میلگردها من را از فقر نجات دادند

یکی از مهارت‌های ارزشمند افراد موفق، نه گفتن است! آنها خیلی راحت به افرادی که ممکن است باعث هدر رفتن زمان‌شان شوند، نه می‌گویند. گفتن نه به کسانی که ارزشی برای وقت و پول شما قائل نیستند بسیار ضروری است و در این صورت است که می توانید در زندگی کاری و فردی خود رشد و پیشرفت داشته باشید.

میلگرد بستر ارزان

میلگرد بستر ارزان یکی از روش ها برای استحکام انواع سازه ها بوده که به دلیل به صرفه بودن طرف داران بسیار زیادی دارد.

در گذشته از سازه های مختلفی برای استحکام بنا استفاده می کردند ولی امروزه میلگرد بستر توانسته است جایگاه بسیار خوبی را به خود اختصاص دهد.

این محصول از جنس فولاد می باشد که در لایه های افقی دیوار قرار داده می شود و در برابر بار های وارد شده مقاوم بوده که از ایجاد ترک در دیوار را به شدت کاهش می دهد.

بیشترین کاربرد این محصول در دیوار های باربر و هم چنین دیوار های سفالی، آجری، بتنی، بلوک های بتنی و غیره می باشد که همین امر کاربرد بالای آن را نشان می دهد.

این محصول امکان اتصال دیوار های متقاطع را فراهم می نماید و هم چنین دیوار ها دیگر نیاز به دو غاب بندی ندارد که از نظر اقتصادی به صرفه می باشد.

میلگردها من را از فقر نجات دادند

میلگرد آهن اتومات

میلگرد آهن اتومات، نوع خاصی از میلگردها هستند که از استحکام و مقاومت خیلی بالایی برخوردار بوده و بیشتر، مصارف صنعتی دارند.

میلگرد آهن اتومات، به میلگردهایی گفته می شود که جنسشان از فولاد است، آلیاژی که در ساخت این میلگردها به کار رفته شده، کربن کمی دارد و همین عامل، باعث می گردد عمل تراشکاری در این میلگردها راحت تر شود.

ظرافت به کار گرفته شده در تولید این میلگردها، آنها را تبدیل به اقلامی کرده که قابلیت استفاده در ساخت بسیاری از قطعات صنعتی مانند قطعات خودرو سازی را ممکن نموده است.

کاربرد بسیار این میلگردها، تولید آنها را با استانداردهای مختلفی، موجب گردیده که تنوع موجود در این محصولات، نشان دهنده این موضوع است.

ایران، دارای تولیدکننده های مطرحی در زمینه تولید انواع میلگرد آهن اتومات است که شاهد کیفیت بالا در آنها هستیم و این سطح کیفی، استحکام و مقاومت بالای موجود در این میلگردهاست.

میلگردها من را از فقر نجات دادند

میلگرد آویز پله

میلگرد آویز پله یکی از مناسب ترین و مورد نیاز ترین مصالح برای نگه داشتن قسمت های مختلف ساختمان مخصوصا راه پله ها در کنار یکدیگر می باشد.

در دنیای مدرن امروزی در ساخت انواع ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی یا دیگر ساختمان ها بسیاری از معماران و طراحان اقدام به بیرون گذاشتن قسمتی از مصالح ساختمانی مانند میلگرد یا بتن از ساختمان می کنند.

این کار علاوه بر اینکه بر حفظ سلامت و بدنه ساختمان موثر است، بر جلوگیری از ریزش آن نیز می تواند تاثیر داشته باشد.

اختلاف ارتفاعی که بین سقف و تیر وجود دارد به طور معمول و عامیانه آویز گفته می‌ شود که می‌ تواند در سقف یا راه‌ پله‌ها پیاده شود.

محکم سازی قسمت های مختلف ساختمان از جمله وظایف و کارایی است که این میلگرد توانایی انجام آن را دارد.

علاوه بر این، این کار می‌ تواند نقش بسیار موثری در ایجاد یک تعادل مناسب بین زمین و سقف یا راه پله ها داشته باشد.

میلگردها من را از فقر نجات دادند

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه