بخاری گازی شومینه ای ایرانی

بخاری گازی شومینه ای ایرانی

بخاری گازی چیست؟ برای خرید بخاری گازی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ بهترین نوع میان بخاری گازی و اجاق گاز ژاپنی ایرانی ایتالیایی کدام است؟ ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع این مدلها آشنا نماییم تا بتوانید براحتی خرید خوب و به صرفه ایی داشته باشید. پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید بطور کلی می توان بیان داشت بخاری گازی وسیله ایی است که از یک بدنه فلزی ایجاد شده تا با استفاده از لوله گاز یا مشتعل بتواند گرمای مورد نیاز را برای افراد تولید نماید البته با در نظر گرفتن شرایط ایمنی که یکی از الزامات این دستگاه برای تولید گرما می باشد.

بخاری گازی شومینه ای ایرانی

نخستین بخاریهای گازی ایتالیایی توسط پتیت در سال 1856 به بازار فروش عرضه شد روش کار کردن این بخاریها بدین صورت است که در ابتدا شعله، هوای مجاور خود را گرم می کند و آن گاه هوای گرم شده با استعمال از نقل مکان هوا وسعت می یابد و رفته رفته تمامی فضای اتاق گرم می شود تولید کنندگان بخاری گازی ایرانی امروزه از همین شیوه کارکرد دستگاه، بخاریهای گازی نوع ایرانی را با رعایت استانداردهای ایمنی ساخته و تولید می کنند. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید انواع بخاری گازی بصورت کلی به وب سایت فروش آراد برندینگ رجوع نمایید تا شما را در امر خریدی بهتر یاری کنیم.

بخاری گازی ایرانی

شاید شما هم تا به حال اسم بخاری گازی ژاپنی را شنیده باشید ولی در مورد نوع آن، برتریهایی که دارد و اینکه آیا نیاز به لوله بخاری دارند؟ یا اینکه با چه نوع گازی کار می کند آگاهی لازم را در این مورد نداشته باشید اما ما شما را با تمام این مواردی که بیان نمودیم آشنا خواهیم نمود بخاری گازی ژاپنی نوعی از بخاری گازی برقی می باشد. از مزایای خرید این بخاری و اجاق گاز رومیزی می توان به ایمن بودن آن بیشتر اشاره داشت روش کارکرد این دستگاه به این صورت است که بیش از نود و نه درصد گاز ورودی دستگاه بخاری به گرما تبدیل می شود این دستگاه دارای چند سنسور کارآمد است که چنانچه اکسیژن فضا پایین بیاد یا میزان مونوکسید کربن افزایش یابد فورا دستگاه را خاموش می نماید این بخاریها بسیار کم مصرف اند.

بخاری گازی شومینه ای ایرانی

امروزه تولید کنندگان ایرانی انواع بخاریهای گازی و اجاق گاز صفحه ای را با طرح و مدلهای جدید هماهنگ با استانداردهای روز دنیا تولید می کنند تولید کنندگان بخاری گازی ایرانی محصولات خود را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کنند. بخاری گازی یک عنصر گرمایی بخش برای استفاده در سالنها، منازل، ادرارات و غیره می باشد بخاری گازی و اجاق گاز مسافرتی ایتالیایی با بهره گیری از طراحی مدرن خود توانسته است تا نیاز هر فردی را در فصل سرما تامین نماید این دستگاه قادر است برای فضاهایی با متراژ 80 متر انرژی و حرارت مناسب آن محیط را تامین نماید یکی از مزیتهای این دستگاه بخاری گازی استفاده از سنسور هشدار نشت گاز در آن می باشد که به هنگام نشت گاز قادر است که با صدای آلارم به فرد هشدار بدهد.

بخاری گازی شومینه ای

در بخاری از پیلوت استفاده می شود که شامل کلاهک، پیلوت، شمعک، جرقه زن، مشعل اصلی و همینطور ترموکوپل که از مهم ترین اجزا محسوب می شوند. در حقیقت ترموکوپلی که در بخاری به کار می رود به نوعی ایمنی زایی ایجاد می کند به این صورت که به هر دلیلی شعله خاموش شود بلافاصله جریان گاز هم قطع خواهد شد. سیستمی به نام جرقه زن در بخاری وجود دارد که وظیفه روشن کردن مشعل را بر عهده دارد. قطعه دیگری که در بخاری به کار می رود شیر کنترل است که به آن کاربراتور هم می گویند که وظیفه آن کنترل وضعیت سوخت و روشن نگهداشتن شمعک می باشد، لوله هایی هم در این محصولات قرار دارند که معمولا از جنس آلومینیوم و مس بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر حرارت دارند و به نوعی گاز را از شیر کنترل گرفته و به مشعل اصلی نیز هدایت می کند.

بخاری گازی شومینه ای ایرانی

همانطور که می دانید با پیشرفت صنایع، بخاری گازی شومینه ای هم به تولید رسیده و افرادی که دارای ساختمان های شکیل هستند و فضای کافی در منازل آنها وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است بدانید که اکثر بخاریهای استانداردی که در ایران تولید می شوند همگی دارای سیستم قطع کننده خودکار جریان گاز در صورت افت اکسیژن در محیط می باشند. مزیتهای بخاری گازی فن دار به صورت زیر می باشد:ایمنی بالا، امکان استفاده از گاز شهری، توانایی گرم کردن محیط با متراژهای بیشتر و انتقال سریع گرما به محیطهای مختلف می باشد. این بخاریها و کولر گازی به شکلهای مختلف در منازل و محل کار مورد استفاده قرار می گیرند چرا که می توانند گرمای مورد نیاز را تامین کنند.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه