با کناره‌ گیری از حرفه‌ خانوادگی فرصت ثروتمند شدن را بدست آوردم

از آن ‌جایی‌ که همواره خاندان ما در یک شغل خانوادگی فعالیت می ‌کرده ‌اند، من برای کسب موفقیت بیشتر تصمیم گرفتم که از این حرفه خانوادگی کناره ‌گیری کنم و با ورود به عرصه نوین تجارت فرصت ثروتمند شدن را به دست آوردم و لذا با فروش محصولات سودآور روغن موتور به ثروت بزرگی دست یافتم.  

روغن موتور zado

روغن موتور zado برای کاهش استهلاک خودرو و کمتر سایده شدن اجزای مکانیکی موتور که باهم در ارتباط هستن استفاده می شود که امروزه خیلی کاربرد دارد. از روغن موتور zado برای روانکاری موتورهای داخلی استفاده می شود که اغلب این روغن ها از پایه تقویت شده که افزودنی های مختلفی مانند افزودنی ضدسایش و پخش کننده شوینده استفاده می شود. تمام روغن های روان کننده دارای بازدارنده های خوردگی و اکسیداسیون هستند که یک پزشک آمریکایی از وجود خواص دارویی در نفت خام ناامید شده بود اما شیفته خواص روان کننده آن شد. در پایان او فعالیت پزشکی خود را رها کرد و زمانی را به ساخت یک روان کننده کاملا نفتی و با چسبیدگی بالا برای موتورهای بخار اختصاص داد و به معنای آن بود که کمتر دریچه‌ ها گیره‌ دار و سیلندر ها کمتر خوردگی پیدا می کنند.

با کناره‌ گیری از حرفه‌ خانوادگی فرصت ثروتمند شدن را بدست آوردم

روغن موتور چمپیون

یکی از اصلی ترین نیاز های خودرو روغن موتور چمپیون می باشد اگر می خواهید اتومبیل شما عملکرد مناسبی داشته باشد آن را تهیه کنیدکه با مناسب ترین قیمت عرضه می شود. موتور اتومبیل شما مانند قلب آن عمل می کند که بی توجهی به تپش های آن خسارات جبران ناپذیری در پی دارد و خودرو شما را دچار مشکل می کند. بهترین راه برای بهبود عملکرد موتور اتومبیل شما و همچنین افزایش طول عمر آن استفاده از روغن موتور مناسب و مرغوب و با کیفیت است تا بتوانید سال های زیادی از خودرو خود بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

با کناره‌ گیری از حرفه‌ خانوادگی فرصت ثروتمند شدن را بدست آوردم

روغن موتور دولتی

روغن موتور دولتی را می توان از شرکت های معتبر عرضه کننده این محصول در داخل کشور در حجم بالا تهیه نمود. روغن موتور از جمله محصولاتی است که میزان استفاده از آن در تمام کشورهایی که خودرو در آن وجود دارد بسیار بالا است. استفاده از روغن موتور دولتی با کیفیت همواره مورد تاکید کارشناسان خودرو بوده است چرا که سبب افزایش طول عمر موتور می گردد. از آنجایی که موتور خودرو قلب ماشین است باید برای آن از روغن موتور مرغوب استفاده کرد تا بتوان بهترین خروجی را از آن دریافت نمود.

با کناره‌ گیری از حرفه‌ خانوادگی فرصت ثروتمند شدن را بدست آوردم

.

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه