شجاع باش و اقدام کن تا موفق شوی

ثروتمندان هم برای شروع میترسیدند همه ی افراد برای شروع مسیرشون ترس دارن اما تفاوت ذهنیت فقیر و ثروتمند دقیقا در اقدام کردنشونه سدهای ذهنیت رو از بین ببر و شروع کن تا برایت بهترین ها اتفاق بیوفتد. در ادامه مقاله از فعالیتم در حوزه پر سود تجاری مطالبی گفته شده که برای آشنایی بیشتر همراه ما باشید.

حنا عروس

مراسم حنابندان یکی از جشن ها و رسومات قدیمی قبل از عروسی محسوب می شود. حنا عروس در برخی فرهنگ ها بویژه ایران بسیار جدی گرفته می شود و از آن به عنوان مایه برکت و خوشبتی یاد می شود.

در بسیاری از خانواده ها آن را به نشانه خوشبختی همراه عروس و داماد می دانند.

از دیگر کاربرد های حنا می توان به یکی از رسوم قدیمی ایرانیان به نام حنابندان اشاره کرد در این مراسم از حنا قهوه ای مایل به قرمز تیره استفاده می شود که به شکل های مختلف تزئین شده و به کار برده می شود.

رنگ ناشی از استفاده حنا بر روی پوست یا مو به علت رنگ دانه های موجود در این برگ های این گیاه می باشد.

شجاع باش و اقدام کن تا موفق شوی

حنا وسمه

حنا وسمه جز محصولاتی است که کمتر کسی شاید نام آن را شنیده باشد اما اکثر افراد قدیمی این محصول ارزشمند دارویی را به خوبی می شناسند.

معمولاً وسمه و حنا یک رنگ موی کاملاً طبیعی و فاقد هر نوع ماده شیمیایی است و گیاه وسمه یکی گیاهی با گلهای زرد رنگ است که در استان مازندران و کرمانشاه رشد پیدا می کند.

اگر بخواهید راجع به تاریخچه حنا اطلاعاتی داشته باشید باید بدانید که 1200 سال قبل از میلاد در مصر مصارف زیادی به غیر از جنبه زیبایی و درمانی برای مردمان آن منطقه داشته است.

این گیاه در نواحی شرقی و نزدیک به هندوستان کاشته می شود و از هند و مصر به دیگر نقاط جهان صادر می شود.

اما کاشت این محصول در برخی مناطق داخلی ایران نیز انجام می شود به خصوص در مناطق گرمسیر چرا که این گیاه مناسب برای آب و هوای گرم و خشک بوده است و کشت آن در چنین مناطقی بهتر صورت می گیرد.

شجاع باش و اقدام کن تا موفق شوی

حنا مو

با توجه به موارد گفته شده و وجود طیف گسترده ای از این محصول در هنگام خرید حنا مو باید دقت کنید.

بنا به نیاز خود که کدام یک از خواص حنا مد نظر شما بوده و کاربرد کافی را برای شما دارد می توانید پس از کسب اطلاعات کافی برای خرید این محصول اقدام کنید.

در خرید حنا مو با توجه به رنگ جنس مو چربی یا خشکی مو و پوست سر خود و همچنین حجم و اندازه موی خودتان از حنا مو تهیه کرده و استفاده کنید.

همه موارد گفته شده و همچنین ترکیبات موجود در هر نوع از حنا مو هر کدام به نحوی در خرید این محصول تاثیر دارند.

شجاع باش و اقدام کن تا موفق شوی

.

.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه