سودهای کوچک در حوزه انجیر من را به ثروت رساند

سودهای کوچک در حوزه انجیر من را به ثروت رساند

این نکته که زمان بسیار با ارزش‌ تر از پول و ثروت است بسیار مهم می باشد، من نیز از زمان و فرصت های کوچک نهایت استفاده را کردم و با بدست آوردن سود های کوچک در حوزه انجیر انگیزه ام را افزایش دادم و در نهایت توانستم به ثروت بسیار زیادی برسم.

انجیر خشک استهبان

استهبان را همه با نام انجیر می شناسند ما در باغ شهری با استفاده از مکانیزم طراحی شده بهترین انجیر خشک استهبان و منطقه آب سرد از همان نواحی را در باغ تهیه و به صورت کاملا تازه برای شما ارسال می کنیم. مطمئنا مجموعه باغ شهری برای یکایک سبد های خرید ارزش ویژه ای قائل است و پس از بررسی و تایید کیفیت آن اقدام به ارسال آن می نماید. انجیر ،یکی از قدیمی ترین میوه های مصرف شده توسط انسان است.

انجیر منبع بسیار خوبی از پتاسیم است، یک ماده‌ی معدنی که به کنترل سطح فشار خون کمک می‌کند. فیبر محلول، پکتین، موجود در این میوه آزادانه در بدن حرکت می‌کند و از کلسترول جلوگیری می‌کند. ثابت شده‌است که برگ انجیر سطح تری‌گلیسیرید را در بدن کاهش می‌دهد، و از حمله‌ی قلبی و سکته‌ی مغزی جلوگیری می‌کند. انجیر خشک حاوی فنول، اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ است که خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر را کاهش می‌دهند.

سودهای کوچک در حوزه انجیر من را به ثروت رساند

انجیر خشک تازه

فیبر موجود در انجیر خشک تازه به کاهش وزن کمک می‌کند و غالبا مصرف آن به افراد چاق توصیه می‌شود. با وجود این،‌ وجود کالری زیاد در انجیر می‌تواند منجر به افزایش وزن نیز بشود؛ به ویژه اگر همراه شیر مصرف شود. برای بهره‌مندی از میزان توصیه شده‌ی مواد مغذی موجود در انجیر مصرف چند عدد از این میوه‌ی خوشمزه کافی است، و نباید در خوردن آن زیاده‌روی کرد! همیشه به یاد بسپارید،‌ زیاده‌روی در مصرف مفیدترین خوراکی‌ها هم برای‌تان مضر است.

معروف است که برگ انجیر جلوی رشد سلول‌های سرطانی را می‌گیرد. آنتی‌اکسیدان‌های موجود در انجیر، رادیکال‌های آزاد و دیگر مواد سرطان‌زا را در بدن از بین می‌برند و به این شکل از سرطان به ویژه از سرطان روده‌ی بزرگ جلوگیری می‌کنند. همچنین گفته می‌شود که این میوه جلوی سرطان پستان را پس از یائسگی می‌گیرد.

این میوه سرشار از کلسیم است؛ وجود کلسیم برای استحکام استخوان‌ها ، تراک استخوان‌ ها و کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان بسیار ضروری است.

سودهای کوچک در حوزه انجیر من را به ثروت رساند

انجیر استهبان

یکی از ویژگی های انجیر استهبان طبع گرم و تر آن است و انجیر سبز و سیاه تازه، انجیر خشک، برگ، پوست و ریشه این گیاه خاصیت دارند و برای اهداف دارویی استفاده می شوند.

انجیر حاوی فیبر، مواد معدنی و ویتامین هایی از جمله ویتامین A، ویتامین B1، ویتامین B2، کلسیم، آهن، فسفر، منگنز، سدیم، پتاسیم و کلر می باشد. درخت انجیر معمولا در قسمتهای غربی آسیا یافت می شود.

انجیر خشک نسبت به انجیر تازه 5 برابر بیشتر کالرى دارد. در هر 100 گرم انجیر خشک، 249 کالری، 3/3 گرم پروتئین، 9/0 گرم چربی، 69 گرم کربوهیدرات و 6/5 گرم فیبر وجود دارد.

به جز کالری، شیرین هستند و دارای شاخص گلایسمیک، متوسط 61 و بار گلایسمی 16 هستند که زیاد است. بار گلایسمک بالای انجیر باعث افزایش سطح قند خون می شود زیرا انجیر خشک شده به سرعت سطح بالایی از قند موجود در بدن را آزاد میکند که ممکن است برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 مفید نباشد. غذاهای شیرین و با انرژی بالا را باید در اوایل روز بخورید، تا انرژی آزاد شده توسط آنها در طول روز سوزانده شود.

سودهای کوچک در حوزه انجیر من را به ثروت رساند

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه