خودم را از فقر به ثروت رساندم

خودم را از فقر به ثروت رساندم

زمانی که می خواستم برای خود کسب و کاری راه اندازی کنم در بدترین وضعیت مالی به سر می بردم. با همان سرمایه اندک خود شروع به فعالیت کردم و از سودی که بدست آوردم برای گسترش کسب و کارم استفاده کردم. امروزه علاوه بر اینکه خود درآمد میلیاردی دارم برای تعداد زیادی جوان نیز شغل ایجاد کرده ام. در ادامه با حوزه ی کاری من بیشتر آشنا خواهید شد.

رنگ ترافیکی

همه ما خطوطی را که بر روی آسفالت جاده ها یا کف پارکینگ ها به عنوان راهنما یا جداکننده لاین ها کشیده شده است، دیده ایم. این خطوط با رنگ ترافیکی کشیده می شوند دربرگیرنده اطلاعات بسیار مهمی هستند که می توانند به ما در یافتن مسیر، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و تشخیص درست حقوق خود در حین رانندگی کمک کنند.

به همین دلیل در کشیدن آن ها باید از رنگ های بسیار باکیفیتی استفاده شود که در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا عبور و مرور خودروها و عابران پیاده، رنگ خود را از دست ندهند. اینجا است که مفهومی به نام رنگ ترافیکی مطرح می شود. انواع رنگ ترافیکی می توانند در مکان های مختلفی استفاده شوند. این مکان ها عبارتند از:

مشخص نمودن فضای پارکینگ ، جهت مسیر حرکت، محدوده لاین ها و حریم جاده

کشیدن نماد های ترافیکی مانند؛ ایست، اتوبوس، خطر، حرکت و…

رنگ خط کشی خیابان مانند خطوط عابر پیاده ، خیابان ها، بزرگراه و جاده ها

C:\Users\ARAD\Desktop\n\رنگ\4.jpg

رنگ روغنی

رنگ های روغنی معمولی خانگی، قدیمی ترین شکل رنگ های مدرن هستند که رزین مورد استفاده در آن ها از نوعی حاصل می شود، که از دانه کتان یا سویا به دست می آید. رنگ روغنی اغلب به رنگ های «پایه حلال» یا «آلکیدی» گفته می شوند. رنگ های آلکیدی نوادگان مدرن رنگ های روغنی هستند که به جای رنگدانه معلق در روغن، از یک رزین آلکیدی حل شده در یک رقیق کننده تشکیل می شوند. در حقیقت رنگ های آلکید بر پایه رزین های آلکیدی (روغن های مشتق شده از گیاهان) ساخته شده اند. اما به طور کلی می توان گفت که بیشتر رنگ های روغنی که از نظر تجاری در دسترس هستند با رنگدانه (پیگمنت) معلق در محلول یک رزین آلکیدی و یک حلال مبتنی بر نفت ساخته می شوند. هدف از افزودن این رقیق کننده ها، بهبود بافت رنگ و کاربرد آسان تر آن است. این رنگ ها حاوی سطح بسیار بالایی از ترکیبات ارگانیک فرار (VOC) هستند که باعث می شود بوی رنگ بسیار قابل توجه باشد. بنابراین در طی فرآیند پیاده سازی این رنگ ها، استفاده از تهویه مناسب لازم است تا نقاشان از بوی ساطع شده از رنگ در امان باشند.

C:\Users\ARAD\Desktop\n\رنگ\5.jpg

رنگ اپوکسی

رنگ های آلکیدی، از رقیق کننده هایی که شامل یک حلال شیمیایی مانند الکل است استفاده می شود.

رنگ اپوکسی محصولی دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمیدی می باشد که بعلت ویسکوزیته پایین این محصول می توان از آن به عنوان رنگ نهایی در سیستمهای دارای پرایمر با لایه میانی و یا بدون لایه های زیرین و مستقیما بر روی سطح استفاده نمود.

رنگ اپوکسی را میتوان بعنوان بهترین جایگزین پوششهای محافظتی جهت جاهایی که نیاز به مقاومت ویژه در برابر عوامل جوی،سایش و اصطکاک،عوامل شیمیایی، خوردگی و .. دارند استفاده کرد. رنگ اپوکسی پس از خشک شدن کامـلا“ قابل شستشـو است و به علـت داشتن خاصیت انعـطاف پذیـری در مقابل تغییر شکلهای سطحی سازه مقاومت نموده و مقاومت بسیار بالایی نسبت به ضربه دارد.به علاوه زیرسازی را در مقابل نفوذ آب و رطوبت محافظت کرده و در صورتی که اصولی اعمال شود، هرگز پوسته نمی شود.

C:\Users\ARAD\Desktop\n\رنگ\ل.jpg

.

.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه