فروش سگ جیبی پشمالو

فروش سگ جیبی پشمالو

یکی از کیوت ترین و بامزه ترین حیوانات خانگی سگ جیبی می باشد که در شهرهای بزرگی همچون تهران، تبریز، زنجان و سایر شهرها نمونه های بسیاری از آن دیده می‌ شود.

سگ جیبی همان طور که از نام آن پیداست به سگهایی با اندازه های کوچک و قد و قواره ریز می گویند که بسیار بامزه هستند.

برخی از افراد می گویند که در گذشته همچین نژادی وجود نداشته است زیرا امروزه آن بسیار زیاد دیده می شود.

به این نوع سگ خانگی، سگ فنجانی یا مینیاتوری تزیینی و یا پاکت داگ نیز می گویند.

اگر شما نیز از علاقه ‌مندان به این نوع سگهای بامزه و دوست داشتنی می باشید می توانید تا انتهای این مطلب را مطالعه نمایید و اطلاعات بسیار کاربردی و مفیدی را در این زمینه کسب کنید.

فروش سگ جیبی پشمالو

در هنگام غذا دادن به حیوان تان باید مراقب باشید که غذای بیش از حد ممکن است آنها را چاق کند و باعث بروز بیماریهای خطرناکی برای شان شود و جان سگ را به خطر بیاندازد.

این سگها نیز دارای گواهی سلامت و واکسنهای مخصوص به خود می باشند و بسیار تمیز اند.

سایت آراد برندینگ یکی از مراکز عرضه و فروش این نوع سگها می باشد که همه ی آنها دارای پروانه و گواهی سلامت می باشند و بسیار سالم و سرحال اند.

شما فقط کافی است وارد سایت شوید و مدل انتخابی خود را به صورت عمده سفارش دهید تا از قیمتهای خوب آن نیز بر خوردار گردید.

این سگها زیر نظر دامپزشک و تائیدیه ی سلامت به صورت واکسینه شده می باشند و دارای اصالت، نژاد و شناسنامه هستند و اگر سوال یا مسئله ی دیگری نیز برای تان پیش باید هم می توانید با مشاوران و کارشناسان ما مشورت کنید.

سگ جیبی تبریز

متاسفانه برخی از افراد تنها به دلیل فانتزی بودن و ظاهر بامزه آنها این حیوانات را خریداری می کنند و هیچ اطلاعی در مورد نحوه ی نگهداری از آنها ندارند که این امر باعث صدمه رسیدن به آن حیوان می شود.

هنگامی که حرف از سگ جیبی یا تی کاپ می شود برخی از افراد گمان می ‌کنند که این نژاد آنهاست اما در واقع باید بدانید که به دلیل اندازه کوچک شان آنها را به این نام می خوانند و اگر بخواهیم در مورد آنها اطلاعاتی را برای شما بازگو کنیم باید گفت که این نوع سگ حدود ۳ تا 8 کیلو گرم وزن دارند و قد آنها معمولاً بلند نمی شود.

از نظر بدنی بسیار سالم هستند و همانند یک سگ معمولی ویژگیهای آنها را دارند و باید از آنها مراقبت کنید تا مشکلاتی از قبیل بیماری و یا غیره برای شان پیش نیاید.

فروش سگ جیبی پشمالو

سگهای کوچک می توانند در کنار سایر اعضای خانواده به خوبی پرورش یابند و نمونه سگ جیبی پشمالو انتخاب خوبی برای آن می باشد.

برای آنکه طول عمر و سلامتی سگ تان تضمین شود باید از غذای سالم و مقوی مربوط به آن مانند تن ماهی برای سگ استفاده کنید که معمولا به دو صورت خشک و کنسروی موجود می باشد و در بازار به فروش می رسد.

در هنگام غذا دادن به حیوان تان باید مراقب باشید که غذای بیش از حد ممکن است آنها را چاق کند و باعث بروز بیماریهای خطرناکی برای شان شود و جان سگ را به خطر بیاندازد.

این سگها نیز دارای گواهی سلامت و واکسنهای مخصوص به خود می باشند و بسیار تمیز اند.

سگ جیبی پاکوتاه

در بین حیوانات خانگی که می توانید در خانه و یا فضای باز نگهداری کنید می توان سگ جیبی و خرسی را نام برد که هر مدل از آنها شکل و قیافه و خصوصیات متفاوتی دارند.

این سگها در اندازه و سایزهای کوچکی در بازار به فروش می رسند قبل از خریداری این نوع از سگها باید این نکته را در نظر بگیرید که به دلیل کوچک بودن سایز آنها کمی نگهداری از آنها سخت تر است باید دقت کنید تا در ابتدا آنها را در محیطهای نا امن قرار ندهید زیرا ممکن است آسیب ببینند و مشکلی برایشان به وجود آید.

در هنگام غذا دادن به این نوع از سگها باید توجه بسیاری کنید و غذای مخصوص آنها را خریداری کرده و در اختیارشان قرار دهید زیرا این مدل از سگها دارای بدنی ضعیف و کوچک هستند و نباید بیش از اندازه له آنها غذا داد زیرا ممکن است بیمار شوند و مشکلاتی برایشان به وجود آید.

فروش سگ جیبی پشمالو

برای خرید و فروش سگ جیبی باید به نکات زیر دقت کنیم:

سن: یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت سن و سال سگ می باشد باید توجه کنید که سگ را با سن وسال کم خریداری نمایید زیرا هرچه سن سگ بالاتر و بیشتر باشد امکان داشتن بیماریهای گوناگون نیز بیشتر می شود.

نژاد: سعی کنید این موضوع را جدی بگیرید زیرا نوع و گونه های بسیار متنوعی در ایران وجود دارد سعی کنید قبل از خرید در مورد هر گونه آن به خوبی تحقیق کنید.

کارت سلامت: یکی از مواردی که بسیار اهمیت دارد و باید آن را جدی گرفت داشتن کارت سلامت سگ است این کارت نشان می دهد که سگ به موقع واکسینه شده است و هیچگونه مشکلی نیز نخواهد داشت.

یقینا می دانید که می توانید این حیوان را در رنگهای گوناگون مشاهده کنید و با توجه به سلیقه خودتان یک نمونه از آن را انتخاب نمایید.

 

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه