با شغل دوم باعث تغییر وضعیت زندگیم شدم

با شغل دوم باعث تغییر وضعیت زندگیم شدم

کسب و کارهای اینترنتی به خاطر آسایش بیشتر افراد به وجود آمده و در حال حاضر جزو مشاغل سودآور به شمار می‌ روند. من نیز با کسب و کار اینترنتی در زمینه انواع سرامیک به درآمد پایدار رسیدم.

سرامیک ایرانی

کاشی‌های سرامیکی دارای سطح سخت و محکمی هستند که کثیفی، گرد و غبار، گرده یا سایر مواد حساسیت‌ زا را جذب نمی‌کند یا روی آن نگه نمی‌دارد. کاشی و سرامیک ایرانی می‌تواند یکی از مقرون‌ به‌صرفه‌ترین مصالح کف‌پوش باشد، که برای کاشی‌های مقرون‌ به‌صرفه و نصب DIY از کمتر از 5 دلار در هر فوت مربع شروع می‌شود.

با این حال، همانطور که به سمت کاشی‌هایی با ظاهر بهتر و نصب حرفه‌ای حرکت می‌کنید، کفپوش کاشی به راحتی می‌تواند به اندازه کفپوش‌های چوبی باکیفیت هزینه داشته باشد. مراقبت از کاشی و سرامیک نسبتاً آسان است، به خصوص کاشی های لعاب دار که دارای یک لایه رویی محافظ سخت هستند که آنها را در برابر آب و بیشتر لکه ها غیرقابل نفوذ می کند. این دلیل اصلی ترجیح کاشی برای مناطق مرطوب مانند حمام، آشپزخانه و اتاق های خشکشویی است.

با شغل دوم باعث تغییر وضعیت زندگیم شدم

سرامیک بین کابینتی سفید طلایی

سرامیک بین کابینتی سفید طلایی محصول ضد آب است و همچنین از دیوار شما در برابر رطوبت، شعله اجاق گاز، محافظت می کند این نوع کاشی سرامیک با تابش مستقیم نور خورشید نیز رنگ آن تغییر نمی کند و کیفیت خود را از دست نمی دهد و همچنین اگر در تماس با حرارت بالا قرار بگیرد ذوب نمی شود و مواد سمی از آن متصاعد نمی شود.

جنس کاشی سرامیک بین کابینتی به گونه‌ای است که ضد باکتری می‌باشد و همچنین ضد میکروب نیز هست به طوری که کپک، قارچ و باکتری را از بین می برد و محلی بر رشد آنها نمی گذارد به راحتی تمیز می شود و در برابر لکه نیز مقاوم است.

همچنین با تماس وسایل نوک تیز یا اجسام سنگین مانند زدن ضربه مقاوم می باشد این کاشیها به راحتی با آب تمیز می شوند و نیازی به مواد شوینده ندارند.

با شغل دوم باعث تغییر وضعیت زندگیم شدم

سرامیک دیوار

در ساختمان سازی و طراحی نمای داخلی ساختمان خیلی مهم است که از چه محصولاتی استفاده شود تا نمای داخلی زیباتر و دلباز تری داشته باشیم و همیشه طرح سرامیک دیوار در تهران می تواند برای شما مورد توجه و قبول باشد چراکه با طراحی روز این کار صورت می گیرد و به مراتب از زیبایی بالایی برخوردار می باشد. امروزه با تولیدات وسیع و نمونه های مختلف سرامیک دست طراحان و نماکاران باز بوده و می توانند از این تنوع نقش و رنگ استفاده کرده و نمای زیباتری را به عرصه ظهور برسانند زمانی تولید سرامیک با ابعاد کوچکتری صورت می گرفت و هنگام استفاده کار را مشکل تر می کرد اما با به روز شدن تولیدیها و مکانیزه شدن کارگاه های تولیدی ابعاد این محصولات نیز تغیر کرده و در ابعاد بزرگتری تولید می شوند همچنین از تک محصولی خارج شده اند و نسبت به هم متفاوت می باشند. سرامیک دیوار پذیرایی در دو نوع دیواری و کف تولید می شوند که هرکدام را می توان برای استفاده مورد نظر قرار داد از سرامیکهای دیواری برای راهروها و سطح دیوار لابیها و سرویسهای بهداشتی استفاده می شود اما سرامیک کف برای انواع ساختمانهای مسکونی، تجاری و اداری مناسب بوده و استفاده می شوند.

با شغل دوم باعث تغییر وضعیت زندگیم شدم

 

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه