نحوه استعلام قیمت پارچه مانتویی به چه صورت می باشد؟

نحوه استعلام قیمت پارچه مانتویی به چه صورت می باشد؟

استفاده از پارچه های ابریشمی و ساتن برای دوخت مانتو های مجلسی بسیار گزینه مناسبی می باشند که از نظر تنوع رنگ دست شما را در انتخاب باز می گذارند. همینطور برای مانتو های اداری و رسمی از پارچه های فاستونی و کرپ به دلیل دوام و مقاومت بالا و چروک نشدن استفاده می شود.

پارچه های مانتویی دارای تنوع مدل طرح و رنگ بسیار گوناگونی می باشند. مانتو با توجه به جنس پارچه و نوع دوخت و کاربرد آن دارای قیمتی متفاوت و به نسبت مانتو هایی با مدل های دیگر می باشد.

انتخاب پارچه مانتویی گران قیمت بستگی به نوع پارچه و دوخت بکار رفته در آن دارد. همینطور پارچه شناسی و شناخت هرچه بهتر پارچه سبب می شود تا انتخاب بسیار مناسبی برای خرید مانتو داشته باشید.

مانتو های رسمی و یا مانتو های اداری و سنتی همگی باید امکان قابلیت شستشو، آسیب پذیری بسیار کم و ظاهری بسیار مناسب باشند.

نحوه استعلام قیمت پارچه مانتویی به چه صورت می باشد؟

لازم به ذکر می باشد برای خرید این محصولات می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

برای مثال: مانتوهای مجلسی باید از جنس پارچه متفاوت تری به نسبت مانتو های روزانه داشته باشد و مانتو زنانه اداری نیز باید به دلیل استفاده مداوم و طولانی مدت از پارچه ای با کیفیت بالا و مناسب تهیه و تولید شود.

امروزه با تحقیق بسیار ساده می توان به این نتیجه رسید که برای خریدی ارزان و مناسب هر محصول می توان با مراجعه به مراکز اصلی فروش، بهترین و مناسب ترین قیمت ها را مشاهده و خریدی بسیار ارزان و مناسب را انجام داد.

قیمت پارچه مانتویی

مانتو یکی از اساسی ترین لباس های پوششی بانوان می باشد. از این رو قیمت خرید عمده این محصول می تواند در طول سال تولید کنندگان این محصول و کارخانه جات نساجی که تولید پارچه را بر عهده دارند را به تلاش هرچه بیشتر وا دارد.

مشخصا استقبال از خرید مانتو توسط تولید کنندگان مانتو، موجب ایجاد بازار رقابتی بزرگی بین کارخانه ها و طراحان پارچه و تولید کنندگان پارچه ایجاد می کند که می تواند فرصت بزرگی برای فروشندگان این محصول ایجاد گردد.

نحوه استعلام قیمت پارچه مانتویی به چه صورت می باشد؟

دلایل بسیاری بر قیمت پارچه مانتویی تاثیر گذار می باشند بدین صورت که آیا آن شهر یا منطقه امکان تولید مواد اولیه را دارا می باشد یا خیر؟

یا میزان مصرف پارچه در آن کشور چه مقدار می باشد؟

همینطور میزان درخواست و تولید پارچه به چه اندازه می باشد؟

بسیار طبیعی می باشد که هرمنطقه و یا شهری که تولید پارچه را انجام می دهد، قیمت آن پارچه مورد نظر به مراتب پایین تر و کمتر از واردات آن محصول از شهر ها و منطقه های مختلف می باشد.

با توجه به این موضوع می توان نتیجه گرفت قیمت انواع پارچه با یکدیگر متفاوت می باشد.

همانطور که در شهرهای مختلف قیمت پارچه متغییر است قیمت انواع پارچه در یک کارخانه نیز ممکن است متفاوت باشد.

خرید پارچه مانتویی ترمه

ترمه یک پارچه سنتی و قدیمی است. این پارچه در گذشته با کرک و پشم و الیاف طبیعی ابریشم و امروزه نیز با نخ ‍پلی استر درجه یک بافته می شود. این پارچه برای تولید محصولاتی چون رومیزی ترمه، روتختی ترمه، روبالشتی ترمه، جامدادی ترمه، کیف دوشی ترمه، جانماز و سجاده ترمه، ست کیف و کفش ترمه، انواع پوشاک مانند مانتو و جلیقه ترمه و لباس فرمالیته عروس مورد استفاده قرار می گیرد پارچه ترمه پارچه ای سنتی است که قدمت آن در ایران به چند صد سال می رسد.

این پارچه در گذشته برای تولید لباس پادشاهان مورد استفاده قرار می گرفته و امروزه نیز برای تولید انواع لباس ها از ان استفاده می شود زادگاه پارچه ترمه به گفته برخی کشمیر و به گفته برخی ایران است.

اما این پارچه امروزه در بیشتر شهر های کشور مانند تهران، قم ، کرمان، اصفهان، مشهد، تبریز و به خصوص یزد تولید می شود. پارچه ترمه یزدی بهترین کیفیت را دارا است و به زیبایی و کیفیت بالا مشهور است ترمه بافی در شهر یزد به عنوان هنر و صنعت مردم آن به شمار می رود.

نحوه استعلام قیمت پارچه مانتویی به چه صورت می باشد؟

ولین قدم برای خرید پارچه ترمه مانتویی انتخاب مدل مانتو ترمه است برخی افراد بر این باورند که مدل مانتو بر روی خرید پارچه ترمه تاثیر چندانی ندارد در صورتی که برای خرید پارچه مانتویی ابتدا باید مدل مانتو را انتخاب کرد در قدم بعدی برای خرید پارچه ترمه مانتویی باید به سبک و سنگینی پارچه ترمه توجه کرد.

پارچه ترمه مانتویی باید سبک باشد تا فرد در هنگام پوشیدن مانتو ترمه احساس راحتی کند. بنابراین در هنگام خرید پارچه ترمه مانتویی یکی از نکات مهم، سبکی پارچه ترمه مانتویی است بعد از وزن پارچه باید به نرمی و زبری پارچه توجه کرد پارچه ترمه مانتویی باید جوری باشد تا در هنگام لمس آن و برخورد پوست با پارچه فرد فرد زبری پارچه را احساس نکند پارچه ترمه سخت و زبر سبب اذیت پوست می شود.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه