ترفند ناب میلیونر شدن آشکار شد

آدم‌ های موفق دریافته‌ اند که با گفتن نه به منفی‌ بافی، کار اضافی و فعالیت‌ هایی که باعث هدر رفتن وقت می‌ شود، می‌ توانند به افزایش بهره‌ وری خود کمک کنند. اگر پاسخشان به هر شخص یا کاری مثبت باشد، حواسشان پرت می‌ شود و از عهده‌ ی کارهایی که باید انجام دهند، بر نمی‌ آیند. تا پایان مقاله همراه ما باشید و با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

کامپوزیت نما سنگ

اولین مشخصه این نوع از کامپوزیت نما سنگ، استفاده از انواع مختلف سنگ است که تنوع بسیار بالایی دارد و رنگ بندی کاملی به نسبت سنگ‌های برش خورده برای ساختمان فراهم می‌کند.

در این کامپوزیت‌ها در اغلب موارد از سنگ تراورتن استفاده می‌شود اما ممکن است بر اساس سفارش مشتری نوع دیگر سنگ را نیز برای تولید این محصول مورد استفاده قرار دهند.

این سنگ‌ها را به صورت لایه‌های با ضخامت متنوع برش می‌زنند و سپس بر روی یک لایه می‌چسبانند تا در نمای ساختمان استفاده شود.

در اغلب موارد لایه زیرین سنگ از نوع الومینیوم است که خاصیت ضد زنگ در برابر رطوبت را داشته باشد و سنگ به راحتی بر روی ان بچسبد و به اسانی جدا نشود.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-15T111440.412.jpg

کامپوزیت نما طلایی

از مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین ویژگی‌ های کامپوزیت نما طلایی می توان به ظاهر شفاف و آیین همانند آن است که به خوبی می تواند نور را منعکس کند و جلوه ای زیبا و باشکوه به نمای ساختمان بدهد.

به دلیل اینکه این مصالح دارای انعطاف بالایی هستند، می توان آنها را به شکل های مختلف تبدیل کرد و در طراحی ساختمان از آن ها استفاده نمود.

این پنل ها بسیار پایدار و با کیفیت هستند و برای محیط زیست و موجودات آن ضرری به همراه ندارند.

علاوه بر این، این محصول در برابر تغییرات شدید آب و هوایی و یا آتش سوزی بسیار مقاوم بوده و بنابراین در تمام شهرهای ایران به راحتی می ‌توان از آن برای طراحی ساختمان استفاده کرد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-15T110654.826.jpg

کامپوزیت نما دیوار

لازم است بدانید کامپوزیت نما دیوار در کارخانجات تولیدی با تکنولوژی روز دنیا به صورت پانل تولید می شود.

با استفاده از مواردی چون ورق آلومینیوم، چسب، لایه رنگ پلی استر، لایه پلی اتلین، محافظ پوشش دهنده، چسب ضد خش، رنگ نانو تولید می شود.

از مزییت های استفاده از آن در نما می توان به موارد زیر اشاره کرد.

در برابر عوامل محیطی مثل: تغییرات جوی، رطوبت بالا، نور خورشید، مقاوم بوده و به دلیل سطح صاف گرما را جذب نکرده و به همین دلیل برای استفاده در مناطق گرم مناسب است.

رنگ پذیری آلومینیوم بسیار بالا بوده و می توان به راحتی طرح و رنگ مورد نظر را بر روی آن اجرا نمود و طبق سلیقه خود آن را سفارش داد.

کامپوزیت دیوار دارای انواع مختلفی چون: کامپوزیت پانل نانو، ضد باکتری و رنگی و همین طور ضد حریق، طرح سنگ و پوشش ضد خش می باشد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-15T111055.162.jpg

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه