سرمایه گذاری بر روی یک سوم عمر انسان

سرمایه گذاری بر روی یک سوم عمر انسان

نکته جالب در صنعت تولید کالای خواب این است که فعالان اقتصادی در این بخش معتقدند با توجه به اینکه انسان درطول زندگی خود تقریبا یک سوم عمرش می خوابد، بنابراین برای افزایش کیفیت این یک سوم از عمرش هزینه ای قابل توجهی می کند. پس سرمایه گذاری برای یک سوم عمر انسان یا همان خواب خودمانی می تواند حجم قابل توجهی از گردش مالی را برای فعالان به ارمغان آورد.

رو تختی مخمل ساده

رو تختی از انواع مختلفی برخوردار است که در ادامه به شرح چند نمونه از آن می پردازیم: رو تختی مخمل ساده دخترانه: این نمونه روتختی از طرح و مدل های بسیاری برخوردار است همچنین از رنگ های شاد و روشن دخترانه در دوخت آن استفاده شده است؛ رو تختی دخترانه شامل نمونه های ساده، تکه دوزی شده، اسپرت و… می باشد که برای دختران نوجوان و جوان دوخت خواهد شد. رو تختی پسرانه: این روتختی با توجه به سبک آن از سه تکه رو بالشی، رو تختی و یک ملحفه تشکیل شده است؛ تنوع این محصولات نیز بسیار زیاد است که می توانیم به مدل های ورزشی، سه بعدی و … اشاره کنیم. رو تختی عروس: یک نمونه از روتختی که بسیار از تنوع بالایی برخوردار بوده است رو تختی عروس می باشد؛ این مدل به صورت دو نفره دوخت می شود و از جنس های مختلفی شامل ترمه، مخمل، دانتل و … برخوردار است. افرادی هستند که به قلاب بافی، سنگ دوزی، ملیله کاری و … بر روی رو تختی خود استفاده می کنند که بسیار در ظاهر آن تاثیر گذار می باشد.

سرمایه گذاری بر روی یک سوم عمر انسان

رو فرشی

روفرشی ها از جنس های مختلفی تولید شده اند و این اختلاف در جنس یکی از عواملی است که در قیمت انها تاثیر فراوانی دارد، البته عوامل دیگری نیز بر قیمت ان ها تاثیر گذار است مانند هزینه های جابه جایی و نوسانات ارزی که با کاهش و افزایش بر قیمت تاثیر فراوانی دارند و نباید نقش این موارد را در قیمت نهایی انها نا دیده گرفت. فروش روفرشی های مخمل کشدار در مرزهای خارجی نیز رسیده است و طرفداران بسیار زیادی در مرز های خارجی را به خود اختصاص داده است، به همین خاطر سالانه بر میزان تولید این روفرشی ها افزوده می شود تا علاوه بر رفع نیازهای داخلی نیاز های خارجی را نیز تامین نمایند، هدف تولید کنندگان این محصولات فقط رفع نیاز های داخلی و خارجی نیست بلکه از این طریق راهی به سمت کسب درامد پیدا می کنند و همچنین بر در بهبود رونق اقتصادی نیز سهیم هستند.

سرمایه گذاری بر روی یک سوم عمر انسان

روبالشتی

یکی از پر مصرف ترین و محبوب ترین انواع روبالشتی ها شیک روبالشتیهای مخمل هستند چرا که علاوه بر جنس مرغوبی که دارند زیبایی خارق العاده ای نیز دارند که می تواند سرویس خواب شما را تکمیل کرده و باعث شود شما عزیزان فضای بهتری داشته باشید البته لازم به ذکر است که روبالشتیهای مخمل می توانند ویژگیهای گسترده ای داشته باشند. برای مثال می توان گفت شما زمانی که روی بالشتهایی که این روبالشتیها را دارند سر می گذارید و صورتتان در مماس با این روبالشتیها قرار می گیرد آسیب پذیری به صورت کاهش پیدا کرده و از جوش و حساسیتهای پوستی جلوگیری خواهد شد.

سرمایه گذاری بر روی یک سوم عمر انسان

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه