قیمت شیلنگ گاز بخاری تبریز

قیمت شیلنگ گاز بخاری تبریز

امروزه در بازار به خاطر اهمیت زیاد به ایمنی، قیمت شیلنگ گاز نیز بالاست و لازم به ذکر است خرید و فروش شیلنگ گاز نسوز و شیلنگ گاز فشار قوی بسیار پر سود است. شیلنگ گاز یکی از وسایل پر اهمیت در خانه به حساب می آید چرا که برای دستگاه های خطرناک استفاده می شود مانند اجاق گاز، بخاری، آبگرمکن و غیره برای همین باید از شیلنگ باکیفیتی استفاده کرد و حواس خود را برای خرید این محصول جمع کنید و نکات ایمنی گفته شده را رعایت نمود. شیلنگهای گاز سایزهای متفاوتی دارند که برای منازل شخصی و کارخانجات بزرگ نیز متفاوت است که همگی در بازار موجود هستند، سعی کنید شیلنگ مرغوب تری استفاده کنید تا از خطرات آن در امان بمانید. ایمنی شیلنگ گاز متصل به بخاری در منازل مسکونی: بستهای شیلنگ گاز باید محکم بسته شود و همیشه چک شوند، شیلنگ گاز بخاری هر ساله نزدیک به فصل زمستان باید با دقت بررسی شود که دچار ترک و شکستگی نشده باشد.

قیمت شیلنگ گاز بخاری تبریز

برای خرید به نکته ایی که خیلی باید توجه کرد، قیمت شیلنگ گاز در بازار است زیرا قیمت آن در جاهای مختلف متفاوت نیز می باشد. شیلنگهای گاز انواع متنوعی دارند که در اینجا برایتان شرح می دهیم:

  • شیلنگ پوست ماری: این مدل شیلنگها بخاطر شباهتشان به پوست مار به این اسم معروف شدند و خود در دو حالت سبک و سنگین در بازار یافت می شود.
  • شیلنگ چند لایه: این مدل از شیلنگ خود به چند نوع تقسیم می شود.
  • شیلنگ تقویت شده: این نوع شیلنگ یک مشکل بزرگ دارد که آن هم شکنندگی بالای آن است.
  • شیلنگ فلزی: این نوع از شیلنگها از لحاظ هزینه، نسبت به مابقی گرانتر است ولی منعطفتر نیز می باشند.
  • شیلنگ نسوز: این نوع شیلنگ بزرگترین مزیتش این است که داغ نمی شود و در برابر حرارت مقاومت نشان می دهد.

شیلنگ گاز بخاری

شیلنگهای گاز انواع مختلفی دارند و برای اتصال به گاز، بخاری، شومینه و غیره به کار می روند اما جنس شیلنگهای گاز استاندارد باید از جنس پلاستیک نسوز باشد چرا که در برابر گرما و سرما و تغییرات جوی آب و هوا از خود عکس العملی نشان نمی دهند و در شرکتهای معتبر تولید می شوند. نکاتی که حتما باید در استفاده از این نوع شیلنگ مورد توجه قرار دهیم عبارت است از اینکه از قرار گرفتن شیلنگ در مقابل حرارت و گرما جلوگیری کنید و همچنین در انتهای شیلنگی که به گاز یا بخاری وصل کردید بست بزنید چون مانع از حرکت و جابه جایی شیلنگ از جای خود می شود. اگر از شیلنگ حصیری استیل استفاده می کنید هر چند وقت یکبار بازدید کنید تا مطمئن شوید پاره و ترک نخورده باشد.

قیمت شیلنگ گاز بخاری تبریز

ز نمونه شیلنگهایی که کاربرد مصرفی برای نصب وسایل گرمایشی دارد شیلنگ گاز بخاری می باشد که برای اتصال بخاری، شومینه، پکیج دیواری و غیره مورد استفاده قرار می گیرد بسیار بادوام است. ولی باید دقت کنید که نزدیک وسایل گرمایشی قرار ندهید که منجر به فرسودگی می شود شیلنگهای گازی نسبت به نمونه های خود ارزانتر هستند و مقاومت خوبی دارند.

شیلنگ گاز تبریز

حتما باید توجه داشته باشید که از لوله کشیهای استاندارد برای گاز استفاده کنید و در صورت نیاز از شیلنگهای چند لایه مانند شیلنگ گاز کرج استفاده نمائید که مانند سایر شیلنگ‌های لاستیکی معمولی نیستند و در برابر ترکیبات نفتی و گازی مقاوم اند و فاسد نمی شوند. بسیاری از افراد علاقه مند به استفاده از شیلنگهای گازی می باشند زیرا این شیلنگها بسیار مقرون به صرفه و ارزان می باشند، دارای انعطاف پذیری و نرمی باشند و همچنین جریانهای الکتریکی را انجام نمی دهند. از آن جایی که برخی از شیلنگها مانند بسیار شبیه به هم می باشند برای تشخیص شیلنگ گاز و آب از یکدیگر نیز چندین نشانه وجود دارد از جمله اینکه شیلنگهای آب علامتهایی با رنگ قرمز یا آبی دارند، همچین اندازه، قطر و ضخامت شیلنگهای آب با گاز متفاوت است و جنس شیلنگ آب از پلاستیک، پی وی سی، پلی اورتن و پلی اتیلن است اما شیلنگ گاز از پلاستیک نسوز فشرده شده تشکیل شده است. در تفاوت دیگر بین این دو باید دقت کنید که قیمت شیلنگ آب از شیلنگ نسوز گاز ارزان تر است و هر دو مناسب با مایع مورد نظر خودشان می باشند.

قیمت شیلنگ گاز بخاری تبریز

شیلنگهای گاز معمولا از جنس پلاستیک نسوز می باشند و یکی از بهترین نمونه های آن شیلنگ گاز تبریز است که دارای جنس بسیار خوبی است و در برابر سرما و گرما نیز مقاوم می باشد. معمولا متراژ کلافهای شیلنگ چیزی حدود 50 متر می باشد و دارای انواع مختلفی هستند از جمله انواع مواد کهنه و مواد نو، مواد لاستیکی، گرانول پی وی سی، مواد شفاف و یا منجید و همچنین بدون منجید نیز وجود دارند و عرضه می شوند.

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه