کشک خشک گوسفندی تهران

کشک خشک گوسفندی تهران

یکی از مراکز فروش محصولات کشک محلی خشک فله در کشور را می توان به تهران اشاره کرد که می توان گفت بیشترین مواد غذایی و محصولات در این منطقه از کشور یافت می شود. یکی از دغدغه های مجموعه آراد برندینگ در زمینه فروش این است که انواع کشک خشک را با قیمت مناسبی در معرض فروش قرار دهیم برای این مسئله با تمامی واسطه ها را حذف کردیم تا شما بتوانید این محصول را به صورت مستقیم از ما خریداری کنید.

لازم به ذکر است که یکی از عوارض مصرف بیش از اندازه کشک دارد این است که روده را سفت می کند و همچنین دچار حساسیت پوستی می شوید.

کشک خشک گوسفندی تهران

کشک دو نوع خشک و مایع است که کشکهای مایع را باید قبل از مصرف بجوشانید تا به دلیل وجود باکتریها ایجاد مسمومیت نشوید.

یکی از مزیتهای کشکهای خشک این است که دچار آلودگی نمی شود و همچنین چربی کمتری در مقایسه با کشک مایع دارد و داخل کیسه فریزر نگهداری کنید و هر زمانی که خواستید از آن استفاده کنید.

برای نگهداری کشک مایع، آن را درون قالب یخی می ریزند و در فریزر نگه داری می کنند تا یخ بزند و زمانی که آن را از قالب جدا کرد.

کشک خشک فله در تهران

خانمهایی که بار دار هستند، بزرگترین دغدغه زندگیشان حفظ سلامت جنین است که شما می توانید با مصرف مقدار کمی کشک خشک گوسفندی پاستوریزه، همراه با بادمجان تا حد زیادی از به خطر افتادن جنین در امان بمانید.

زنان باردار با مصرف کشک علاوه بر حفظ سلامت جنین، می توانند از مشکلات دستگاه گوارش دور باشند و به دلیل دارا بودن مواد مغذی در کشک، از سوء تغذیه جلوگیری می کند.

در دوران بارداری به دلیل سوخت و ساز بدن دمای بدن بالا می رود و همین مسئله باعث می شود تا رشد جنین کند شود و همچنین مادر دچار کم آبی در بدن می شود که یکی از خوراکیهایی که می تواند از مشکل را بر طرف کند کشک است که با توجه به خواص بسیار بالایی که دارد می تواند دمای بدن زنان باردار را کنترل و باعث رشد استاندارد جنین شود.

کشک خشک گوسفندی تهران

یکی دیگر از فواید این نوع محصول، برای کاهش درد معده زنان باردار مناسب است که با مصرف کشک در غذا می توانید جایگزین ادویه و نمک کنید.

محصولات در انواع مختلفی تولید می شود تا با توجه به ذائقه هایی که مردم دارند مصرف کنند تا از فواید این خوراکی کم نظیر بی نصیب نمانند در ادامه می خواهیم در مورد انواع کشک مطالبی را مطرح کنیم.

همانطوری که می دانید ماست به رنگ سفید است ولی کشک در انواع رنگهای مختلفی تولید می شود.

کشک زرد: این نوع کشک به رنگ زرد می باشد که که بیشتر جایگزین نمک و ادویه در غذاها مورد استفاده قرار می گیرد.

کشک خاکستری: برای تولید کشک خاکستری دوغ را در ظروف چدنی جوش می زنند تا زمانی که به شکل خمیر در بیاید و بعد از آن در معرض نور آفتاب قرار می دهند تا خشک شود.

سویا خشک: این نوع سویا که از طریق کشک تولید می شود، بیشتر برای استحکام استخوان کاربرد دارد.

خشکو: برای بدست آوردن این نوع محصول، کشک را به صورت کوبیده به اندازه های توپ پینگ پنگ تولید می کنند.

لور: کشک لور در مقایسه با خامه چربی کمتری داردی که برای افرادی که دارای چربی بالایی دارند به مقدار کمی می توانند مصرف کنند.

کشک خشک در تهران

همانطور که می دانید کشک خشک تهران یکی از انواع خوراکیهای زودهضم به شمار می رود که با مصرف این نوع ماده پر مقوی همراه با غذای دیگر، عملیات هضم غذا تسهیل می دهد که این عمل باعث کاهش سوز و درد معده می شود.

کشک خشک گوسفندی تهران

یکی از موضوعاتی که باید قبل از مصرف کشک پاستوریزه بسته بندی شده باید رعایت کنید این است که ابتدا باید قبل از مصرف، به طعم، رنگ، بو، آن دقت کنید و زمانی که متوجه شدید که کشک سالم است و دارای تاریخ انقضای استانداردی است معمولا آن را نمی جوشانند و برای اطمینان به مدت 10 دقیقه کشک را می جوشانند.

یکی از نکاتهایی که باید قبل از مصرف رعایت کنید این است اگر کپک را بر روی کشک مشاهده کردید به هیچ وجه از آن استفاده نکنید و به این موضوع اصلا فکر نکنید که کپک را از روی کشک بردارید و بعد مصرف کنید چون دچار بیماری می شوید.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه