کلید طلایی برای رسیدن به ثروت

کلید طلایی برای رسیدن به ثروت

همیشه ثروتمند شدن برای یکسری از افراد در جامعه آرزو بوده است برای من هم همینطور بود اما من توانستم این آرزو را برای خودم به واقعیت برسانم من با کار کردن بر روی محصول سویق توانستم کلید طلایی در کسب و کارم را پیدا کنم و از همین راه ثروتمند شوم می پرسید چطور امکان دارد با این محصول به ثروت برسیم می توانید در ادامه بیشتر در مورد کسب و کار ما و محصولاتمان بخوانید.

سویق

برای تهیه ی یک مکمل قوی باید از سویق هسته سنجد استفاده کرد که بسیاری از مردم آن را روزانه به صورت خشک یا همراه با خوراکی های دیگر همچون عسل، خرما مصرف می کنند و به دلیل استقبال بسیاری از مردم، این محصول با بهترین قیمت روز در سراسر کشور عرضه می شود. سویق یک خوراکی مقوی و خوشمزه است که امروزه اکثرا با آن آشنا هستند و از آن استفاده می کنند. این خوراکی که دستور پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله می‌باشد آرد تفت داده شده حبوبات (طبق دستوری خاص) است که می توان هم به عنوان مکمل غذایی و هم به عنوان دارو از آن استفاده کرد. این نکته نیز حائز اهمیت است که سویق در حالت خشک کارایی بیشتری نسبت به تر دارد. سعی کنید تا حد امکان این خوراکی را به صورت خشک استفاده کنید. سویق گندم و جو را می توان در عادت غذایی خود جای داد و هر روزه از آن استفاده نمود ولی باقی سویق ها بیشتر خواص دارویی دارند.

کلید طلایی برای رسیدن به ثروت

سویق عدس

در سراسر جهان افراد خیلی زیادی هستند که به بیماری دیابت دچار هستند میزان دیابت هر فرد متفاوت است می توانید برای پایین آوردن میزان دیابت از سویق عدس استفاده کنید سویق عدس میزان قند خون را کنترل می کند و همچنین تا میزان چشم گیری قند خون را پایین می آورد با مصرف سویق عدس میزان سوخت و ساز بدن افزایش پیدا می کند و در نتیجه باعث می شود که قند خون بالا کاهش یابد. همان طور که می دانید نوع تغذیه در زمان کودکی بسیار مهم است چون انسان بر اساس تغذیه ای که در دوران کودکی دارد رشد می کند سویق عدس یکی از خواصی که دارد برای رشد کودک است.

کلید طلایی برای رسیدن به ثروت

سویق جو

منابع معتبر علمی شیعه بالاترین درجه ارزش را به سویق جو داده‌اند. استفاده از سویق برای خردسال و کهنسال مورد سفارش معصومین (ع) می‌باشد به گونه‌ای که در روایات، سویق در رتبه خوراک انبیا و مرسلین شمرده شده است که گواهی بر اهمیت این ماده غذایی با ارزش است.

امام صادق (ع) می فرمایند: سویق باعث رویش گوشت و تقویت استخوان می شود. سویق، صفرا را از تن، و بلغم را از معده، کاملاً جدا می کند و هفتاد گونه بلا را دور می سازد. هر کس چهل روز سویق بخورد، بازوانش پرتوان می‌شود.

امام باقر (ع) می فرمایند: سویق غذای پر برکتی است! اگر انسان در حالی که سیر است، آن را بخورد، غذا را گوارش می دهد و اگر در حالی که گرسنه است، بخورد، او را سیر می سازد.

کلید طلایی برای رسیدن به ثروت

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه