قیمت تشک کناره نمدی طبی

قیمت تشک کناره نمدی طبی

یکی از کالای خواب که دارای الیاف نمدی بوده و در کنار سالنهای پذیرایی برای نشستن به کار می رود می توان به تشک کناره نمدی اشاره نمود که در مراکز معتبر با قیمت ارزان و مناسب در حال انجام است تشک کناره انواع و اقسام مختلفی دارد که نوع نمدی آن از نرمی و لطافت خاصی برخوردار است و در اکثر رستورانهای سنتی و سفره خانه ها از آن استفاده می کنند که بر روی تخت برای نشستن و راحتی مشتریان به کار می رود.

این تشک کناره بسیار گرم بوده و در فصل زمستان از ورود هوای سرد جلوگیری می کند و در زمان نشستن بر روی آن سرما را احساس نخواهید کرد تشک نمدی با استفاده از حلاجی به تولید می رسند و با الیاف درجه یک و طبیعی به بازار عرضه می شوند این تشکها طی فرایند پیچیده ای به صورت سنتی تولید می شوند که ترکیب اصلی آن از پشم حیوانات اهلی مانند گوسفند بوده و با صابون و زرده ی تخم مرغ مراحل کار را انجام می دهند.

قیمت تشک کناره نمدی طبی

تشکهای نمدی دارای کیفیت بالایی هستند که می توان سالیان سال از آن استفاده کرد بدون آن که پوسیده و یا پاره شوند تشک کناره نمدی از جمله محصولات صنایع دستی در هر منطقه ای محسوب شده و در جهان مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است اگر به غرب کشور سفر کرده باشید محصولات نمدی را در بازارهای این شهر با تنوع کیفیت مدل و طرح مشاهده خواهید کرد که علاوه بر تشک طبی از آن کیف، کفش، لباس و غیره تهیه می کنند و دارای قیمتهای متنوعی است.

تشکهای کناره نمدی را می توان با ترکیب رنگهای گیاهی به پشم در زمان حلاجی کردن نمدهای رنگی را تولید کرد و با استفاده از طرح و نقوش بسیار زیبا آن را استفاده کرد کناره های نمدی یک نوع زیرانداز به شمار می رود که در ابعاد و اندازه های مختلف موجود می باشند و در برخی از مناطق با سفارش دادن ابعاد می توان نمد مورد نیاز خود را خریداری کرد.

تشک نمدی جدید

همانطور که در بالا گفتیم تشکهای نمدی از الیاف طبیعی مانند پشم قابل تولید هستند، تشک نمدی جدید نیز با استفاده از فشارهای بالا تولید می شوند که در صد ماندگاری و مقاومتش نیز افزایش پیدا می کند.

این تشکها برای کمر درد و تسکین کمر بسیار مفید هستند، به طور کلی از نمد علاوه بر تشک به عنوان زیر انداز، عروسک سازی، فرش و گلیم نیز استفاده می شود.

یکی از ویژگیهای منحصر به فرد محصولات نمدی نیز این است که آلودگی را فوق العاده کم به خود جذب می کند و نیز دیرتر کثیف می شود، این محصولات بسیار با دوام، سبک و محکم هستند به همین دلیل از لحاظ خراب شدن نیست جز محصولاتی هستند که می توانید سالیان سال از آن استفاده کنید.

قیمت تشک کناره نمدی طبی

در بازار نیز انواع محصولات نمدی به چشم می خورد که جدیدترین آن تشک نمدی حرفه ای است، که مزایای خاص خودش را دارد، این تشکها به نوعی عایق رطوبتی آب هستند و به شدت آب را به خود جذب می کنند، و برای محیطهای نمدار و مرطوب نیست استفاده می شود و برای اطلاع از قیمت تشک نمدی باید به سایت های مربوط مراجعه نمایید.

دوام و مقامت این محصول به شدت بالا است و گرما را نیز به راحتی عبور نمی دهد، از این محصول بیشتر برای تولید تشک، مبل استفاده می شود چرا که به شدت مناسب خوابیدن هستند.

قیمت تشک نمدی

نمد کالایی با قدمت چند هزار ساله است و ایرانیان سالهای سال است که از آن بهره می برند قیمت تشک نمدی جدید اصفهان در بازار ایران متغیر است زیرا خرید و فروش انواع و اقسام آن از قبیل طبی و نوزادی و مسافرتی در بازار موجود است و با توجه به نیاز هر فردی در اندازه های متفاوت و ضخامت مناسبی به فروش می رسد.

با اینکه تشک نمدی در بین ایرانیان ارزش بالایی دارد و همچنین از قدیم الیام از آن استفاده می شد شاید اکثریت جامعه شناختی از آن نداشته باشند و حتی در خانه هایشان کالایی به نام تشک نمدی وجود نداشته باشد.

زیرا کالاهای دیگری جایگزین تشک نمدی شدند که صرفه جویی در هزینه و وقت را کمتر می کردند ساختار ضعیف تری نسبت به نمد داشتند و طراحی آنها در صنعت بسیار آسانتر و کم هزینه تر است تشکهای متنوعی در بازار هستند که با الیاف های متفاوتی به بازار عرضه می شوند.

قیمت تشک کناره نمدی طبی

اگر به فروشگاه های بزرگ و معتبر بروید در بخش کالای خواب انواع و اقسام کالاهای تولید شده و وارداتی را خواهید دید و هر کدام نسبت به طراحی و کیفیت مواد اولیه قیمتی را دارند.

همچنان تشک نمدی طبی نیز در بین کالاها دیده خواهد شد با اینکه اکثر خریداران از مواد و جنس به کار رفته تشک نمدی با خبرند و می دانند کیفیت بسیار خوبی می تواند داشته باشد اما از خرید آن صرفه نظر می کنند و به دنبال کالاهایی هستند که ظاهری نو و همچنان در وزن و اندازه بزرگ باشند.

به طوری که فروش تشک نمدی و تشک مسافرتی ضخیم و نازک با بقیه تشکها رابطه پنجاه پنجاه هم ندارند و در اکثر مواقع جلو زیبا را بیشتر از کیفیت کالا می پسندند و اهمیتی برای خودشان قائل نیستند.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه