راز جادویی ثروت با این تکنیک ساده

ثروت را باید از جای مطمئنی به دست آورد تا به پاکیش ایمان داشت، بسیاری می گویند با مال حلال ثروتمند نمی شوی اما من به چشم خود دیدم که با مسیر درست و حلال ثروتمند شدم. با ورود به تجارت با محصولاتی بی نقص درآمدم عالی شد در ادامه با محصولاتی که عرضه می دارم شما را بیشتر آشنا خواهم کرد.

زرشک پفکی فله

قیمت زرشک پفکی فله رابطه مستقیمی با درجه کیفیت آن دارد و هر چه میزان کیفیت و تازگی آن بیشتر باشد با نرخ بالاتری به فروش می رسد.

انواع زرشک پفکی درجه یک را مراکز فروش معتبر با قیمت ارزان و مناسب به فروش می رسانند و خرید از آن ها سبب می شود مشتری خریدی خوب و رضایت بخش داشته باشد.

امروزه از زرشک پفکی فله جهت امر صادرات به اکثر کشورهای دنیا انجام می شود زیرا دارای کیفیت بسته بندی مرغوب و کاملا بهداشتی است.

راز جادویی ثروت با این تکنیک ساده

زرشک اعلا

زرشک دارای ترکیبات بسیار مفیدی می باشد از جمله ترکیبات زرشک اعلا می توان گفت 28 گرم زرشک دارای 18 گرم کربوهیدرات، 3 گرم فیبر، 1 گرم چربی، 1 گرم پروتئین و 89 کالری می باشد.

از مواد معدنی  در زرشک وجود دارد، می توان مس، منگنز، آهن و ویتامین سی را نام برد، سطح کلسترول و قند خون را کاهش می دهد و به کند شدن سلولهای سرطانی کمک می کند.

 خواص ضد التهابی دارد، باعث بهبود و کنترل قند خون می شود و این به جهت بربرین موجود در زرشک می باشد، قند خون افراد دیابتی را کنترل می کند، قند خون افراد دیابتی را کاهش می دهد، برای درمان اسهال مفید است در برابر سندرم متابولیک از بدن محافظت می کند.

این بیماری باعث افزایش قند و بیماریهای قلبی می شود، خاصیت ضد قارچی و ضد باکتری دارد و با التهابات و عفونتها مبارزه می کند و از متصل شدن باکتریها به سلولهای بدن انسان پیشگیری می نماید و مانع از بروز عفونتهای باکتریایی و عفونتهای قارچی می شود.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-01-22T113315.322.jpg

زرشک پفکی اعلا

یکی از ریز میوه های بسیار خوشمزه و پر مصرف زرشک پفکی اعلا است که به دلیل طعم بسیار ترش و دلچسبش در سرو انواع پلو ایرانی دسر آبمیوه و غیره استفاده می گردد.

شایان ذکر است که مصرف زرشک پفکی نسبت به سایر نمونه های زرشک بیشتر بوده و بنابراین سطح کیفیت آن بسیار بالا بوده و توانسته مشتریان بیشتری را جلب نماید.

لازم به ذکر و یاد آوری است که زرشک پفکی توسط حساس ترین دستگاه های سورتینگ از ضایعات جدا سازی می گردد و در عالی ترین نوع بسته بندی به بازار مصرف عرضه می گردد.

.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-01-22T113201.555.jpg

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه