ترفند طلایی برای ثروتمند شدن در کوتاه ترین زمان ممکن

ترفند طلایی برای ثروتمند شدن در کوتاه ترین زمان ممکن

اگر در مسیر درستی قرار بگیرید می توانید به راحتی پولدار شوید و زندگی خود و اطرافیان خود را تغییر دهید،اما این پیشرفت نیازمند یک استراتژی درست و کاربردی هست من به شما فعالیت در حوزه چرم را معرفی می کنم چون بازار خیلی خوبی دارد.

چرم مشهد

شرکت چرم مشهد تنها کارخانه‌ای است که زنجیرهٔ کامل تولید محصولات چرمی شامل تبدیل پوست خام به چرم، تبدیل چرم به محصولات مصرفی و عرضه مستقیم محصولات چرمی را راه‌اندازی کرده است. این شرکت هم اکنون ۴۶ فروشگاه در داخل ایران و ۴ فروشگاه در کشورهای استرالیا، مالزی، عراق و بوسنی دارد.

شرکت چرم مشهد اولین شرکت فعال در صنعت چرم کشور است که توانسته ایزو‌های کیفیت ۹۰۰۱، ۱۴۰۰۱ و ۱۸۰۰۱ را دریافت کند و همچنین تنها شرکتی است که محصولات چرمی ایران را به خارج از کشور صادر و در قالب فروشگاه عرضه می‌کند.

تعداد نیروهای شاغل در شرکت چرم مشهد در حال حاضر ۴۲۰ نفر است و ۳۰۰ نفر هم به صورت غیر مستقیم با این شرکت کار می‌کنند.

ترفند طلایی برای ثروتمند شدن در کوتاه ترین زمان ممکن

چرم ایران

تولید انواع پوست وچرم و نیز تجارت مرتبط با آن در دوره عباسی در سراسر قلمرو اسلامی پررونق بود. استفاده از پوست حیوانات مختلف برای ساخت پوستین و قبضه شمشیر و آستر کفش ولباسهای زمستانی همچنین برای افسار و رکاب و مشک و همچنین جلدهای چرمی برای کتاب‌ها که به صورت ساده ای طلاکوب می‌شد بعضی از مهم‌ترین کاربردهای چرم ایران در این دوره است و گزارشهای فراوانی درباره تجارت پوست و چرم در این دوره در دست است که نشان دهنده رونق استفاده از چرم در این دوره می‌باشد.تجارت چرم و پوست پس از حمله مغول نیز پررونق بود، مکاتبات خواجه رشید الدین گواه شهرت برخی شهرها مانند تبریزو شیراز در این دوره است.

ترفند طلایی برای ثروتمند شدن در کوتاه ترین زمان ممکن

چرم تمساح

چرم تمساح ، پوست یکی از بیست و سه گونه ی تمساح است که طی فرآیند هایی به چرم تبدیل شده است این نوع چرم که یکی از کمیباب ترین و گران ترین چرم ها در دنیا است مقدار خیلی کمی از تولید جهانی را شامل می شود در مقابل چرم های دیگر این چرم بسیار کمیاب و نایاب  است و برای تولید آن تبحر خاصی نیاز است چون استفاده ی آن در تولید کالاهای گران قیمت است این نوع چرم به خاطر نادر بودن حیوان مورد نظر و اندازه ی کوچک حیوان و نوع دباغی و آماده سازی آن چرم گرانی است. پوست تمساح در درجه اول در تولید کیف های دستی و سایر اقلام لوکس مانند کفش ، کمربند چرم ، کیف پول ، روکش مبلمان و مبلمان استفاده می شود.

ترفند طلایی برای ثروتمند شدن در کوتاه ترین زمان ممکن

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه