طناب پلاستیکی کشاورزی تهران

طناب پلاستیکی کشاورزی تهران

مدلهای متنوعی از طناب پلاستیکی و اصفهان وجود دارد که یک نوع آن طبیعی می باشد و از پنبه و یا الیافهای طبیعی درست شده است که برای طبیعت نیز مضر نمی باشند اما نوع دیگر از طناب از نوع مصنوعی می باشد که از مواد شیمیایی و پلاستیکی تولید شده است ما در ادامه مقاله سایت آراد برندینگ به طور جامعی در خصوص طناب پلاستیکی کاشورزی برای شما مخاطبان ارجمند شرح بررسی تخصصی را خواهیم داشت.

طناب پلاستیکی کشاورزی تهران

دوام و ماندگاری طناب پلاستیکی بسیار بیشتر از طنابهای طبیعی می باشد و مقاومت آنها نیز بسیار زیاد است و به راحتی دچار پارگی نمی شود و هنگامی طناب مصنوعی خیس شود مقاومت آن چندین برابر می شود و بسیار کم تر به نسبت طناب های طبیعی جمع می شوند برای بکسل کردن از طناب های پلاستیکی استفاده می شود زیرا کشش آنها بیشتر از نوع طبیعی می باشد و تحمل کشیدن وزن زیاد را دارد.

برای تولید طناب پلاستیکی از الیاف مصنوعی استفاده می کنند و در کارخانه های کشور با استفاده از مواد شیمیایی پلاستیکی تولید می شود و در ساخت آن از چندین الیاف مصنوعی پیچیده استفاده می کنند تا ضخامت آن بیشتر شود و استحکام آن نیز بیشتر می شود.

طناب پلاستیکی کشاورزی

انسان دیگر نمی تواند برای سیر کردن خود و تهیه مواد غذایی فقط به طبیعت اکتفا کند از این رو از دیرباز به کشاورزی پرداخته است و علم کشاورزی را همواره به نسل بعدی خود انتقال می دهد نسل امروزی از پلاستیک در ساخت طناب، لوله ها، پوشش و عایق رطوبتی و غیره پلاستیکی بهره می برد.

طناب پلاستیکی کشاورزی تهران

طناب در گذشته از الیاف طبیعی مانند درخت انگور و پشم گوسفندان برای شکار و جا به جاایی ساخته می شد که اسحکام بسیار خوبی داشت اما امروزه غیر از طناب پلاستیکی جنس دیگری را نمی توانید در بازار پیدا کنید و در عین حال مقاوم تر از طناب پلاستیکی را با این وزن سبک نمی توان ساخت.

مجموعه ما با سالها تجربه در ساخت انواع طناب پلاستیکی کشاورزی توانسته است نیاز بازار داخلی را با کیفیت بسیار بالایی برطرف کند و کیفی بسیار بالای کالا باعث شده تا روند صادرات را در پیش بگیریم برای اطلاعات بیشتتر می توانید به سایت ما مراجعه کنید و از بهترین قیمت روزه عمده طناب بهرمند شوید.

طناب پلاستیکی برای بسته بندیهای لوازمهای مختلف و همچنین برای مصارف مردم و بسته بندی لوازم خانه در زمان اثاث کشی بسیار کاربرد دارد. برای تولید طناب پلاستیکی از نخهای بسته بندی که از مواد نو و بازیافتی تشکیل استفاده و مراحل تولید انجام می شود.

با توجه به نیاز مصرفی که دارید می توانید طناب پلاستی مد نظرتان را خریداری کنید که سایز طناب پلاستیکی را می توان از ۲  میلیمتر تا ۳۲ میلیمتر است اشاره کرد.

وزن طناب پلاستیکی با توجه به میزان متر آن افزایش می یابد که باید تعداد رشته هایی که در این محصول استفاده شده را هم مد نظر قرار داد.

طناب پلاستیکی در سایزهای متنوع و همچنین در رنگهای نظیر قرمز، آبی، سفید، زرد، سبز و نارنجی تولید می شود که سایز آن از ۳ میلیمتر الی ۱۰۰ میلیمتر می باشد

 

طناب پلاستیکی تهران

همان طور که اشاره کردیم در بسیاری از شهرهای ایران تولیدیهای زیادی به ساخت طناب و دمپایی پلاستیکی مشغول هستند که از این تولیدیها در تهران نیز فعالیت دارند.

طناب پلاستیکی کشاورزی تهران

از نکات مهم در خرید طناب پلاستیکی تهران این است که باید توجه کنید که برای چه کاری نیاز به طناب دارید و این طناب باید چه وزنی و چه میزان کشش را تحمل کند. خرید طناب نامناسب باعث ایجاد خطر شده و در جا به جاییها می تواند منجر به شکستن لوازم شود.

در قدیم و هزاران سال قبل طناب را از برگ محکم درختان یا موی حیوانات تهیه می کردند که مصارف مختلفی مانند بستن وسایل، شکار، حمل کردن و غیره داشت.یکی از درختانی که از برگ آن برای ساخت طناب استفاده می شده و مقاومت بالایی داشته، برگ انگور بوده است که با خیس کردن و در هم تنیدن آن طناب را می ساختند.پس متوجه شدید که اختراع طناب به گذشته دور بر می گردد و امروزه با الیاف پلاستیکی توسط دستگاه ساخته می شوند.

شواهد تاریخی نشان دهنده این است که ساخت طناب به 4000 هزار سال قبل میلاد بر می گردد و بیشترین استفاده را در مصر باستان از این وسیله کرده اند.

با کشفهای تاریخی نشان داده شده است که علاوه بر درخت انگور، برگ درختان خرما و پوست حیوانات نیز برای ساخت طناب استفاده می شده است.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه