پیشنهاد کاری ناب معجزه ای را در زندگی ام رخ داد

پیشنهاد کاری ناب معجزه ای را در زندگی ام رخ داد

بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه در پی پیشنهاد کاری که دوستم به من داد تصمیم گرفتم وارد حوزه الکترود که وسیله پرکاربردی در صنعت جوشکاری است بشوم، با اطمینانن می توانم بگویم این تصمیم بهترین اتفاق زندگی ام را رقم زد و من توانستم در این حوزه بسیار موفق عمل کنم و سرمایه ام را چند برابر کنم، در ادامه با سه نوع الکترود که شامل الکترود نسوز، استیل و گرافیتی است بیشتر آشنا می شوید.

الکترود نسوز

امروزه در اکثر مکانها از الکترود نسوز برای جوشکاری و اتصال مواد مختلف استفاده می کنند که هم نسبت به انواع دیگر ارزان تر و هم دسترسی به آنها بسیار راحت تر است که استفاده از این نوع الکترودها بسیار پرکاربرد هستند زیرا با توجه به ویژگیهایی که دارند، باعث جلوگیری از هرگونه آسیب به فلز می شوند. هنگام استفاده از این نوع الکترودها، باید نکات ایمنی را رعایت کنید تا آسیبی به خود نرسانید که یکی از مهم ترین آنها، استفاده از ماسک جوشکاری و عینکهای مخصوص است زیرا هنگام جوشکاری، این نوع از الکترودها اشعه هایی تولید می کنند که بسیار برای چشم مضر هستند.

پیشنهاد کاری ناب معجزه ای را در زندگی ام رخ داد

الکترود استیل

در حقیقت الکترود استیل جزو نسل جدید این متریالها به شمار می آید و منظور از آنها الکترودهایی است که در جوشکاری وسایل استیل مورد استفاده قرار می گیرند و گرنه جنس آنها متفاوت می باشد. از نظر ساختاری یک الکترود استیل جدید در مقایسه با سیم جوش از نوعی آهن مخصوص ساخته می شود که ساختار این آهن به گونه ای است که در جوشکاری لوازم استیل می توان آن را استفاده کرد و کارایی بهتری نسبت به سایر الکترودها از خود نشان می دهد.

پیشنهاد کاری ناب معجزه ای را در زندگی ام رخ داد

.

الکترود گرافیتی

قطرهای مختلف محصول الکترود گرافیتی به صورت الکترود گرافیتی با قطر بزرگ و همچنین الکترود گرافیتی با قطر کم تهیه و تولید شده و هر کدام از این الکترودها جریان الکتریکی مشخصی را از خود عبور می دهند. این محصول مفید و پر کاربرد از مواد مختلفی نظیر کک نفتی و سوزنی، رزین مصنوعی، زغال سنگ، ماسه کوارتز و افزودنیهای مختلف دیگر تهیه و تولید می شود که این امر سبب بهبود وضعیت صنعت فولاد نیز شده است. خریداران این محصول می توانند جهت خرید انواع مختلفی از برندهای الکترود گرافیتی از طریق اینترنتی و با پر نمودن فرم مشاوره این شرکت اقدام به سفارش الکترود گرافیتی در قطر و سایز مورد نظر خود به صورت کلی نمایند.

پیشنهاد کاری ناب معجزه ای را در زندگی ام رخ داد

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه