عروسک روسی نوزاد پرسپولیسی

عروسک روسی نوزاد پرسپولیسی

از ویژگی های بارز عروسک های روسی نداشتن بینی و دهان می باشد که با صورت های گرد و لپ های گل انداخته خود که ظاهری زیبا و جذاب به آنها بخشیده نسبت به دیگر عروسک های بچه گانه برتری قابل ملاحظه ای دارند.

جذابیت این عروسک ها به گونه‌ای است که زمانی که اولین بار این عروسک را می بینید شیفته جزئیات زیبایش می شوید از شال گردن و کلاه کوچکشان گرفته تا لباس ها و کفش های رنگی زیبایشان که جذابیت بسیاری به آنها بخشیده است.

در درجه اول ظرافت در دوخت عروسک روسی عروس داماد است که می تواند بسیار حائز اهمیت باشد از دوحت بی نظیر لباس های آنها گرفته تا اعضای بدن، پا، دست و صورت همگی با دقت بسیار زیادی طراحی شده و به مرحله دوخت رسیدند.

عروسک روسی نوزاد پرسپولیسی

شما مشتریان می توانید انواع مختلف عروسک را باطرح مدنظرتان از طریق سایت آراد برندینگ سفارش داده و با کیفیت ترین و زیباترین عروسک را با کمترین قیمت درب منزل خود تحویل بگیرید.

چشمان معصوم و پاک، گیسوان مواج و طبیعی همچنین اکسسوری هایی که این عروسک ها را به واقعیت شخصیتی و شغلی شما که میخواهید آن را هدیه دهید نزدیک می کند و یکی از ویژگی های این محصول است.

طراحی زیبا و جذاب عروسک روسی که با جزئیات کاملی مانند قنداقی، پستونک، شالگردن و غیره تولید شده و به بازار عرضه می شود.

یکی از ویژگی های مهم عروسک های روسی خلاقانه بودنشان است که طراحان می توانند با تغییر موهای مختلف، لباس های گوناگون و تغییر در سایز آن ها شخصیت های مختلفی از این عروسک را که از نی نی تا مادربزرگ و پدربزرگ  درست کنند.

عروسک روسی نوزاد

اولین بار عروسک روسی نوزاد توسط یک طراح خانوم که اهل نروژ بود طراحی و ساخته شد، جنس این عروسک ها پارچه ای بوده که با پلی استر پر شده اند و با لباس های زیبا و فانتزیشان توانستند در دنیا نیز به معروفیت برسند.

این عروسک ها با نمونه هایی که از قبل موجود بود از لحاظ ظاهری فرق هایی داشت که به وسیله ی ظاهر جذاب و بامزه اش که فاقد بینی، دهان و گوش هستند به معروفیتی جهانی برسد.

عروسک روسی نوزاد پرسپولیسی

به طوری که امروزه عروسک روسی نوزاد یکی از پر سفارش ترین و محبوب ترین عروسک های موجود در جهان شده است که توانسته است گوی سبقت را نسبت به سایر عروسک ها برباید.

به طور کلی عروسک های روسی از پارچه های لطیفی ساخته می شود که با موهایی مشابه طبیعی ظاهر فانتزی، ظریف و فوق العاده جذابی دارند که همین امر سبب شده است تا مورد علاقه ی افراد بسیاری شود.

در حقیقت افرادی که این عروسک را دوست دارند سن یا جنس خاصی را شامل نمی شود و به طوری که در بین بزرگسالان و کودکان از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

از ویژگی های خوب عروسک روسی و  عروسک روسی ولنتاین داشتن سایزبندی متفاوت آن از کوچک تا بزرگ است که با جنس های متفاوت مرغوبی تولید می شوند که وزن سبکی داشته و به راحتی کودکان می توانند آن ها را با خود حمل کنند.

جنس پارچه های مورد استفاده شده در این عروسک ها کاملا ضدحساسیت و درجه یک بوده بطوری که به راحتی می توان آن ها را مورد شستشو قرار داد.

عروسک روسی پرسپولیسی

همان طور که بیان شد علاوه بر شخصیت های استقلالی عروسک های روسی شخصیت های پرسپولیسی آن نیز تولید و محبوبیت خاص خود را در بین طرفدارن این تیم دارد؛ حال اگر بخواهیم ظاهر این عروسک های زیبا را نسبت به سایر عروسک ها مقایسه کنیم این گونه می باشند که:

عروسک روسی نوزاد پرسپولیسی

– این عروسک ها بینی، دهان و گوش ندارند و عدم وجود این اجزا باعث شده چهره ای خنگ و بامزه ای داشته باشند.

2- با توجه به لباسهای رنگی و اکسسوری جذاب و متنوع در ساخت عروسک روسی پرسپولیسی باعث ایجاد چهره های جذاب در آن ها شده است.

3- دوخت بسیار تمیز عروسک های روسی یکی از ویژگی های مهم این محصول است که از ظرافت و دقت بی نظیری صورت گرفته است ولی در سایر عروسک ها نمی توانید این چنین دوخت را پیدا کنید.

4- همان طور که در مطالب بالاتر گفته شد عروسک های روسی طوری طراحی شده اند که می توان با تعقیر یک سری جزئیات شخصیت جدید و متفاوتی ایجاد کرد این ویژگی باعث شده شما بتوانید با توجه به شخصیت ظاهری خود این عروسک را شبیه سازی کرده و داشته باشید. 5- در ساخت این عروسک ها از مو های جذاب و اکثرا بلند استفاده می شود و این ویژگی باعث شده عروسک های روسی چهره ای معصوم و زیبا داشته باشند.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه