قیمت خرید زیتون پرورده تک نفره در مشهد

قیمت خرید زیتون پرورده تک نفره در مشهد

یکی از چاشنیهای خوشمزه و پر طرفدار ایرانیها که اکثرا همراه با غذا میل می شود زیتون پرورده است اصالت این چاشنی برای شهرهای شمالی است شاید برای شما سوال باشد که چرا بسیاری از فروشگاه ها اقدام به فروش زیتون پرورده تک نفره می کنند.

این زیتون پرورده های کوچک با این حجم کم در کجا کاربرد دارند بسیاری از رستورانها و فست فودیها به دلیل اینکه این زیتون پرورده ها کاملا به صورت بهداشتی بسته بندی شده اند و حجم کمی دارند استفاده می‌ کنند همانطور که در سایت آراد برندینگ به آن اشاره شده است در گذشته به خاطر اینکه این زیتون پرورده های تک نفره وجود نداشت رستورانها مجبور بودند باقی مانده زیتون پرورده مشتری را به دلیل رعایت بهداشت دور بریزند اما دیگر با استفاده از این زیتون پرورده های تک نفره دیگر احتمال دور ریختن باقی مانده آن وجود ندارد.

قیمت خرید زیتون پرورده تک نفره در مشهد

چون این زیتون پرورده ها همان طور که از اسمش پیدا است حجم کمی دارند و برای یک الی دو نفر کافی است همچنین زیتون پرورده های تک نفره برای افرادی که دچار اضافه وزن هستند بسیار مناسب است چون حجم کمتری دارد و فرد دچار اضافه وزن نمی شود در صورتی که اگر حجم زیتون پرورده زیاد باشد فرد ترغیب می شود که بیشتر بخورد و نمی تواند به راحتی از طعم خوشمزه آن بگذرد.

زیتون پرورده دارای خواص زیادی است بسیاری از افراد که دچار زخم معده هستند برای درمان آن از زیتون پرورده استفاده می‌ کنند طبق یک سری از آزمایشات انجام شده زمانی که زیتون پرورده استفاده می کنید فعالیت باکتری هلیکوباکتر پیلوری در معده کاهش پیدا می‌ کند فعالیت زیاد این باکتری عامل به وجود آمدن زخمهای معده است با مصرف همیشگی زیتون پرورده می توانید سطح قند خون خود را کاهش دهید این چاشنی به علت استفاده از دانه های انار و رب انار می تواند غدد انسولین را تحریک کند و در نتیجه موجب کاهش یافتن قند خون شود.

قیمت زیتون پرورده در مشهد

یکی از علل خرید عمده زیتون پرورده خواص بی نظیر آن می باشد که از جمله این خواص عبارت است:

کاهش وزن و تناسب اندام: زیتون پرورده حاوی یک نوع چربی بسیار مفید است که در بدن انباشته نمی شود و به تدریج سبب کاهش چربیهای شکم و تناسب اندام شما خواهد شد.

بهبود دستگاه قلب و عروق: آنتی اکسیدانها و مواد مغذی موجود در زیتونها موجب بهبود عملکرد قلب و کاهش خطر سکته قلبی خواهد شد، همچنین چربی مفید موجود در آن سبب کاهش فشار خون می شود.

قیمت خرید زیتون پرورده تک نفره در مشهد

تسکین درد: مواد موجود در زیتون دارای خاصیت ضد التهابی بوده و به عنوان یک ایبوپروفن طبیعی در بزرگسالان عمل می‌ نماید.

پیشگیری از سرطان: آنتی اکسیدانها و ویتامین E موجود در این میوه سبب خنثی نمودن رادیکالهای آزاد و در نهایت جلوگیری از سرطان خواهد شد که این ویژگی در قیمت زیتون پرورده در مشهد تاثیرگذار است.

بهبود آلرژی: زیتون به عنوان یک آنتی هیستامین عمل نموده و از بروز علائم مربوط به آلرژی و آسم جلوگیری می کند.

تقویت پوست و مو: ویتامین E موجود در این میوه سبب پیشگیری از سرطان و پیری زودرس پوست، کاهش ریزش مو و رفع موخوره خواهد شد.

تقویت بینایی: زیتون دارای مقدار زیادی ویتامین A بوده که این ویتامین در بهبود آب مروارید، تاری دید و غیره موثر می باشد.

بهبود کم خونی: زیتون با دارا بودن مقادیری آهن در ترکیبات خود سبب رفع کم خونی و فقر آهن می شود.

خرید زیتون پرورده تک نفره

با توجه به اینکه این محصول در حجمهای مختلف عرضه می شود سعی شده است که هزینه آن بر حسب نفر محسوب شود برای مثال قیمت زیتون پرورده تک نفره و رب انار با نمونه دو نفره متفاوت می باشد و برا اینکه هزینه را حساب کنیم باید نکات زیادی را در نظر گرفت.

برای مثال ظرف محصول بسیار مهم می باشد زیرا ممکن است از نظر وزنی بیشتر و یا کمتر باشد و این گونه باعث اختلاف قیمت خواهد شد و همچنین مورد اصلی درباره قیمت را می توان برند و شرکت تولیدکننده دانست زیرا هزینه به نوعی نشان دهنده کیفیت نیز می باشد.

قیمت خرید زیتون پرورده تک نفره در مشهد

برای اینکه بتوانید از قیمت اصلی این محصول جهت خرید زیتون پرورده تک نفره اطلاع پیدا کنید می توانید بسته بندی آن را بررسی نمایید زیرا موارد زیادی مانند هزینه و همچنین علامت استاندارد بر روی آن موجود می باشد و اگر به بسته بندی دسترسی ندارید راه ساده تری وجود دارد و این بار می توانید با فروشنده ارتباط برقرار نمایید و قیمت را استعلام کنید و باید بدانید که لیست ارائه شده به شما بر اساس نرخ روز تعیین شده است.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه