موفقیتت را با این آجر ها تضمینی کن

در این دنیا کسب و کار بسیاری وجود دارد که شما باید با آنالیز کردن آن ها باید پر سود ترین آن را برای خود در نظر بگیرید زیرا می تواند به آسانی زندگی شما را تغییر دهد حال برای کسب اطلاعات از این محصول پر سود و کسب و کار ثروت آفرین آن تا انتهای مطلب با ما همراه باشید و از موراد گفته شده نهایت استفاده را ببرید.

آجر فشاری سوراخ دار

به طور کل اجر ها در انواع گوناگونی حاصل می شدند اما یکی از پرآوازه ترین آنها، آجر فشاری سوراخ دار است مواد تشکیل دهنده این تولیدات عمدتا خاک رس می باشد و با قرار دادن انها در کوره های حرارتی، به آجر تبدیل می شوند از این نوع آجر بیشتر برای دیوار چینی و کرسی چینی پی ساختمان استفاده می گردد.

در واقع هنگام آماده سازی این تولیدات، گل درون قالب جای می گیرد و برای اینکار، گوشه های قالب با دست فشار داده می شود از این رو این محصولات به آجرهای فشاری شهرت پیدا کردند و از گذشته تا به امروز، این نام را با خود یدک می کشند در عین حال نام های دیگری را هم به آنها اطلاق می کنند که از ان جمله می توانیم به: آجر زبره و اجر گری ملارد اشاره کنیم.

.

موفقیتت را با این آجر ها تضمینی کن

آجر نسوز البرز

این کالا یعنی آجر نسوز البرز باعث می‌ شود که معماری منزل شما بسیار زیبا باشد و آجر یکی از محصولاتی است که ماندگاری بسیار بالا پذیری بسیار خوبی دارد که روکش این محصولات از محصولات طبیعی ساخته شده است شما می توانید آن را به راحتی مورد استفاده قرار دهید و همچنین باید دقت داشته باشید که اگر آجر در مقابل آتش باشد مقاومت بسیار بالای خواهد داشت و هرگز به گسترش آتش کمک نمی کند.

تحمل درجه حرارت آجر نسوز البرز اهمیت بسیار زیادی داشته است که تاثیر مستقیم بر روی مقاومت این نوع آجر دارد که شما باید این موارد را به صورت دقیق بررسی کنید رنگ آجر نسوز البرز قرمز و قهوه ای است که با توجه به سلیقه خود می توانید آن را انتخاب نمایید طریقه نصب آجر نسوز البرز بسیار آسان و ساده می باشد که شما می توانید آن را در محیط های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

.

موفقیتت را با این آجر ها تضمینی کن

آجر قزاقی برای کف

باید گفت این آجر قزاقی برای کف از متریال درجه یکی ساخته می شوند و با چهار طیف رنگی عرضه می گردند که رنگ قرمز آنها، پرفروش تر است این آجرها در برابر رطوبت، سرما و گرما مقاومت زیادی از خود نشان می دهند، به همین دلیل در هر شرایط آب و هوایی قابل نصب و استفاده هستند.

چسباندن آنها روی سطح زمین و دیوار، آسان و کم هزینه است و با چسب یا دوغاب انجام می شود و در دو مدل لب گرد و لب تیز تولید می گردد این مجموعه، این امکان را به شما می دهد که بتوانید به راحتی این اقلام را با قیمت مناسب تری تهیه کنید به موجب همین امر، شرایط خرید اینترنتی را برای مشتریان خود در سراسر کشور فراهم نموده و شماره تلفنها را برای استعلام قیمت روز آجر قزاقی و پاسخ به سایر سوالات شما، در نظر گرفته است.

.

موفقیتت را با این آجر ها تضمینی کن

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه