زمین خوردم اما زمین نماندم

زمین خوردم اما زمین نماندم

شاید یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های افراد ثروتمند و کسانی که آن‌ها را به عنوان کارآفرینان برتر می‌شناسیم پشتکار و پرتلاش بودن آن‌هاست. این افراد به سادگی ناامید نمی‌شوند و پس از هر بار زمین خوردن تمام انرژی و نیروی خود را برای سرپا شدن جمع می‌کنند. من هم بعد از چند بار شکست و کسب تجربه سرانجام توانستم موفقیت را در کسب و کار عینک بدست آورم. در ادامه چند نوع عینک را برایتان معرفی می کنم.

عینک دودی بچه گانه

عینک دودی بچه گانه نقش مهمی در حفظ و نگهداری چشم کودکان دارد.توجه به این نکته ضروری است که عینکهای تیره ای که تابشش اشعه ماورا بنفش را مسدود نمی کنند، می توانند بیشتر از استفاده نکردن از محافظ چشم آسیب رسان باشند، زیرا تمایل دارند مردمک چشم را باز کنند و اشعه های بیشتری وارد چشم می شوند. عینک دودی های بچه گانه دارای طرح و مدل های مختلفی می باشد و در انواع رنگ بندی به تولید می رسند، از آنجایی که کودکان بسیار جذب این محصول هستند تولید عینک دودی بچگانه روز به روز در حال افزایش است و سالیانه حجم زیادی از آن تولید می شود و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

.

زمین خوردم اما زمین نماندم

عینک آفتابی اسپرت

زدن عینک آفتابی اسپرت امری موجه برای سلامتی چشمان ما می باشد. عینک های اسپرت، می توانند با پوشاندن و محافظت از چشم ها، خطر آسیب دیدگی چشم را کاهش دهند. بسیاری از عینک های ورزشی، طوری طراحی شده اند که به خوبی روی صورت قرار بگیرند و نلغزند. این مزایای عینک های اسپرت ، از حرکات و تکان های عینک در حین فعالیت هایی مثل دویدن یا ورزش شدید، جلوگیری می کند. همچنین آن ها از نظر وزنی بسیار سبک هستند و طراحی شیکی دارند.

برای افرادی که نیاز به اصلاح بینایی دارند، عینک های طبی اسپرت ساخته شده است. با کمک این عینک ها، عملکرد افراد بسیار بالاتر می‌رود و امکان دید آسان فراهم می شود. عینک های اسپرت، مزایای زیر را نیز دارا هستند:

 محافظت کامل در برابر آفتاب

 کنتراست بهتر

 کاهش تابش شدید خورشید

.

زمین خوردم اما زمین نماندم

عینک آفتابی مردانه

برند های معروف عینک آفتابی مردانه بر روی شیشه سمت راست خود برند را حک می کنند. همچنین بر روی دسته عینک آن را نصب می کنند. برخی از عینک های آفتابی دارای شناسنامه می باشند که از نظر قیمت بسیار بالا هستند.

یکی از مدل های پر طرفدار عینک آفتابی، عینک شیشه آبی است. این عینک طرفداران بسیاری در میان خانم ها و آقایان دارد. خرید عینک مناسب تاثیر بسیار بالایی در تیپ و استایل شما دارد. با انتخاب درست و مناسب می توان به زیبایی ظاهر افزود. عینک شیشه آبی به راحتی قابلیت ست شدن با انواع لباس ها را دارد.

.

زمین خوردم اما زمین نماندم

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه