فروش مانکن لباس مردانه زنانه

فروش مانکن لباس مردانه زنانه

امروز بوتیکها و مغازه های بسیاری برای به نمایش گذاشتن طرح و مدل البسه خود از مانکن زنانه و مردانه استفاده می ‌کنند.

قیمت خرید و فروش این محصولات که در سایت آراد برندینگ به تفصیل در مورد آن صحبت شده است بسته به نوع و جنس آن متفاوت می ‌باشد نام مانکن برگرفته از کلمه فرانسوی می‌ باشد و به شخصی گفته می ‌شود که به کاره طراحی و به نمایش درآوردن لباس مجلسی برای فروش بهتر آن می ‌باشد.

در کشور انگلیس به این محصولات مدل و به کسی که به این کار بپردازد سوپر مدل می ‌گویند کار مانکنهای لباس عرضه و نمایش طرح و مدل لباس می‌ باشد تا خریدار و مشتری بتواند به‌ راحتی لباس مورد نظر خود را انتخاب کند و این کار با سرعت بیشتری انجام شود.

فروش مانکن لباس مردانه زنانه

در دهه های اخیر تغییرات زیادی در عرضه و نمایش لباس زنانه و مردانه به ‌وجود آمده است استفاده از مانکن زنده و پلاستیکی از مهم‌ترین مقوله های مورد بحث در دنیای مد و لباس است.

در گذشته برای تهیه لباس ابتدا به پارچه فروشی می‌ رفتند و از آنها پارچه های مورد نیاز با طرحهای مختلف همچون پارچه داکرون را خریداری می ‌کردند سپس پارچه را به نزد خیاط برده و اغلب مردم لباس ساده سفارش می ‌دادند خیاط نیز مدلهای ساده را عرضه می ‌کرد و اغلب مردم از یک مدل طرح و لباس استفاده می ‌کردند اما به‌ مرور زمان و با گذشت زمان افراد زیادی شروع به طراحی و دوخت لباس با مدلهای جدید و بسیار متفاوت نسبت ‌به گذشته کردند به این افراد طراحان مد و لباس می ‌گویند.

مانکن لباس مردانه

همانطور که اشاره داشتیم مانکن لباس از مدلهای مختلفی برخوردار است که دوتا از پرفروش ترین نوع مانکنها مردانه و زنانه نیز می باشد زیرا اکثر مغازه داران برای به نمایش گذاشتن لباس مجلسی و اسپرت خود مجبور به استفاده از این نوع مانکنها خواهند بود به همین منظور فروش آنها نسبت به سایر مانکنها بیشتر می باشد.

فروش مانکن لباس مردانه زنانه

امروزه با بالا رفتن تقاضای فروشگاه ها برای مانکن لباس مردانه اکثر افراد کلاهبردار از این مسئله نیز استفاده کرده و شروع به تولید این نوع کالا گرفته اند که همین موضوع سبب شده تا مانکنهای بی کیفیت در سطح بازار بسیار افزایش پیدا نماید و آنها برای فروش کالای خود تصمیم بر کاهش قیمت بسیار زیادی گرفته اند که شرکت مربوطه ما به افراد درون جامعه توصیه می کند تا از فروشگاه های معتبر یا سایتهای معتبر خرید خود را انجام دهند و لازم به ذکر است شرکت تولیدی ما به دلیل کیفیت بالایی که برای کالاهای خود در نظر گرفته است توانسته جزو معتبرترین تولیدکنندگان مانکن در ایران به حساب بیاید.

همانطور که اشاره داشتیم مانکن لباس از مدلهای مختلفی برخوردار است که هر کدام از آنها دارای کارایی خاص خود نیز می باشد که همین مسئله باعث تفاوت قیمت در آنها خواهد شد.

فروش مانکن لباس زنانه

امروزه یکی از شغلهای پردرآمد خرید و فروش مانکن لباس زنانه می ‌باشد زیرا افراد بسیاری در کشور مشغول فروش و تولید انواع لباس مجلسی و لباس بلوچی می ‌باشند به ‌همین ‌علت برای به نمایش درآمدن بهتر مدل لباس لازم به استفاده از مانکن هست.

شاید برایتان جالب است که بدانند در کشورهای مختلف استانداردهای مدلینگ و سایز مانکن متفاوت می ‌باشد ولی در کل یک نوع نگرش به استایل و مد در جهان وجود دارد و داشتن اندام متناسب قدی بلند از جمله مهم‌ترین خصوصیات یک مانکن پلاستیکی و یا یک مدل زنده‌ می ‌باشد.

بعضی از مانکنهای پلاستیکی برای آموزش خیاطی به کارآموزان مورد استفاده قرار می ‌گیرد و این باعث شده تا کار و آموزش فوق ‌العاده راحتتر انجام گیرد.

فروش مانکن لباس مردانه زنانه

مانکنهای لباس زنانه در مدلها و طرحهای جدید به بازار عرضه ‌شده مانکنهایی که پایه های چوبی و فلزی دارند به‌ عنوان مدرنترین انواع این محصولات در بازار فروش مانکن لباس زنانه عرضه می‌ شوند هر مانکن مخصوص مکان ویژه ‌ای می‌ باشد همچنین مانکنها زنانه جدیدی عرضه ‌شده که قابلیت تنظیم را دارند و اندام برجسته ی زنان را نیز به نمایش می گذارند.

خرید این محصولات برای کسانی که در حرفه ی فروش لباس زنانه هستند لازم می باشد زیرا به جذب مشتری کمک می کند و کار آنها را رونق می بخشد.

برای اطلاع از نحوه ی خرید عمده و چگونگی تجارت این محصول می توانید با مشاوران خبره ی ما در این سایت ارتباط برقرار کنید و سوالهای خود را با آنها در میان بگذارید همکاران ما همه روزه آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه