قیمت زعفران صادراتی بهرامن

قیمت زعفران صادراتی بهرامن

یکی از مرغوب ترین و بهترین سوغاتیهای ایران و به خصوص شهر مشهد زعفران است که برند بهرامن یکی از لاکچری ترین ارائه دهندگان آن می باشد که نمونه های صادراتی و کادویی بسیار متنوعی را برای مشتریان صادراتی عرضه می کند.

بیشتر این نمونه ها زعفران سرگل و نگین هستند که به صورت کاملا سفارشی بسته بندی شده و در بازار داخل و بازار کشورهای خارجی ارسال می گردد.

شرکت بهرامن یکی از قدیمی ترین  مجموعه های فعال در عرصه زعفران می باشد که بهترین و تمیز ترین زعفران را تولید و روانه بازار می کند.

همانطور که می دانید زعفران یکی از قدیمی ترین گیاهان دارویی می باشد که دارای گل بنفش رنگ 6 پر می باشد و کلاله و پرچم آن محصول اصلی می باشد.

قیمت زعفران صادراتی بهرامن

پس بهترین راه خرید زعفران این است که آن را از سایت معتبر آراد برندینگ تهیه کنید با توجه به مطالب ذکر شده ما با هدف خدمت به شما عزیزان بهترین و مرغوبترین نوع زعفران را در اختیارتان قرار می دهیم تا هم مقرون به صرفه بوده و هم نشاط و سلامتی را برای شما به ارمغان آورد.

برند بهرامن در اکثر نقاط ایران و جهان شناخته شده است و با فروش محصولات با کیفیت توانسته سهم بزرگی از فروش بازار را متعلق به خود کند.

این محصول به صورت گلهای فراوانی مورد کشت قرار می گیرد و از حجم بالای گلها مقدار کمی زعفران محصول می شود که به این دلیل قیمت آن بالا می باشد و از گران ترین چاشنیهای موجود به حساب می آید.

قیمت زعفران صادراتی

اگر به دنبال ذهنی قوی و آرام هستید و نیز اگر خواستار پوستی زیبا و شفاف هستید از زعفران غافل نشوید چه بهتر که برای کاهش نفخ و التهابات معده از ماده خوشمزه و خوش عطری مانند زعفران استفاده کنید.

قیمت زعفران صادراتی بهرامن

هزینه زعفران درجه یک قیمت زعفران صادراتی می باشد که با توجه به کیفیت بالای آن بسیار مقرون به صرفه است مطمئنا هنگام استفاده از آن به این مطلب پی خواهید برد زعفران علاوه بر عطر و طعم و رنگ بی نظیر آن خواص بسیاری برای سلامتی ما نیز دارد.

این ماده مقوی قلب بوده و خواص ضد سرطانی نیز دارد و این موارد تنها بخشی از خواص این ماده شگفت‌انگیز است زعفران درجه یک تمام خواص این ماده مفید در صورتی جلوه گر می شود که بتوانیم زعفرانی اصل تهیه کنیم چرا که در صورت تقلبی بودن زعفران علاوه بر ضرری که از نظر اقتصادی به ما وارد می‌شود ممکن است سلامتی ما نیز به خطر بیفتد.

بطور مثال یکی از شگردهایی که افراد سودجو برای تهیه زعفران تقلبی به کار می برند استفاده از رنگ های مصنوعی می باشد که برای سلامتی بسیار مضر است.

تشخیص زعفران درجه یک چندین روش برای تشخیص زعفران اصل از تقلبی وجود دارد که ساده ترین آنها را ذکر می کنیم از روی رنگ زعفران می توان به اصل بودن آن پی برد زعفران اصل رنگی زرشکی تیره و کدر دارد و شفاف نیست شکل زعفران نیز مهم است.

رشته های زعفران اصل شکلی شیپوری مانند دارند روش دیگر چشیدن آن است زعفران اصل مزه ای تلخ دارد اگر مزه ای شیرین احساس کردید ممکن است برای سنگین کردن زعفران به آن آب قند یا عسل اضافه کرده باشند.

روش دیگر سرعت رنگ دهی زعفران است زعفران اصل سرعت رنگ دهی پائینی دارد و برای رنگ دهی حدود ٣۰ دقیقه زمان نیاز دارد در صورتی که این زمان برای زعفران تقلبی ممکن است حدود ۵ دقیقه طول بکشد.

زعفران صادراتی بهرامن

مدلهای نگین و سرگل زعفران جزو مرغوب ترین و محصولات و نمونه های صادراتی زعفران بهرامن هستند که این زعفرانها کلاله های  ضخیم و قوی گل زعفران بوده و از لحاظ رنگ دهی بسیار قوی می باشند به گونه ای که مقدار کمی از آن می تواند مقدار زیادی از غذا، شربت، دمنوش و یا خوراکیهای مختلف را تحت تاثیر قرار دهد و خوش رنگ و خوش طعم کند.

قیمت زعفران صادراتی بهرامن

متخصصان در مرکز تولید زعفران صادراتی بهرامن این کلاله ها را خشک کرده و درون بهترین بسته بندیهای شیک و لاکچری قرار می دهند تا مورد پسند مشتریان خارجی باشد و از این رو حجم بالایی از این محصول هر ساله به سراسر دنیا صادر می شود.

انواع و نمونه های کادویی زعفران بهرامن یکی از لاکچری ترین محصولات درون بازار داخلی می باشد که برای کادو و هدیه دادن به افراد مختلف می تواند بهترین گزینه و درجه یک ترین انتخاب باشد.

برخی از این نمونه ها به صورت جعبه های شیک کادویی طراحی شده اند که به وسیله قفلهای شیک و مینیاتوری بسته بندی شدند و درون آن یک یا چند ظرف کوچک زعفران که بر اساس سلیقه و انتخاب فرد قرار داده شده و به همراه آن یکهاون کوچک مخصوص سابیدن زعفران و یک قوری بسیار کوچک برای دم کردن مقدار کمی از آن وجود دارد که تمامی اینها درون جعبه بسیار جذاب و شیک می آید.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه