یاد بگیر با حوله پول پارو کنی

یکی از محصولاتی که امروزه می تواند سود خوبی را برای فروشندگان خود به ارمغان آورد حوله می باشد این محصول با فروش بالای خود می تواند سود خوبی را برای شما فراهم سازد تا زندگی شما را دستخوش تغییراتی دلنشین کند برای کسب اطلاعات بیشتر از این حیطه ی کاری پر سود با ما همراه باشید.

حوله دستی سه بعدی

از سری مشخصات حوله دستی سه بعدی می توان به موارد زیر اشاره کرد جنس این حوله ها معمولاً از نخ و پنبه می باشد که آب را به راحتی جذب نموده و برای پوست دست و صورت مناسب می باشد دارای سایز های متفاوتی است که می توان آن را بر جا حوله ای آویزان نمود و بعد از شستشوی دست ها از آن استفاده کرد.

طرح سه بعدی این محصول به این معنی که دارای برش ها و طرح های برجسته است این امر به زیبایی این حوله‌ها افزوده است و کیفیت آن را نیز بالا می برد از آنجایی که تعداد استفاده از این حوله ها در روز بسیار زیاد است باید میزان جذب آب و دوام آن نیز بالا باشد و رنگ آنها کرم، قهوه ای و بنفش است هنگام خرید حوله دسته سه بعدی باید به نکات زیر توجه نمایید در صورت توجه به این نکات شما خریدی مطمئن و با کیفیت انجام خواهید داد.

.

یاد بگیر با حوله پول پارو کنی

حوله دستی رنگی

هنگام خرید حوله دستی رنگی با طرحهای جذاب، به جنس حوله دقت کنید زیرا حوله به طور مستقیم با پوست در ارتباط است و اگر از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد ممکن است مشکلات پوستی به وجود بیاورد با توجه به نیازتان خریدی مناسب انجام دهید اگر می خواهید جهت انجام امور نظافتی و گرد گیری حوله تهیه کنید، لازم نیست حوله ضخامت زیادی داشته باشد و بهتر است، جنس آن پنبه باشد.

گرانی نرخ ارز و افزایش قیمت مواد اولیه وارداتی از مهم ترین عوامل افزایش قیمت حوله دستی در سالهای اخیر بوده است، قیمت حوله دستی رنگی با سایز متوسط و جنس پنبه حدود 120 تا 140 هزار تومان می باشد چنانچه قصد خرید انواع حوله دستی با طرحها و رنگهای زیبا را دارید با ما در تماس باشید، تا محصولات با کیفیتی به شما عرضه نماییم.

.

یاد بگیر با حوله پول پارو کنی

حوله دستی ساده

خرید حوله دستی ساده یک کار بسیار آسان می باشد و شما با دانستن تنها چند نکته ی مهم می توانید محصولی کاربردی را برای خودتان تهیه کنید در زمان خرید حوله جنس محصول را با دقت بررسی کنید که درصد کمی از پارچه ی آن را الیاف مصنوعی تشکیل داده باشند.

هنگام خرید حوله دستی به لطافت و بلند بودن پرز حوله دقت کنید و محصولی را خریداری کنید که در صورت برخورد با پوست صورتتان احساس زبری نکنید قیمت حوله دستی ساده نسبت به دیگر مدل های حوله بسیار ارزان و اقتصادی می باشد و شما با هر بودجه ای می توانید یک نمونه با کیفیت از آن را خریداری کنید بازار فروش حوله امسال شاهد نوسانات زیادی بوده است و به دلیل افزایش قیمت تولید، قیمت پایانی این محصول بسیار گران تر از سال گذشته شده است.

.

یاد بگیر با حوله پول پارو کنی

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه