با تجارب سازنده قصری از ثروت را بنا نهادم

همین انجام فعالیت های روتین و تکراری منجر به عادت های افراد می شود و اگر با انجام این عادتها تمام تلاش خود را جهت رسیدن به اهداف خود به کار بگیرید مطمئنا به موفقیت خواهید رسید. من با عادت های مثبت و سازنده عملکر موفقی در حوزه تجارت نوین داشتم و توانستم در فروش محصول یونجه به ثروت بالایی دست یابم. در اینجا به سه نوع پر فروش این محصول می پردازم.

یونجه مائوپا

محصول یونجه مائوپا در شرایط مناسب و ایده آل به ارتفاع 70 سانتیمتری می رسد و محصولات بسیاری تولید می کند، این گیاه برگهای بزرگ و پهنی دارد و همچنین سرعت رشد بالایی دارد. یونجه مائوپا دارای ویژگی و خواص بسیاری است که در ادامه چند نمونه از آنهارا شرح می دهیم: رشد و پرورش این گیاه بسیار راحت است و نیاز به رسیدگی و شرایط به خصوصی ندارد. نور آفتاب در رشد این گیاه نقش مهمی دارد و برای رشد بیشتر به نور کامل خورشید را لازم دارد. یونجه مائوپا تقریبا سریع به زمان گلدهی می رسد، دوماه بعد از کاشت محصول گلدهی آن شروع می شود.

با تجارب سازنده قصری از ثروت را بنا نهادم

یونجه مرغوب

در هر صورت یونجه مرغوب خوراکی با مرغوبیت عالی خود تامین کننده انواع نیاز های انسانی و دامی می باشد و از همین رو این گونه مورد استقبال قرار گرفته است. برای دریافت مشخصاتی مهم در خصوص یونجه نیاز است تا مطالب ارائه شده در این بخش را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهید. یونجه ای که مرغوب باشد حتما باید رنگ سبز تیره یا سبز پر رنگ بوده باشد اگر رنگ آن سبز کمرنگ و یا حتی زرد باشد احتمال نامرغوب بودن آن بالای 70 % خواهد بود. از دیگر مشخصات یونجه مرغوب بوی آن است که به شدت خوشبو بوده و همین امر سبب شده تا محصول به عنوان یک خوراک ارزشمند تلقی گردد.

با تجارب سازنده قصری از ثروت را بنا نهادم

یونجه قره

برگ و ساقه یونجه قره به طور جمع شده و متراکم می باشد. فصل هایی که برای کاشت این گیاه مناسب می باشد و در آن فصل ها رشد خوبی می کنند، فصل بهار و پاییز می باشد. ارتفاع این گیاه ها متفاوت است و از 55 سانتی متر شروع می شود و تا 85 سانتی متر نیز ادامه دارد. خاکی که برای رشد این یونجه ها مناسب می باشد، خاک لومی و شنی می باشند. همچنین این محصول برای رشد با کیفیت و خوب خود به نور همه جانبه خورشید علاقه دارد. دمایی که برای رشد این یونجه مناسب است، دمایی بین 12 تا 53 درجه سانتی گراد می باشد.

با تجارب سازنده قصری از ثروت را بنا نهادم

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه