پشم سنگ تخته ای اصفهان

پشم سنگ تخته ای اصفهان

گزینه ای بسیار مناسب جهت عایق بندی در محیطهای مختلف، پشم و پشم سنگ تخته ای می باشد که دارای تنوع بسیار زیادی است.

از معروفترین پشم سنگهای تخته ای موجود در بازار، پشم سنگ تخته ای اصفهان می باشد که از کیفیت ویژه ای برخوردار است.

از پشم سنگ برای عایق کاری دیوارها، عایق حرارتی و صوتی دیوار پارتیشن، عایق کاری کف اتاقهای شیروانی، عایق بندی سقفهای مسطح و سقفهای شیب دار و عایق بندی لوله ها استفاده می شود.

پشم سنگ تخته ای اصفهان

در حال حاضر این محصول را نمایندگی آراد برندینگ به صورت مستقیم و اینترنتی به فروش می رسانند. پشم سنگ عایقی بسیار پر کاربرد می باشد که از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار می گیرد و دارای قیمت ارزانی می باشد.

از عایق پشم سنگ لوله در صنایع مختلف نظیر: صنایع پالایشگاهی، صنایع پتروشیمی، صنایع آلومینیوم، صنایه روی و مس، صنایع نیروگاهی، کارخانه های تولید سیمان، صنایع غذایی و لوله کشیهای خانگی مورزد استفاده قرار می گیرد.

پشم سنگ اصفهان

مهندسین ساختمانسازی جهت اتلاف انرژی و عایق بندی ساختمانها از پشم سنگ عایق استفاده می کنند و معتبرترین مرکز تولید کننده این کالا شهر اصفهان می باشد.

عایقهای پشم سنگ از مخلوط کردن سرباره و سنگ تولید می شود و به همین دلیل به آن عایق پشم سرباره نیز می گویند.

در کارخانه ها سنگ و سرباره را حرارت می دهند تا کاملا ذوب شوند و طی فرآیندی آنقدر این ماده مذاب را مانند پشمک می چرخانند تا خنک شوند و به صورت الیاف دراز و باریک در بیاید و در انتها آنها را به صورت متراکم بر روی هم قرار می دهند.

پشم سنگ تخته ای اصفهان

با توجه به کاربرد بسیار بالای پشم سنگ اصفهان در صنایع مختلف، در استان اصفهان بازارهای مختلف خرید و فروش پشم سنگ وجود دارند که این محصول را با کیفیت عالی عرضه می کنند.

انواع مختلف عایقهای لوله ای در کارخانه ها تولید می شود و مورد استفاده قرار می گیرند. عایقهای پشم سنگ لوله ای از مناسب ترین و بهترین عایقها می باشند که با نام عایق پشم سنگ پیش ساخته معروف است و در اصفهان تولید می شوند.

از عایق پشم سنگ لوله ای یا ایزوپایپ جهت عایق صوتی و حرارتی لوله ها استفاده می شود و برای عایق کاری لوله های فاضلاب تاسیسات و ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرد.

مواد تشکیل دهنده پشم سنگ لوله سرباره و الیاف بازالت می باشند که با رزین به شکل متراکم در آمده اند و کاملا نسوز می باشد.

پشم سنگ تخته ای

با توجه به ویژگیهای خاصی که پشم سنگ دارد، قیمتی که برای این ماده ارزشمند و پر کاربرد در نظر گرفته شده است بسیار منصفانه می باشد.

از دیگر ویژگیهای خاص این ماده با ارزش می توان به عایق صدا بودن آن ماده اشاره کرد به صورتی که با جذب صدا امکان انتقال صدا از آن را غیر ممکن می کند.

علت این که این محصول قابلیت عایق صوتی بودن را دارد در ساختار بافت غیر جهت دار آن نهفته شده است و این ویژگی به جذب صداها کمک می کند همچنین این ماده می تواند شدت و انتشار نویز را کم کند و تأثیر بسیار زیادی در کاهش انتقال هوا و انتقال صدا دارد و این کار را در حالی انجام می دهد که مقاومت جریان هوا را برای ضعیف کردن صدا بهبود می بخشد.

پشم سنگ تخته ای اصفهان

بیشترین کاربرد پشم سنگ تخته ای در لایه میانی آپارتمانها به عنوان عایق صوتی می باشد و از آنها در کوره های رنگ، زغال و نانوایی به دلیل مقاومت زیاد در برابر حرارت استفاده می کنند.

عایقهای تخته ای پشم سنگ به سه دسته تقسیم می شوند: عایق ساده، عایق و روکشهای آلومینیوم و عایق با روکشهای کاغذ کرافت.

به طور کلی می توان گفت که عایق پشم سنگ استاندارد به احتمال زیاد دارای 16 تا 40 درصد مواد بازیافتی است ولی عایق پشم سرباره می تواند تا 75 درصد مواد بازیافتی باشد و همین عامل می تواند در قیمت این دو مواد تأثیر گذار باشد.

یکی از عواملی که پشم سنگ در آن عملکرد بسیار عالی داشته است می توان به حفظ حرارت اشاره کرد.

اگر بخواهیم بین پشم سنگ و فایبرگلاس مقایسه ای در مورد خنک نگه داشتن محیط خانه انجام دهیم باید بگوییم که هر دو این مواد در این مورد بسیار خوب عمل کرده اند ولی راندمان حرارتی به سمت پشم سنگ سنگینی می کند.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه