کوبیده تهیه شده و روغن آن جدا نشده باشد .

از ارده بیشتر برای وعده غذایی صبحانه استفاده می کنند تا انرژی لازم را برای تمام روز دریافت نمایند.

این ماده غذایی مقوی فاقد هر گونه افزودنی، اعم از شیمیایی و غیرشیمیایی است و صددرصد طبیعی می باشد ارده خواص فراوانی برای سلامتی و به خصوص برای کاهش وزن است.

پس اگر قصد استفاده از ارده کنجد را دارید، به نکات گفته شده توجه کنید، تا باعث چاقی و لاغری شما نشود، به کنجد خمیر شده ارده می گویند، برای تهیه ارده، ابتدا دانه های کنجد را خیس می کنند، و پوسته سیاه یا قهوه ای رنگ و نازک آن را جدا می کنند، سپس با آسیاب، دانه های پوست کنده کنجد را له می کنند، تا خمیری که به آن ارده می گویند، به دست آید، به دلیل اینکه در داخل ارده مواد اضافی، اضافه نمی‌کنند، این محصول دارای طعم خنثی و معمولا برای صبحانه و میان وعده را همراه با عسل و مواد زیر آنها استفاده می نمایند، تا طعم آن را خوشمزه تر کند.

تجربه های یک میلیاردر از چگونگی هموار شدن موفقیت خود

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه