با تمرکز بر پول سازی ثروت را در مشت خود گرفتم

ضرب المثلی هست که می گوید “شیطان در جزئیات است” و شما با حذف جزئیات بیهوده از زندگی تان می توانید به جای هدر دادن انرژی و وقتتان بر روی مسائل پیش پا افتاده تمرکز خود را بر ثروت سازی قرار دهید و با تلاش و کوشش خود را در مسیر رسیدن به ثروت موفق کنید. لذا از شما دعوت می کنیم تا با یک مسیر عالی پولسازی در حوزه مستربچ آشنا شوید.

مستربچ سیلیکون

محصولات پلاستیکی به یکی از ضروریات زندگی جوامع بشری تبدیل شده و عدم مصرف آنها امروزه امکان ناپذیر می باشد. بازار داغ محصولات پلاستیکی طبیعتا خرید و فروش مستربچ سیلیکون متناسب با هر محصول را نیز پر رونق نموده است. امروزه با رونق این بازار و افزایش تقاضا برای تولید انواع محصولات پلاستیکی شرکت های تولیدی اقدام به تولید مستر بچ در حجم انبوه نموده اند. متناسب با نیاز هر محصول مستربچ مناسب با آن در ترکیب مواد اولیه قرار می‌گیرد. همان طور که ذکر شد مستربچ مخلوط و ترکیب تغلیظ شده از جزهای پایه و اساس پلیمری، عامل سازگار، افزودنی و مواد شیمیایی می باشد. این ماده به صورت افزودنی به پلیمر اضافه شده و به آن رنگ و کیفیت و کاهش قیمت می بخشد.

با تمرکز بر پول سازی ثروت را در مشت خود گرفتم

مستربچ پالاز موکت

مستربچ پالاز موکت از مواد عالی تهیه شده است. وجود عوامل زیادی مانند نوسانات موجود در بازارهای داخلی و خارجی نیز بر قیمت این محصول تاثیر گذارند و سبب افزایش یا کاهش قیمت آن می شوند. در نتیجه قیمت این محصول ثابت نبوده و متغیر است و ممکن است چیزی در حدود 15،000 الی 30،000 هزار تومان است. پاسخ به ۲ سوال درباره مستربچ پالاز موکت به این شرح می باشد. ۱: مستربچ پالاز موکت در جند نوع در بازار یافت می شود؟ جامد و مایع. ۲: مستربچ پالاز موکت در جنسی تولید و عرضه می شود؟ پلیمر خام.

با تمرکز بر پول سازی ثروت را در مشت خود گرفتم

مستربچ شفاف کننده

مستربچ شفاف کننده یکی از انواع پر کاربرد مستربچ می باشد. ترکیب مواد از قبیل رنگ ها و پیگمنت ها و مقوی ها و تقویت کننده ها و افزودنی ها با پلیمر مستربچ نامیده می شود. دستگاه اکستروژن دو پیچه کار تولید مستربج رنگی را انجام می دهد که از خواص آن به با کیفیت بودن رنگ، کم مصرف بودن و افزودنی با درصد و غلظت مناسب و یکنواخت می توان اشاره نمود. فرآیند بعدی که در ادامه متن لازم است درباره آن بحث شود خط تولید مستربچ می باشد. این فرایند شامل مراحل متعددی است که هدف اصلی از این مراحل افزودن موادی است که حالت پر کنندگی و تقویت کنندگی دارند و می توان با آنها پایه های پلاستیکی به حالت مذاب ایجاد نمود و از این ماده بدست آمده برای تولید دیگر مواد با کیفیت و مورد نیاز استفاده نمود. با توجه به خواص ماده تولید شده می توان از این مواد همچنین مستربچ نقره ای در تولیدی ها و شرکت های متعدد فعال در زمینه پلاستیک استفاده نمود.

با تمرکز بر پول سازی ثروت را در مشت خود گرفتم

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه