قیمت دمنوش لاغری به لیمو

قیمت دمنوش لاغری به لیمو

برخی از افراد با توجه به اسم این گیاه فکر می کنند که به لیمو از خانواده مرکبات است که در ایران به تولید و کاشت می شود، اما این تصور درست نمی باشد و این گیاه یک درختچه کوچک گلدار است که تنها عطر و طعمی مشابه با مرکبات دارد. این گیاه استفاده های گسترده ای مانند دمنوش دارد و برگهای آن حاوی پلی فنل بوده که یک آنتی اکسیدان قوی می باشد و می تواند از بدن انسان در برابر بیماریهای مختلف محافظت نماید. اگر چه خواستگاه اصلی گیاه معطر به لیمو آمریکای جنوبی به ویژه کشورهای پرو و شیلی می باشد، اما این روزها مردم سراسر جهان از این گیاه استفاده می نمایند و حتی در مناطق گرمسیری آن را کشت می دهند.

قیمت دمنوش لاغری به لیمو

علاه بر آن، خواص دارویی گیاه به لیمو سبب استفاده تجاری و گسترش آن در نقاطی از اروپا و آسیا شده است. این بوته های معطر با برگهای نیزه ای شکل، عطری قوی داشته که در صورت لمس برگهای 6 الی 9 سانتی متری آنها، این بو چند برابر می شود. با وجود این که این گیاه همیشه سبز می باشد، اما در برابر سرما مقاوم نبوده و در دماهای کمتر از 0 درجه سانتی گراد برگهایش شروع به ریزش می کند. می توانید به مجموعه ما اعتماد کرده و به لیمو را به عنوان یکی از گیاهان دارویی در بالاترین کیفیت و در هر حجم دلخواهی از ما خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی آراد برندینگ ارائه دهنده به لیموهای ارگانیک و درجه یک می باشد که به صورت عمده و فله آن را به فروش می رساند.

دمنوش لاغری به لیمو

این روزها هم زمان با پیشرفت علم، محققان فوائد بسیاری در این گیاه کشف کرده اند که این امر منجر به گسترش تولید به لیمو در سراسر جهان شد. این گیاه فوائد بی شماری دارد که تنها چند نمونه مهم آن را برای شما بازگو خواهیم کرد: از فوائد و مزایا رایج گیاه این گیاه کاهش تب، آرام بخش سیستم عصبی، آرام بخش سیستم گوارشی، تقویت اشتها و ضد اسپاسم می باشد. در طی آزمایشهایی که متخصصان تغذیه بر روی به لیمو انجام داده اند با نتایج شگفت انگیزی مواجه شدند و آن نتایج به این شرح بود که به لیمو از تجمع چربی در نواحی مختلف بدن کمک شایانی به لاغری می نماید و عملکرد میکروبهای روده را نیز بهبود می بخشد.

قیمت دمنوش لاغری به لیمو

بر روی 45 نفر مطالعات دیگری انجام شد که آنها باید هر روز به و لیمو ترش مصرف می کردند و در نتیجه آزمایش نمایان شد که مصرف روزانه این گیاه، سبب کاهش احساس گرسنگی می شود و این عملکرد را از طریق فرایند چون کاهش هرمون گرلین و افزایش تولید پپتید انجام می دهد.

می توانید به راحتی از این برگهای خوشبو در رژیم غذایی خود استفاده نمایید، اما بهترین راه مصرف آن تهیه دمنوش لاغری به لیمو می باشد. در واقع به لیمو یک گیاه همه کاره بوده و در مصارف مختلفی به کار می رود که صنایع غذایی از جمله این کاربرها می باشد. می توانید به صورت خام برگهای این گیاه را خرد کرده و آن را درون سسهایی چون سس بشامل و پستو بریزید و یا به عنوان چاشنی یا ادویه آن را درون غذاهای خود به کار ببرید و یا در تزئینات غذا از برگ سوزنی شکل و زیبای آن استفاده نمایید. رایحه به لیمو بسیار شیرین، آرام بخش و خوشبو می باشد و از آن می تواند به عنوان خوش بو کننده طبیعی هوا استفاده کرد.

قیمت دمنوش لاغری

ریشه چای سبز به حدود 3000 سال قبل از میلاد تعلق دارد، جایی که در چین مصرف می شد، قیمت چای سبز به نوع آن بستگی دارد چون این گیاه یک درختچه کوچک، همیشه سبز و سبز تیره است که در ابتدا در چین و هند به صورت وحشی رشد می کرد، امروزه در تمام طول سال رشد می کند، انواع مختلفی از چای وجود دارد: سبز، سیاه، آبی، سفید که با فرآیندهای مختلف خشک کردن، تخمیر و اکسیداسیون مطابقت دارد. چقدر بنوشیم؟ نوشیدن روزانه 3 فنجان چای سبز با توجه به اثرات مطلوب، ترجیحا بدون غذا، بدون افزودن شیر، توصیه می شود، زیرا کازئین، پروتئین شیر گاو، از عملکرد کاتچینها جلوگیری می کند.

قیمت دمنوش لاغری به لیمو

به گفته محققان کره جنوبی، چای سبز به بهبود آکنه کمک می کندف در واقع، پلی فنول اصلی در چای سبز، توانایی کاهش تولید سموم و التهاب را دارد، این مولکول همچنین زنده ماندن باکتری را که باعث بیماری پوستی می شود، کاهش می دهد و در یک کارآزمایی بالینی در 8 هفته، بیمارانی که از آکنه رنج می ‌برند، شاهد بهبود مشکل خود بودند که بسیار امیدوار کننده است. چای سبز یک غذای سالم است اما در صورت مصرف زیاد می تواند به ویژه برای کبد خطرناک باشد، اما در شکل غلیظ آن به عنوان یک مکمل غذایی است که چای سبز می تواند باعث مشکلات کبدی شود، مطالعات نشان داده اند که مصرف بیش از حد EGCG در قالب مکملهای غذایی می تواند به کبد آسیب برساند.

امروزه در تمام فروشگاه ها چای سبز دیده می شود و به راحتی می توانید از قیمت دمنوش لاغری اطلاع یابید و آن را تهیه و از خواص فوق العاده آن در منزل استفاده کنید، البته ناگفته نماند که از این گیاه برای درمان سرما خوردگی نیز استفاده می کنند.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه