ثروتم را با روفرشی ها به میلیارد رساندم

یکی دیگر از خصوصیات یک تاجر موفق ایجاد یک شبکه ارتباطی است. در واقع عدم توانایی یک بیزینسمن در ایجاد شبکه ارتباطی منجر به شکست کسب و کار او می‌شود. در واقع فقدان شبکه ارتباطی هم اعتماد به نفس و هم پتانسیل رشد کسب و کار شما را کاهش می‌دهد زیرا هر دو این موارد شانه به شانه هم پیش می‌روند. شما می توانید با تجارت الکترونیک رونق بالایی به کسب و کار خودتان بدهید و پیشرفت چشمگیری را داشته باشید.

روفرشی کشدار سه متری

روفرشی کشدار سه متری پر فروش کاملا کش دوزی شده تا بتواند عیوب فرش را پوشانده و سعی در نگهداری فرش و حفظ سلامت رنگ و بافت آن کند.

طرح های کلاسیک آن باعث شده که طرفداران زیادی داشته و تقریبا تمامی گروه های سنی مشتاق تهیه ی آن و استفاده در منزل و لذت بردن از طرح و نقش آن باشند.

تنوع در طرح و نقوش مختلف و طیف رنگی گسترده ای که در تولید آن به کار رفته باعث می شود که به راحتی با فضای داخلی منزل هماهنگ شده و ظاهری زیبا به محیط اطراف ببخشد.

محصول روفرشی کشدار ساده در سایز های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود اما بیشترین استقبال در اندازه های 4، 6،9 و 12متری آن می باشد.

معمولا این محصول دارای نقش برجسته و ساده ریز و درشت است.

ثروتم را با روفرشی ها به میلیارد رساندم

روفرشی کشدار شانل

طراحی این روفرشی کشدار شانل کاملا ایرانی بوده و طراحان با ذوق این محصول سعی در حفظ نقوش ایرانی داشته و با الهام گرفتن از طرح های قدیمی سعی در حفظ فرهنگ دیرینه ی ایرانی دارند.

این محصول پر طرفدار دارای ثبات رنگی بسیار بالایی است و به همین دلیل قابل شستشو بوده و هم به صورت دستی و هم با ماشین لباسشویی می شود آن را شست.

جنس این کالا مخمل شانل بوده و بسیار نرم و مقاوم می باشد و برای ثبات رنگ فرش های گران بها، استفاده از این نمونه روفرشی پیشنهاد می شود.

در تولید این محصول از کش های مقاوم مخصوصی استفاده شده که هم دور تا دور و هم قسمت وسط را در بر گرفته و در هنگام کشیدن روی فرش کاملا فیکس شده و به هیچ وجه از روی فرش لیز نمی خورد.

ثروتم را با روفرشی ها به میلیارد رساندم

روفرشی کشدار شش متری

در هنگام خرید روفرشی کشدار شش متری توجه به طرح و مدل آن بسیار مهم بوده چرا که حتما باید با دیگر وسایل منزل و محیطی که قرار است از روفرشی استفاده کنیم هماهنگ و ست باشد.

توجه به تراکم روفرشی نیز به اندازه ی خرید فرش مهم بوده چرا که هر چه تراکم آن بالاتر باشد، روفرشی نرم تری خواهیم داشت.

نکته ی مهم دیگر مقاومت بالای محصول در مقابل لکه پذیری است چرا که رفت و آمد زیادی روی آن صورت می گیرد و امکان ریختن مایعات یا خوراکی های مختلف بر روی روفرشی وجود دارد.

اندازه گیری دقیق محصول مورد نظر نکته ی مهم دیگر در خرید آن است و همانطور که می دانیم ابعاد 9 و 12 متری این روفرشی از پر فروش ترین های این محصول است.

ثروتم را با روفرشی ها به میلیارد رساندم

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه