گونی کنفی رولی دست دوم

گونی کنفی رولی دست دوم

استفاده از گونی کنفی برای مصارف متعدد می تواند بسیار کار ساز باشد به عنوان نمونه شما باید بدانید برای کارهای باغداری از کدام نوع گونی باید استفاده شود، کسانی کار آنها کشاورزی یا باغداری است به گونیهای گران قیمتی نیاز ندارند یعنی این افراد به گونی رنگی و یا گونی سفید و همچنین به گونیهایی که با مواد شیمیایی مخلوط شده باشد نیازی ندارند.

بلکه باید از گونی کنفی ساده استفاده نمایید که علاوه بر محکم بودن از قیمت خوبی برخوردار می باشد و دارای قیمتی ارزان می باشد.

استفاده از گونی کنفی کاربردهای متنوع و زیادی دارد به عنوان نمونه شما می توانید از این گونی برای در امان نگه داشتن گیاهان و درختان و محصولات کشاورزی خود بهره بگیرید و آنها را از سرما زدگی و یخ زدن جلوگیری به عمل بیاورید.

گونی کنفی رولی دست دوم

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

برای این منظور شما می توانید گونی کنفی خود را دور تا دور گیاه خود بکشید و یا اینکه روی درختان خود را با کیسه کنفی بپوشانید و یک لایه از این گونی برای آن مناسب و کافی می باشد.

نکته دیگر در مورد گونی کنفی این می باشد که این محصول فقط برای سرما و فصل زمستان کاربرد ندارد بلکه می توان از آن در فصل تابستان نیز استفاده نمود و از گیاهان سبزیجات و درختان خود می توانید در مقابل نور مستقیم آفتاب ایمن نمایید و روزهای گرم تابستان را به ایجاد کردن و تهیه سایه برای آنان هم در مصرف آب صرفه جویی نمایید و هم باعث نشاط و طراوت آن می شوید.

گونی کنفی دست دوم

امروزه با توجه به اینکه اکثر مشاغل به صورت صنعتی اداره می شود استفاده از گونی کنفی به صورت بسیار ویژه ای افزایش یافته است.

برخی از افراد می خواهند این محصول را به صورت دست دوم تهیه نمایند که پیشنهاد ما این می باشد که از نمونه نو و دست اول آن استفاده نمایند زیرا ممکن است به دلیل استفاده های نامتعارف از آن گونی فرسوده شده باشد.

مجموعه ما سالهای زیادی است که در زمینه تولید و فروش انواعی از گونی کنفی و طناب کنفی ساختمانی فعالیت دارد و محصولات خود را به تمام نقاط کشور ارسال می نماید.

کسانی کشاورز هستند یا باغدار می باشند محصولات آنها را خطرات زیادی تهدید می کند که یکی از آن موارد حمله حیوانات به مزرعه شما می باشد.

گونی کنفی رولی دست دوم

برای اینکه بتوانید از این موارد جلوگیری به عمل بیاورید پیشنهاد می شود از گونی کنفی دست دوم سفید استفاده نمایید که می تواند از محصولات شما در برابر حشرات موذی و حیوانات مزاحم جلوگیری به عمل بیاورد.

برای این منظور کافی است شما قفس کنفی بسازید که این نوع قفس نسبت به قفسهای دیگر کاربرد بیشتری دارد و از قفسهای خاردار نیز عملکرد بیشتری دارد.

وقتی شما برای محصولات خود از اینگونه قفسهای کنفی استفاده نمایید حیوانات دیگر به سراغ محصولات شما نخواهند آمد و سعی نخواهند کرد این تور و قفسها را از بین ببرند.

در واقع گونیها در ابتدا از نوعی پارچه ساخته می شده است که بسیار با دوام و محکم بوده است همچنین در گذشته برای ساخت گونی از الیاف شاهدانه نیز استفاده می شده است که بسیار محکم بوده است البته از چتایی و کنف نیز به کار گرفته می شده که در ساخت این نوع گونیها کاربرد زیادی دارد.

گونی کنفی رولی

متنوع ترین اندازه ها و ابعاد برای گونی کنفیهای مختلف تولید می شوند که به صورت رولی به فروش می رسند و هر متراژی از آن برای مشتریان ارائه می شود که ممکن است به صورت متری و یا کیلویی به فروش برسند.

این گونیها به جز موارد گفته شده در کشاورزی و باغداری نیز مورد استفاده قرار می گیرند و برای حفاظت از گیاهان و درختان در برابر سرما از گونیهای کنفی استفاده می کنند و در گذشته برای عایق بندی لوله یپلی اتیلن آب و شیرآلات تاسیساتی از گونیهای کنفی استفاده می شده است که هنوز هم برخی از افراد نیز همین کار را انجام می دهند و به واسطه این اقدامات این محصول مورد تقاضای بسیار زیادی از افراد می باشد.

گونی کنفی رولی دست دوم

با توجه به این که استفاده از این محصولات بسیار در میان مردم رایج شده است افراد و تولید کنندگان زیادی به دنبال تهیه چنین محصولاتی می باشند که به واسطه افزایش میزان تقاضا برای گونی کنفی رولی تولید آن با سرعت بیشتری انجام می گیرد و خرید و فروش آن در بازار با حجم بیشتری در حال انجام می باشد که سبب شده رونق خوبی بازار گونی به خود بگیرد.

اکثر محصولاتی که از کشورهای خارجی وارد ایران می شود نظیر خرید قهوه مولیناری که از کشورهای آمریکای جنوبی نظیر برزیل به ایران می رسد، درون بسته بندیهای گونی کنفی قرار دارد تا ایمنی محصول رعایت شود و همچنین در طول سفر محصول از ضربات و فشار در امان بماند.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه