کام ثروت خود را با سوهان شیرین کردم

کام ثروت خود را با سوهان شیرین کردم

با درآمدی که از کارمندی به دست آوردم اقدام به تجارت در حوزه ی سوهان کردم و توانستم در مدت سه ماه به درآمدی ده برابر حقوق کارمندی ام برسم. سوهان از جمله محصولاتی است که در طعم های متنوع در بازار عرضه می گردد. در ادامه با انواع این محصول آشنا خواهیم شد.

سوهان ساعدی

برای پذیرایی مهمانان در روزهای عید و روزهای عادی می توانید از سوهان ساعدی استفاده کنید برای میل کردن چای و دیگر دمنوشهای تلخ می توانید از سوهان استفاده نمایید این محصول همان طور که قبلا اشاره کرده ایم چون دارای جوانه گندم می باشد بسیار پر خاصیت است و شما با مصرف آن می توانید همیشه سرحال و پر انرژی باشید.

بهترین سوهان باید طعم و عطر مطبوعی داشته باشد و دارای رنگ قهوه ای روشن باشد سوهان نباید بوی تند ناشی از ماندگی و فساد بدهد و روغن روی آن نباید بسته شده باشد.

در کاغذهای مومی یا دیگر پوششهای بهداشتی باید سوهان را قرار دهید و در ظرف پلاستیکی کریستال یا ظرف فلزی ضد زنگ آن را بگذارید درب ظرف فلزی باید فشاری باشد به طوری که کاملا فیت قوطی شود در هنگام خرید سوهان به تاریخ تولید و انقضاء آن توجه نمایید و از بسته بودن درب ظرف سوهان اطمینان یابید.

C:\Users\ARAD\Desktop\44.jpg

سوهان قم

سوهان ممکن است به شکل روان و جامدتر تولید شود علاوه بر این سوهانها ممکن است از نظر شکل ظاهری با هم تفاوت داشته باشند، به عنوان نمونه، در سوهان قم، تکه های سوهان ممکن است جدا و تک تک باشد ولی در سوهان دایره ای به صورت یکپارچه و پیوسته است.

در سوهان حبه ای، شکل ظاهری سوهان به صورت حبه های قند کم حجم و کوچک شده است که این باعث شده افرادی که رژیم دارند بتوانند به راحتی از سوهان استفاده کنند.

سوهان عسلی، نمونه ایی دیگر از سوهان می باشد که در استان اصفهان تولید می شود که از نظر پخت و مواد اولیه به طور کلی با سوهان قمی تفاوت دارد/

سوهان عسلی از ترکیب روغن، زعفران، آب، شکر، مغزها و عسل تولید می شود، که ضخامتی متوسط دارد و به شکل آبنبات می باشد برای پخت سوهان عسلی از مغزهایی مانند بادام زمینی، پسته، خلال بادام و حتی کنجد استفاده می شود به جز زعفران برای طعم دادن به سوهان عسلی می توان از لیمو عمانی، لیمو ترش و پوست پرتقال استفاده کرد.

C:\Users\ARAD\Desktop\66.jpg

سوهان عسلی

در این قسمت از محتوا می خواهیم طرز تهیه سوهان عسلی را برای شما عزیزان شرح دهیم برای این منظور باید ابتدا مواد اولیه لازم که شامل روغن، آب، آرد جوانه گندم، آرد سفید، هل یا گلاب، زرده تخم مرغ، زعفران، پودر پسته و شکر می شوند را آماده کنید.

در مرحله بعد برای این که خمیر پهن تر شود باید با گوشتکوب یا وردنه روی قطعات کوچک شده خمیر بکوبید سپس برای تزئین می توانید پودر پسته یا مغز بادام را روی خمیر بپاشید و با وردنه و گوشتکوب روی خمیر بکوبید و بعد از این که مرحله کوبش به پایان رسید باید صبر کنید تا سوهان به شکل نهایی خود برسد و خنک شود.

از سوهان می توانید به عنوان میان وعده ایی مقوی از آن استفاده کنید و باید آن را در یخچال قرار دهید، ظروف نگهداری سوهان باید درب دار باشد تا هوا داخل آن نشود کاغذ موی را می توانید بین سوهانها قرار دهید تا روغن آنها به هم نفوذ پیدا نکنند.

C:\Users\ARAD\Desktop\55.jpg

.

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه