حرکت کردن در این مسیر مرا میلیونر کرد

اینکه شما در چه مسیری حرکت کنید بسیار مهم است و من همیشه دوست داشتم در زمینه ای کار کنم که کمتر کسی به آن مشغول می باشند در نتیجه حوزه شیلنگ آتش نشانی را که تنوع بالایی هم داشت را انتخاب کردم و توانستم ثروتمند شوم.

شیلنگ آتش نشانی ایرانی

یکی از تجهیزات ایمنی در همه منازل و مکانهای مختلف شیلنگ آتش نشانی ایرانی است که باید مجهز به سیستم ضد حریق شده باشد. برند فتحی نمونه های مختلفی از آن را در اندازه های مختلف 1 اینچی، 2 اینچی، 4 اینچی و غیره تولید می کند که قیمتهای آنها با یکدیگر متفاوت می باشد.

سیستم ضد حریق برای همه مکانهای مسکونی و تجاری و اداری و غیره الزامی می باشد و امروزه بدون آن مجوزات ساخت و راه اندازی این مکانها توسط مراکز مربوطه صادر نمی گردد و یکی از ضروری ترین سیستمهای هر مکانی شده است.

اتصالات این سیستم باید به درستی بر سر جای خود قرار گرفته باشند و شیلنگها و لوله ها باید به دقت و بدون نشتی به منبع آب و یا جریان آب متصل باشند که در هنگام لزوم و رخداد حادثه بتوان از آن به راحتی استفاده کرد.

حرکت کردن در این مسیر مرا میلیونر کرد

شیلنگ آتش نشانی چینی

جنس و نوع شیلنگ آتش نشانی چینی در این امر بسیار مهم است و هر چه انعطاف پذیری و استحکام این شیلنگها بیشتر باشد کار با آنها راحت تر است و مدیریت بحران بهتر در هنگام آتش سوزی انجام می گیرد.

این شیلنگها علاوه بر سیستم ضد حریق منازل و مکانهای داخلی بر روی ماشینهای آتش نشانی و مخازن هیدرانت متصل می شوند تا آب و هر ماده خاموش کننده را بتوانند با فشار بالایی برای خاموش کردن آتش منتقل کنند.

از نظر قطر و ضخامت بدنه دارای اندازه ها و مدلهای گوناگونی هستند که شیلنگ آب خودرو و یا مکانهای داخلی قطور و ضخیم است که برخی از آنها برزنتی تولید می شوند و چند لایه هستند اما شیلنگهای کپسول و مخازل معمولا از پلاستیک فشرده ساخته می شوند و قطر آنها کوچک تر می باشد.

حرکت کردن در این مسیر مرا میلیونر کرد

شیلنگ آتش نشانی اتریشی

از آنجایی که تعداد مراکز تولید تجهیزات ایمنی و آتش سوزی در کشور افزایش یافته است محصولات و انواع شیلنگ آتش نشانی اتریشی مانند نمونه های 4 اینچ آن با قیمتهای مختلفی تولید و در بازار به فروش می رسد که این محصول مناسب ترین انتخاب برای سیستمهای ضد حریق خانگی و مکانهای داخلی می باشد.

این محصول بر اساس نوع جنسی که در تولید آن به کار می رود دارای قیمتهای متفاوتی می باشد و تنوع ساخت در این محصول بسیار زیاد بوده است و هر کدام از این تولیدات در مکانهای خاصی به کار می روند و مناسب استفاده در شرایط مختلفی می باشند.

به طور مثال برخی از این شیلنگها به صورت ضد اسید ساخته می شوند که باید در مکانهای آزمایشگاهی استفاده شوند و از آنجایی که خطر آتش سوزی در این مکانها اتفاقات خطرناک تری را می تواند به وجود بیاورد این شیلنگها باید استحکام و دوام بالایی داشته باشند تا دچار آسیب نشده و بتواننند با استفاده از این ابزار آتش را خاموش کنند.

حرکت کردن در این مسیر مرا میلیونر کرد

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه