با شروع کسب کاری نوین میلیاردر شدم

با شروع کسب کاری نوین میلیاردر شدم

در وضعیت کنونی اقتصاد کشور شاید موفقیت و گام گذاشتن در مسیر پر پول کاری غیر ممکن بنظر برسد،این فکر را نکنید که پول درآوردن سخت است بلکه بایستی برای این که میلیاردر شوید تمرکزتان را روی کار و افزایش درآمدتان قرار دهید که من با شروع کسب و کار خود در زمینه کلمپه به در آمد دلخواه خود رسیدم که در ادامه مطلب با این محصول آشنا می شوید.

کلمپه

کلمپه سوغات مخصوص کرمان می باشد که امروزه طرفداران بسیاری در سرتا سر ایران به دست آورده است که قصد خرید بهترین کیفیت آن را دارند. مردم ایران در شهرهای مختلف را به عنوان یک نوع کلوچه خرمایی می شناسند در حالی که تنها مورد مشابه آنها این است که مغزی هر دو خرما می باشد و تفاوت بسیاری درطرز تهیه این دو وجود دارد.

عمده ترین تفاوت کلمپه و کلوچه خرمایی این است که کلمپه به روش سنتی و کلوچه به روش صنعتی تولید می شود. منظور از سنتی و صنعتی نحوه پخت و استفاده از دستگاه های گوناگون می باشد که به صورت مختصر راجع به آن توضیح داده می شود.

با شروع کسب کاری نوین میلیاردر شدم

کلمپه خرمایی

شیرینی های مختلفی توسط افراد خوش ذوق در ایران پخته می شود که هر یک دارای روش پخت مجزا می باشند. کلمپه خرمایی با روغن حیوانی و یا با روغن مایع و بدون فر نیز تهیه می شود.

روغن حیوانی باعث خوش عطر شدن هر چه بیشتر کلمپه ی شما می شود البته اگر دسترسی به روغن حیوانی و یا کره گیاهی ندارید می توانید از روغن مایع استفاده کنید. روش ها و دستور العمل های متفاوتی برای تهیه ی این شیرینی خوش مزه ارائه شده است که هر یک از این دستور ها روش پخت مخصوص به خود را دارند.

خرما خود دارای خواص زیادی می باشد و اگر در تهیه ی کلمپه های خود از خرما استفاده کنید یک شیرینی مقوی خواهید داشت. شیرینی ها را هم می توانید داخل فر و هم بدون فر پخت کنیدکه کلمپه خرمایی نیز از شیرینی هایی می باشد که به راحتی می توانید بدون فر آن را درست کنید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo.jpg

کلمپه خرمایی اصفهان

ایران سرزمینی پهناور با قدمتی کهن است  که دارای سنت های مختلف و نیز انواع شیرینی جات و غذاهای سنتی است. یکی از بهترین نمونه های شیرینی جات کلمپه خرمایی اصفهان است که اگر چه مربوط به کرمان است اما در دیگر شهرها از جمله اصفهان و نیز شهرهای جنوبی درست می شود.

کرمان شهری پر از نخل های خرما است و از دیرباز زنان کرمانی با استفاده از روغن محلی و نیز همین خرما ها به شکل سنتی و با استفاده از دست کلمپه هایی از خرما درست می کردند که گرچه ساده بودند اما بسیار خوشمزه بودند. اگرچه  با پیشرفت علم و صنعت امروزه کلمپه خرمایی اصفهان به شکل صنعتی در اکثرشهرهای ایران تولید می شود اما هم چنان کرمان از تولید کنندگان اصلی آن است.

کلمپه خرمایی سرشار از ویتامین دی می باشد و یکی از بهترین گزینه های اشتها آور است. تقویت کننده بودن قوای جنسی از دیگر خواص بسیار عالی آن به شمار می رود که اثری فوق العاده عالی دارد.

C:\Users\Zahra Afshar\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (2).jpg

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه