شاه کلید یک خانه ی زیبا را پیدا کردم

شاه کلید یک خانه ی زیبا را پیدا کردم

انتخاب خوبی که باعث شد زندگی خود را تغییر دهم پارکت کردن خانه ام بود که زیبایی خاصی به آن داد و باعث شد با این انتخاب تصمیم بگیرم در این مسیر حرکت کنم و کسب و کار خود را رونق بدهم که نمونه ای از پارکت ها را که شاه کلید مسیر من بود را در این مطلب به آنها اشاره کرده و برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.

پارکت پی وی سی

این مواد بسیار انعطاف پذیر بوده و همچنین سبک می باشد و در مقابل آب مقاومت خوبی از خود نشان خواهد داد و محصولاتی که از آن تهیه می گردد کیفیت را بالا خواهد برد، مثل این کفپوش ها که از مواد pvc ساخته شده اند، پارکت پی وی سی دارای قیمت ارزانی است و یک جایگزین خوب برای انواع کفپوش هایی است که گران می باشد و اکثر افراد توانایی خرید آن را ندارند.

پارکت چوبی و همچنین لمینت از قیمت بیشتری برخوردار هستند، این محصول زیبایی فوق العاده ای دارد و تنوع رنگی آن زیاد است، دارای طرح های جالبی می باشد و برای انتخاب از سمت مشتریان یک گزینه عالی است.

اگر بخواهیم در مورد سابقه آن صحبت کنیم باید این نکته را به شما بگویم که از جمله کفپوش های مدرن و پیشرفته در جهان امروز است و با توجه به رشد زیاد این نوع کفپوش ها،یک فضای لوکس و آرامش بخش را به اطراف زندگی شما می دهد.

شاه کلید یک خانه ی زیبا را پیدا کردم

پارکت لمینت

برای نصب پارکت لمینت نیاز به فوم سایلنت دارد که نوعی عایق صوتی و حرارتی است و از انتقال رطوبت به لمینت جلوگیری می کند و همچنین نقش محافظتی برای پارکت لمینت ایفا کرده و از آسیب به تایلها جلوگیری می کند.

پارکت لمینتها توسط کلیکهایی که دارند در هم قفل می شوند بنابراین قابلیت جابجایی دارند.

پارکت لمینت از لحاظ ضخامت در دو سایز ۸ میل و ۱۲ میل موجود است.

پارکت لمینت از ۴ لایه تشکلیل شده که لایه اول به لایه زیرین معروف است و جهت جلوگیری از انتقال رطوبت به لایه های اصلی وهمچنین برای ایجاد تعادل در صورت وجود ناهمواری های کف استفاده می شود.

لایه دوم که به آن لایه اصلی یا لایه چوبی هم می گویند مغز پارکت لمینت می باشد که معمولا از جنس چوب فشرده (HDF) می باشد و چگالی بالایی دارد.

شاه کلید یک خانه ی زیبا را پیدا کردم

پارکت خارجی

از مهمترین تغییراتی که در فضای داخلی خانه می تواند ایجاد شود تغییر پوشش کف می باشد و برای این کار وسایل و محصولات بسیار مختلفی وجود دارند که یکی از آنها پارکت خارجی می باشد.

پارکت ها محصولاتی هستند که جنس آنها چوب از طبیعی است و چوب درختان ابتدا تبدیل به الوار می‌شوند سپس در ابعاد کوچکتر برش داده شده و به این ترتیب پس از ساب و جلا دادن در کف اتاق یا ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.

پارکت ها بسته به جنس چوبی که از آن به دست می آیند دارای انواع مختلفی هستند و همین کیفیت متفاوت چوب باعث می شود که پارکت نیز انواع گوناگونی داشته باشند همچنین این محصولات در دو نوع داخلی و خارجی در کشور به فراوانی وجود دارند.

شاه کلید یک خانه ی زیبا را پیدا کردم

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه