رفتار دوستانه ام ثروت بی نظیری را عایدم کرد

اگر به دنبال دوست می گردید، خواهید دید که آن ها کمیاب هستند. اما اگر هدف شما دوست شدن باشد، همه جا آنها را پیدا خواهید کرد. من با تجارت به این مهم دست یافتم و توانستم درآمدم را به چندین برابر افزایش دهم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

گاوآهن برگردان دار دو طرفه

قیمت گاوآهن برگردان دار دو طرفه با توجه به کارایی زیادی که دارد بسیار مناسب بوده و کاملا به صرفه است و البته قیمت آن به کیفیت و نوع آن نیز بستگی دارد.

برای خرید گاوآهن چهار خیش و این است که به چند نکته توجه داشته باشید.

قبل از خریداری این دستگاه از گاوآهن لازم است تا با تمامی شرایط مشخصات فنی و کیفی محصول آشنا بوده و شناسنامه این نوع محصول را به صورت کامل مورد مطالعه و بررسی قرار داده و سپس خریداری نمایید.

قبل از خرید دستگاه گاوآهن چهار خیش دقت داشته باشید که این محصول از شناسنامه معتبر کالا برخوردار بوده و دارای تمامی علائم استاندارد و کیفی لازم باشد.

برای خرید گاوآهن چهار خیش دقت داشته باشید که این نوع گاوآهن از تمامی علائم استاندارد و کیفی مربوطه برخوردار باشد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (25).jpg

گاوآهن سه خیش

گاوآهن سه خیش، از جمله قدرتمندترین و مناسب ترین انواع گاو آهن های موجود در بازار می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

دستگاه گاوآهن سه خیش یکی از مهمترین و ضروری ترین دستگاه های لازم برای موارد کشاورزی می باشد.

محصول گاوآهن سه خیش با قدرت ویژه ای که دارد می تواند زمین را به صورت کاملاً یکدست و عمری خیس کرده و شرایط را برای کاشت و پرورش محصول کشاورزی در زمین مورد نظر آماده کند.

این محصولات گاوآهن با توجه از فناوری‌های روز دنیا و با تکیه بر دانش به روز متخصصان این زمینه تولید شده است و به همین علت یکی از مرغوبترین انواع گاوآهن موجود در بازار می باشد.

محصول گاوآهن چهار خیش سالانه به تعداد بسیار بالایی به فروش می رسد و تقاضا برای خرید این محصولات بسیار بالا می باشد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (33).jpg

گاوآهن چهار خیش

دستگاه گاوآهن چهار خیش دارای مشخصات زیر می باشد. این نوع دستگاه گاوآهن در مدلهای 12، 14 و 16اینچ تولید و به بازار عرضه می شود.

بسته به میزان به اندازه این چه نوع دستگاه قدرت لازم برای نیروی موتور این محصول متفاوت بوده و به طور کلی قدرت موتور آن در محدوده 80 الی 90hp می باشد.

برای تولید قطعات این نوع گاوآهن از بهترین نوع آهن موجود در بازار استفاده شده که از مقاومت و استحکام به بی نظیری برخوردار است و این یک مزیت بسیار مهم برای این دستگاه به شمار می آید.

وزن این مدل دستگاه ها در حدود 400 الی 500 کیلوگرم می باشد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (32).jpg

.

.

.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه