گر خواهی کنی پادشاهی سری بزن به دنیای روفرشی

اگر می خواهید در آینده به فرد ثروتمندی تبدیل شوید به شما توصیه می کنم هرچه سریع تر فعالیت تجاری خود را در زمینه ی انواع روفرشی که از سود بالایی برخوردار می باشد آغاز کنید زیرا این محصول با کاربرد خوبی که دارد دارای مشتریان بسیاری می باشد و می تواند در مدت زمان بسیار کوتاه ثروت های بسیاری به شما برساند برای آشنایی با این شغل پر پول با ما همراه باشید.

روفرشی کشدار بچه گانه

روفرشی کشدار ترک با طراحی بی نظیر ایرانی و ترکیب رنگ کاملا ثابت و قابل شستشو در ماشین لباسشویی، بسیار پرکاربرد برای حفظ سلامت فرش می باشد جنس روفرشی کشدار بچه گانه کاملا لطیف و در عین حال مقاوم است و از فرش شما به طور کامل محافظت می کند. روفرشی های کشدار ترک ساخته شده در مشهد، اهواز و بند عباس از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار به شمار می آیند که همواره مورد توجه مصرف کنندگان این محصول بوده اند.

روفرشی های کشدار ترک تولید شده در شهر مقدس مشهد از جمله محصولات با کیفیتی می باشند که بسیار پر فروش بوده و با استفاده  از پارچه ضخیم در پروسه تولید، محصولی پر کاربرد برای پنهان کردن عیوب فرش و حفظ سلامت رنگ و بافت آن از عوامل آسیب زننده نظیر پاخوردگی، نور خورشید و رطوبت مخرب ناشی از کف پا، به حساب می آید طرح های کلاسیک و مدرن این روفرشی ها باعث شده تا تمامی گروه های سنی به خرید این محصول مرغوب روی بیاورند و از استفاده آن در فضای داخلی خانه های خود لذت ببرند.

.

گر خواهی کنی پادشاهی سری بزن به دنیای روفرشی

روفرشی کشدار طرح جدید

از ویژگی های بارز رو روفرشی کش دار طرح جدید می توان به بدون کرک و پرز بودن آن ها اشاره کرد، که این خاصیت باعث عدم ایجاد حساسیت می شود و همچنین به راحتی قابل شستشو با ماشین لباس شویی می باشند. جارو کشیدن آن ها نیز بسیار آسان می باشد. این رو فرشی ها به دلیل داشتن کش هایی که در زیر آن ها نصب شده اند، بر روی فرش کاملا فیکس شده و جمع نمی شود. روفرشی های کش دار معمولاً به درد افرادی می خورند که در خانه کودک دارند و می خواهند برای محافظت و تمیز نگه داشتن فرش های خود ازآن استفاده نمایند.

همچنین به خاطر چاپ آنها در دمای بسیار بالا آب رفت و رنگ رفتگی را پس از شستشو، تجربه نخواهید کرد.  برای خرید روفرشی کشدار شما به دو صورت می توانید اقدام کنید، یک به صورت اینترنتی و دو به صورت حضوری در خرید حضوری، اگر خرید شما مستقیم و بدون واسطه باشد یک خرید به صرفه تر و بهتر را تجربه خواهید کرد و در صورتی که خرید شما به صورت اینترنتی باشد شما می توانید در وقت و هزینه خود نیز صرفه جویی کنید و از خدمات پس از فروش آن هم استفاده نمایید.

.

گر خواهی کنی پادشاهی سری بزن به دنیای روفرشی

روفرشی ضد آب کش دار

در حال حاضر با بالا رفتن قیمت فرش و تابلو نقاشی خط در کشور، بسیاری از افراد برای طول عمر فرش های خود از این رو فرش ها استفاده می کنند، که نیازی به فرش های جدید نباشد همچنین جهت پیش گیری از کثیف شدن و فرسایش آن، روفرشی ضد آب کش دار خیلی مناسب هستند و با توجه به اشکال ظاهری، نوع جنس و طرح، آن ها به انواع مختلف تقسیم بندی می شوند.

و در آخر با این وجود قیمت نهایی لحاظ می شود. جنس ها به انواع ابریشمی، پنیه، پشمی، مخمل و شانل تقسیم می شوند، که نوع ابریشمی آن بسیار قیمت بالایی دارد روفرشی های  کشدار ترک دیجی کالا در برابر حرارت و فشارهای احتمالی بسیار دوام خوبی دارند و در مقابل اجسام تیز مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند این رو فرشی ها با ابعاد 4 متری، 6 متری، 9 متری و 12 متری تولید می شوند.

.

گر خواهی کنی پادشاهی سری بزن به دنیای روفرشی

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه