ثروت واقعی را در خانه ی خود یافتم

ثروت واقعی را در خانه ی خود یافتم

فکر نمی کردم روزی ثروت واقعی در کنارم باشد و چشمانم آنها را نبیند زیرا با فکر کردن به آنها سوالی ذهن من را درگیر کرد که چرا من با پارکت کسب و کاری را راه اندازی نکنم وخیلی راحت وارد این عرصه شده و بهترین روزهای زندگی ام را در این راه سپری کردم در ادامه مطالب در خصوص پارکت پی وی سی، لمینت و مدل های خارجی توضیحاتی خواهم داد با ما همراه باشید.

پارکت پی وی سی

از این ماده یعنی پارکت پی وی سی مدل های زیادی در بازار وجود دارد، مثلاً نوعی از آن در کف آشپزخانه ها استفاده می گردد و چون آشپزخانه از رطوبت زیادی برخوردار است این کفپوش یک گزینه عالی خواهد بود.

قیمتی که میتوان برای فروشندگان آن تعیین کرد هر متر مربع از ۶ هزار تومان شروع می شود، و با توجه به کیفیت آن به رقم های بالاتر خواهد رسید، حتماً شما این نکته را میدانید که محصولی که گران قیمت تر است حتماً کمی کیفیت بیشتری داشته است که قیمت آن را بالا کرده‌اند و فاکتورهای زیادی هم روی قیمت محصول تاثیر دارد،مثلاً فاکتورهایی مانند وارداتی بودن یا نبودن آن و یا اینکه کیفیت برند این محصول به چه صورت است.

ثروت واقعی را در خانه ی خود یافتم

پارکت لمینت

لایه سوم که به آن لایه کاغذی یا طرح دار هم می گویند، در اصل شکل ظاهری لمینت به این لایه بستگی دارد که با چاپ تصاویر سنگ یا چوب بر روی پارکت لمینت انجام می گیرد.

لایه چهارم یا لایه رویی لایه ضد خط و خش لمینت که محافط لمینت بوده و جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت و آسیب به لایه کاغذی می باشد.

درجه ی Ac نوعی درجه بندی برای مقاومت پارکت لمینت می باشد، که این درجه بندی از ۱ تا ۵ می باشد و هرچه این درجه بیشتر باشد مقاومت سایشی پارکت لمینت بیشتر است.

مزایای پارکت لمینت:
-همانطور که قبلا هم ذکر کردیم پارکت لمینت بر خلاف کفپوش pvc قابلیت جابجایی دارد.
-دارای رنگبندی و تنوع بالایی می باشد
-نظافت آسانی دارند و به راحتی با یک پارچه یا طی نخی و مقدار بسیار کمی آب قابل شستشو می باشند
-مقاومت خوبی در مقابل اشیا برنده دارند
-عایق خوبی نسبت به رطوبت، صدا، دما و حرارت می باشند.

ثروت واقعی را در خانه ی خود یافتم

پارکت خارجی

در حال حاضر نمونه‌های پارکت خارجی به دلیل کیفیت برتر هر چند از قیمت بالاتری برخوردارند اما در ساختمان های لوکس و لاکچری از آنها بیشتر استفاده می شود.

همچنین پارکت ها معمولاً به طور کامل از چوب خالص تهیه شده بنابراین واکنش پذیری آنها نسبت به آب بسیار زیاد است.

در صورت تماس با آب دچار ورم می‌شوند بنابراین استفاده از پارکت ها در محیط مرطوب مناسب نیست و همچنین نسبت به اجسام نوک تیز حساسیت زیادی دارند و برای خانواده هایی که جنب و جوش فرزندان در آن زیاد است کفپوش مناسبی نیست.

ثروت واقعی را در خانه ی خود یافتم

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه