سفر به دنیای سبز اسکانس ها با زردچوبه های طلایی

اگر می خواهید کسب و کاری داشته باشید که در آن از سود های بسیاری بهرهمند شوید به شما پیشنهاد می کنیم فعالیت خود را در زمینه انواع زردچوبه آغاز کنید و از سود های دریافتی زندگی مد نظر خود را بسازید برای کسب اطلاعات از این حیطه ی کاری پر سود و نمونه های پر فروش زردچوبه با ما همراه باشید.

زردچوبه گلستان 75 گرمی

امروزه ادویه جات جزو جدایی ناپذیر از طعم دهنده های غذایی هستند. یکی از این ادویه ها، زردچوبه است زردچوبه گلستان 75 گرمی تازه و اصل به صورت اینترنتی در بسته بندی های یک کیلوگرمی و به صورت عمده در بازار خرید و فروش می شوند. برخی از محصولات تجاری زردچوبه شامل کپسول، چای، پودر و عصاره است.

قبل از خرید نیاز است با زردچوبه آشنا شوید. زردچوبه که گاهی به آن زعفران هندی یا ادویه طلایی نیز می گویند، گیاه بلندی است که در آسیا و آمریکای مرکزی می روید. زردچوبه ای که در قفسه های ادویه می بینیم از ریشه های زمینی این گیاه تهیه می شود رنگ زرد روشن زردچوبه فرآوری شده الهام بخش بسیاری از فرهنگ ها برای استفاده از آن به عنوان رنگ شده است. زردچوبه آسیاب شده نیز یک عنصر مهم در پودر کاری است.

.

سفر به دنیای سبز اسکانس ها با زردچوبه های طلایی

زردچوبه درجه یک

مشخصات زردچوبه درجه یک را همه ما به خوبی می دانیم؛ منظور از زردچوبه خام همان شکل اولیه زردچوبه می باشد که همانند دارچین و سایر ادویه هایی که می شناسیم، دارای شکل چوبی می باشد. در خرید زردچوبه خام قبل از هر چیز باید به کیفیت محصول توجه کنید، کیفیت زردچوبه از تازه بودن و بهداشتی بودن آن ناشی می شود.

این عوامل بر روی رنگ و طعم محصول زمانی که در غذا به کار می رود، تاثیر مستقیم دارند زردچوبه باید از نوع اعلا و درجه یک باشد تا بهترین کیفیت را در آشپزی داشته باشد قیمت زردچوبه خام از نحوه خرید و فروش آن هم تاثیر می پذیرد زمانیکه محصول به طور مستقیم عرضه می شود، قیمتی ارزان تر برای آن در نظر گرفته می شود؛ اما کیفیت محصول نیز فاکتوری مهم و تاثیرگذار بر قیمت روز آن می باشد.

.

سفر به دنیای سبز اسکانس ها با زردچوبه های طلایی

زردچوبه تازه

اما یکی از مهمترین دغدغه های خریداران زردچوبه تازه در مورد قیمت آن است، همانطور که گفته شده زردچوبه خواص بسیاری برای بدن دارد و می تواند از بیماریهایی نظیر کبد چرب که امروزه با توجه به رژیمهای نامناسب غذایی گریبان گیر بسیاری از مردم جامعه شده است پیشگیری کند، اما نکته اینجاست که با توجه به اینکه این محصول عمدتا وارداتی است، در فرآیند عرضه سنتی آن واسطه های بسیاری میان وارد کننده عمده تا خریدار قرار گرفته که این عامل موجب می شود تا قیمت آن افزایش داشته و موجب نارضایتی مصرف کنندگان گردد.

شما نیز می توانید برای بهرمند شدن از شرایط ویژه این مجموعه نام و شماره تماس خود را داخل کادر متقاضیان کالا که در صفحه اصلی سایت قرار گرفته وارد نمایید تا پس از آن در اولین فرصت جهت تکمیل فرآیند خرید با شما تماس حاصل شده و سفارش عمده شما ثبت گردد، همچنین برای آشنایی بیشتر با محصولات مجموعه ما سایر مقالات سایت را از دست ندهید.

.

سفر به دنیای سبز اسکانس ها با زردچوبه های طلایی

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه