ثروتی که در هنر نهفته بود و من یافتمش

ثروتی که در هنر نهفته بود و من یافتمش

همیشه شنیده بودم هنرمندان قشر پولدار جامعه نیستند و برای دلشان بیشتر کار می کنند اما بعدها به آثار هنری برخوردم که خود ثروت بودند از جمله تابلوهای نقاشی که زیبایی خانه های امروزی ست. پس مسیر کسب درآمدم را یافتم. میخواهید بدانید چطور؟ ادامه مطلب را بخوانید.

تابلو نقاشی

در کودکی از یکدیگر می پرسیدیم: «رنگ مورد علاقه شما چیست؟» و چرا که نه، در بزرگسالی نیز از خود می پرسیم که آیا می توان از تابلو دکوراتیو و سفید صورتی برای نقاشی استفاده نمود یا خیر که باید گفت بله این تابلو نقاشی برای تمامی مصارف هنری بسیار پرکاربرد می باشد. انتخاب رنگها، قدردانی و ترکیب آنها، اعمالی هستند که آگاهانه یا خودکار، هر روز انجام می‌دهیم، اغلب بر اساس سلیقه، حال و هوای روز یا حتی قوانین زیبایی‌شناختی درون‌گرایانه و رنگها در دادن فضای مورد نظر به یک محیط، در برقراری ارتباط چیزی از طریق لباس ما، در توصیف شخصیت یک شی یا یک برند در یک تبلیغات بسیار مهم هستند.

معنای رنگ و تداعیهای رنگی برای کسانی که در هنر، به ویژه در نقاشی دست دارند، افکار تندتری هستند و می توان با استفاده از تابلو دکوراتیو بزرگ سیاه و سفید نقاشیهای بسیار زیبایی را خلق نمود.

ثروتی که در هنر نهفته بود و من یافتمش

تابلو دکوراتیو

این روزها توجه به دکوراسیون منزل و حتی دکوراسیون محیط کار بیش از پیش در بین مردم رواج پیدا کرده است و یکی از بهترین وسایلی که با استفاده از آن می توان تغییر چشم‌گیری در دکوراسیون ایجاد کرد، تابلو دکوراتیو برگ انجیری است.

بال فرشته که از نظر بسیاری از افراد یک طرح بسیار زیبا و معنوی به شمار می رود، سمبل و نماد محافظت و عشق محسوب می شود، از این رو هدیه دادن یک فریم تابلو برق به کسانی که دوستشان دارید، می تواند به خوبی حس حمایت و محافظت شما از آنها را به آنها منتقل کند.

همچنین استفاده از یک تابلو دکوراتیو بال فرشته در فضای منزل یا اتاق خوابتان می تواند حس آرامش و قدرت در شما ایجاد کند. تابلوهای دکوراتیو بال فرشته یک انتخاب بسیار خوب برای استفاده در محیطهایی با سبک چیدمان مینیمال و یا فانتزی است.

ثروتی که در هنر نهفته بود و من یافتمش

تابلو روغن

همه افراد برای اینکه محل کار و یا منزل خود را به یک فضای شیک و جذاب تبدیل نمایند از تابلوهای مدرن و شیک همچون تابلو دکوراتیو استفاده می کنند که در میان آنها تابلو روغن یکی از بهترین تابلوها می باشد و در ابعاد مختلفی مانند 30 50 60 سانتی در بازار قابل خرید می باشند. تابلوهای روغنی معمولا توسط هنرمندان طراحی می شود، درواقع از صفر تا صد کار با خودشان می باشد و به هیچ عنوان چاپی نیست و همین موضوع باعث شده تا زیبایی منحصر به فردی داشته باشد و همچنین طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است.

در هنگام خرید تابلو رنگ روغنی باید به نکاتی توجه نمایید که عبارتند از: قیمت تابلو: از آنجایی که این تابلوها اثر دست هنرمندان می باشد و همچنین به جهت اینکه برای طراحی آن زمان زیادی صرف شده و با ارزش می باشد، بنابراین قیمت آنها بالاتر از بقیه تابلوها مخصوصا تابلوهای چاپی می باشد.

معمولا اگر افرادی که قصد دارند این نوع تابلوها را در مکانی که نور آفتاب به آن می تابد، قرار دهند، بهتر است که از نوع براق آن استفاده نمایند. مات: رنگ روغن مات معمولا آن را در بیشتر سطوح گچی ساختمانها مشاهده می شوند و همچنین از آن می توان برای تابلو نقاشی مدرن نیز استفاده نمود. از آنجایی که این نوع تابلوهایی که رنگ روغن مات دارند بسیار حساس می باشند، بنابراین بهتر است که ازآنها برای مکانهایی که نور آفتاب کمتر است استفاده نمایید، زیرا ترمیم کردن آنها بسیار سخت و پر هزینه می باشد.

ثروتی که در هنر نهفته بود و من یافتمش

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه