سرنگ انسولین بی دی امریکایی

سرنگ انسولین بی دی امریکایی

ساخت سرنگ انسولین نوعی انقلابی بزرگ در حوزه درمان بیماری های دیابت (نوع یک-نوع دو ) بوده و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش داده است.

ویژگی سرنگ انسولین سوزن جدا باعث شده که نه تنها از آن برای تزریق انسولین استفاده شود، بلکه جهت تزریق مواد مختلف به صورت و نواحی حساس بدن و تزریق به کودکان نیز مورد استفاده قرار گیرد.

سرسوزن سرنگ‌ انسولین حلماطب همانطور که در سایت آراد برندینگ گفته شد از جنس استیل ضد زنگ بوده و استریل می‌باشد.

به علت وجود مشکلاتی از قبیل شکستن یا آلوده شدن سر سوزن سرنگ گاهی استفاده از انواع سرنگ‌های انسولین سرسوزن جدا توسط پزشکان توصیه می‌گردد.

سرنگ انسولین بی دی امریکایی

جدا شدن سرسوزن در این سرنگ (سرنگ انسولین ) و ظریف بودن آن باعث شده که کارایی زیادی را بتواند از خود نشان دهد همچنین استفاده از انواع سرنگ‌های انسولین سرسوزن جدا می‌تواند در حوزه فعالیت‌های آزمایشگاهی نیز بسیار کاربرد داشته باشد.

سرنگ انسولین میبایست استریل باشد چون عمل تزریق زیرجلدی را انجام میدهد همچنین ممکن است بیمار مبتلا به دیابت از بیماری مسری دیگری برخوردار باشد و احتمال انتقال آن بیماری به شخص دیگر وجود داشته باشد پس لازم است پس از انجام عمل تزریق انسولین، سرنگ آن ( انسولین ) از سوزن جدا کرده و به سطل زباله مخصوص خود انداخته شود تا از انتقال بیماری بین دیابتی ها جلوگیری شود.

سرنگ انسولین بی دی

همانطور که شاهد هستید، انسولین معمولا توسط افراد دیابتی روزانه استفاده می شود که این خود باعث افزایش هزینه ها می گردد که در این میان بهتر است از سرنگ انسولین بی دی یک سی سی استفاده نمایند که علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت بالایی نیز بر خوردار می باشد.

ضمنا، سرنگ انسولین بی دی توسط شرکت بی دی آمریکا تولید و در بازار جهانی عرضه می شود و البته در جهان حرف اول را نیز می زند.

در ضمن این سرنگ انسولین بی دی به صورت زیر پوستی تزریق می شود و تمام افراد دیابتی می توانند خودشان تزریق را بدون دردسر و به راحتی انجام دهند.

این نمونه از سرنگ انسولین علاوه بر اینکه برای تزریق انسولین استفاده می شود، قابلیت دیگری نیز دارد که می توان به علت داشتن سر سوزن تیز و استاندارد همچنین برای تزریقهایی مانند صورت و البته برای کودکان از آنها استفاده نمود.

سرنگ انسولین بی دی امریکایی

قابل ذکر می باشد که واحد اندازه گیری در این مدل از سرنگها دقیق معلوم می باشد و افراد دیابتی برای هر اندازه دوزی که در روز می خواهند استفاده کنند، می توانند از آن به راحتی استفاده کنند.

معمولا واحد سرنگ انسولین بی دی تا حدود 100 واحد می رسد و افراد دیابتی در هنگام خرید باید به اندازه واحد و دوز مصرفی روزانه خود آن را تهیه نمایند تا جوابگوی نیازشان باشد.

ضمنا، برای اینکه انسولین اثر کند، باید هنگامی که می خواهید از انسولین در قسمت شکم تزریق نمایید باید با ناف 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.

البته توصیه می شود که مکرر جای تزریق انسولین را عوض کنید و هر بار یک محل را برای تزریق در نظر بگیرید تا بدن زخم نشود.

سرنگ انسولین امریکایی

افرادی دیابتی و مبتلا به قند برای حفظ سلامت بدن خود و کاهش این عوامل در اعضای بدنشان باید از سرنگ قلمی انسولین استفاده کنند، با گرفتن آمار جهانی ایران و آمریکاییها جزو کشوران اول در مبتلا به این بیماری هستند.

سرنگهای انسولین از طریق زیر جلدی تزریق شده و نباید سطح مورد نظر برجسته باشد، دقت نمایید بهترین مکان برای یاد گیری تزریقات، بیمارستان بوده تا بعد از انجام اگر بیمار شما حالش بد شد در همان جا کنترل گردد، پس خود در خانه بدون نداشتن دانش قبلی آن را تزریق نکنید.

افرادی که خود سرانه نسبت به تزریق انسولین اقدام می کنند موجب سر درد، لرز بدن، سرگیجه و حالت تهوع، ضعف، تشنج، بهم ریختگی میزان تنفس را در بیمار به وجود آورده که در دیدن چنین شرایطی سریعا با بیمارستان جهت درمان تماس بگیرید، این محصول بسیار قوی بوده و تزریق اشتباه گاها جان یک فرد را می گیرد.

سرنگ انسولین بی دی امریکایی

شما عزیزان قبل از تزریق حتما دستان خود را با مایع دستشویی شسته و حسابی خشک کنید، به هیچ عنوان سرنگ انسولین امریکایی را از روی لباس تزریق نکرده و از همه مهم تر، بعد از تزریق جای سوزن را فشار، مالش، ماساژ و غیره پرهیز نمایید.

بدن انسان خود بسیار انسولین تولید کرده تا با ورود قندهای اضافه آنها را نابود و کنترل می کند و بد تر از همه این بوده که اگر این ماده تولید نگردد در بدن انباشته شده که معمولا سر گیجه را به همراه دارد.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه