با فعالیت در حوزه شیره انگور آینده ام را تضمین کردم

با فعالیت در حوزه شیره انگور آینده ام را تضمین کردم

بعد از شنیدن تعاریفی که از افرادی که شیره انگور هایی که تولید میکردم مصرف کرده بودند به این نتیجه رسیدم با توجه به رضایت این افراد می توانم با فروش آن، کسب و کار خانگی برای خود داشته باشم اما به مرور حجم مشتریانم بیشتر شد و کسب و کارم را گسترش دادم.

شیره

شیره انگور که در طب سنتی دبس یا دوشاب نیز نامیده می‌شود، فواید زیادی برای سلامتی انسان دارد. طبع این خوراکی گرم و تر است و بیش‌تر افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. این شهد شیرین بسیار مقوی، مغذی و ضد نفخ است و به دلیل داشتن ویتامین‌ها و مواد معدنی حیاتی ازجمله کلسیم، پتاسیم، منیزیوم، آهن و ویتامین‌های A، B، C برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است بنابراین نباید از خوردن آن غافل شد. شیره انگور انرژی‌زاست چون قند طبیعی زیادی دارد و این قند خیلی سریع در بدن حل‌شده و انرژی بدن را تأمین می‌کند. این شیره گیاهی به پیشگیری از بیماری‌هایی مانند فشارخون بالا، افزایش کلسترول خون، آمبولی و رگ‌های واریسی کمک می‌کند و ازآنجاکه حاوی ماده‌ی معدنی پتاسیم است موجب رقیق شدن خون و جلوگیری از حمله قلبی می‌شود. دوشاب همچنین برای درمان عفونت و التهاب بسیار مؤثر است و اثرات شیمی‌درمانی را کاهش می‌دهد.

با فعالیت در حوزه شیره انگور آینده ام را تضمین کردم

شیره انگور اصل

افرادی که در طول روز نیاز به انرژی زیادی برای انجام کارهای خود دارند می توانند شیره انگور اصل را در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهند چراکه این ماده سرشار از قند طبیعی می باشد و به دلیل اینکه این قند به سرعت در بدن حل می شود می تواند انرژی مورد نیاز برای فعالیتهای روزانه را تامین کند. یکی از مشکلاتی که اکثر خانمها با آن مواجه هستند کم خونی می باشد که مصرف شیره انگور و کیک شیره خرما به دلیل اینکه سرشار از ویتامین B12 و آهن است می تواند نقش مهمی در افزایش سطح گلبولهای قرمز و روند خون سازی داشته باشد بنابراین توصیه می شود که در طول روز یک الی دو قاشق از این شیره را مصرف کنید تا آهن بدن شما تامین شود و به بهبود بیماری کم خونی کمک کند.

با فعالیت در حوزه شیره انگور آینده ام را تضمین کردم

شیره انگور بارداری

روشهای مختلفی برای مصرف شیره انگور برای بهبود پوست صورت وجود دارد. می توانید شیره انگور بارداری را به صورت ماسک و کرم سفید کننده مورد استفاده قرار دهید و یا اینکه میل کنید. شیره انگور به دلیل داشتن آنتی اکسیدان باعث می شود تا بافت صورت به زودی ترمیم شود و بهبود یابد. مصرف شیره انگور می تواند باعث شادابی و طراوت هر چه بیشتر پوست شود. هر چقدر تعداد گلبولهای قرمز در بدن و یا صورت بیشتر باشد پوست شما سرختر و خوش رنگتر می شود که می توانید با مصرف شیره انگور تعداد آنها افزایش دهید. یکی از مشکلاتی که بسیاری از نوجونان با آن مواجه هستند وجود جوش صورت در این دوره می باشد و از استفاده زیاد صابون ضد جوش خسته شده اند. شیره انگور را به روشهای مختلفی برای سلامتی پوست می توانید مورد استفاده قرار دهید. ترمیم پوست آسیب دیده را به روشهای مختلفی می توان انجام داد که بهترین و ارگانیکترین ماسک شیره انگور می باشد. شیره انگور پوست را در برابر اشعه نور آفتاب مقاوم می سازد.

با فعالیت در حوزه شیره انگور آینده ام را تضمین کردم

 

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه