فرشی که زندگی ‌ام را متحول کرد و مرا به ثروت رساند

گاهی اوقات در زندگی ما مسیرهایی را اشتباه می ‌رویم اما مهم این است که از این مسیرها درس عبرت بگیریم و به ‌جای ادامه دادن به مسیر اشتباه مان به‌ سرعت تغییر جهت دهیم و راه درست را بیابیم. همان‌ طور که من بعد از سال‌ ها فعالیت در یک حوزه کم ‌درآمد به‌ اشتباه خود پی بردم و توانستم به ‌سرعت با ایجاد کسب ‌و کار جدید خود در حوزه فرش این اشتباه را جبران کنم و ثروت را دوباره به زندگی ام دعوت کردم.

پسته دامغان

پسته دامغان یکی از آن محصولاتی می باشد که در شرایط مناسبی که پسته به صورت با کیفیت در آن رشد می کند قرار دارد. از ویژگی های پسته اکبری دامغان می توان به کشیده بودن آن و تازه بودن ان با طعم چشیدنی اشاره کرد. پسته اکبری دامغان به صورت انواع فرآوری ها به دست مصرف کننده می رسد. پسته ایرانی به دلیل داشتن کلسترول اشباع نشده زیاد قابلیت برشته شدن در دمای بالا را دارد که کشتن انواع باکتری ها را میسر می سازد. انواع فرآوری های پسته اکبری دامغان به صورت برشته شده ساده برشته شده نمکی و برشته شده چاشنی زده می باشد. پسته تازه در تابستان به فروش می رسد و زود هم تمام می شود چون قابلیت نگهداری بالایی ندارد.

فرشی که زندگی ‌ام را متحول کرد و مرا به ثروت رساند

پسته خیس

معمولا اکثر افراد به دنبال یافتن پسته خیس روز و تازه هستند از خاصیت های اصلی و کامل پسته بهره مند شوند. پسته های خیس اغلب دارای مشخصات یکسانی هستند، البته که با توجه به نوع پسته این خاصیت ها متغیر می شوند. به طور مثال پسته های خیس همگی تازه و بو نداده و تر هستند اما رنگ آن ها با توجه به نوعشان ممکن است تغییر کند. همچنین ابعاد پسته نیز به نژاد آن وابسته است، برای نمونه پسته احمد آقایی جزء نژاد هایی است که ابعاد بزرگ تری دارد. این محصول درجه ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و حاوی انواع ویتامین ها و آهن مورد نیاز بدن است.

فرشی که زندگی ‌ام را متحول کرد و مرا به ثروت رساند

پسته رفسنجان

پسته رفسنجان به سرمای زیادی نیاز دارد و دارای میوه ای گرد با مغزی صورتی رنگ هست که همیشه درصد خندان بودن او بر خندان نبودنش غالب می شود. اگر بخواهیم به ویژگیهای پسته توجه کنیم باید بگوییم این نوع از پسته به دو نوع دراز و گرد تقسیم می شود که با نامهای مختلف؛ اکبری، اوحدی، کله قوچی و فندقی شناخته شده، این پسته بهترین رقم برای خرید هست به این دلیل که خندان، یکدست و تمیز می باشد. پسته رفسنجان یکی از پسته هایی هست که خواص بسیاری دارد و به دلیل ارزش تغذیه ای بالا مصرفی روزانه دارد، پسته سرشار از ویتامین و مواد معدنی هست که به دلیل فیبر زیادی که دارد و اسیدهای چرب مخصوص خود می تواند شما را از هرگونه بیماری قلبی و عروقی دور کند.

فرشی که زندگی ‌ام را متحول کرد و مرا به ثروت رساند

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه