خرید عناب خشک صادراتی بیرجند

خرید عناب خشک صادراتی بیرجند

خاستگاه اصلی این میوه کشورهای آسیای جنوبی (لبنان، افغانستان و شمال هند) بوده که ایران دارای مقام دوم در کشت عناب می باشد به قیمت بسیار مناسبی در این کشور به فروش می رود.

تقریبا سه هزار هکتار ار اراضی ایران زیر کشت این محصول می باشد که بیشترین قسمت آن در خراسان جنوبی با سطح کشت 2850 هکتار است که تقریبا از این مقدار کشت سالانه 4200 تن محصول به دست می آید.

این اعداد و ارقام نشان دهنده آن است که کشورمان ایران به راحتی می تواند علاوه تامین نیاز داخلی به عناب، به صادرات آن نیز بپردازد و سالانه سود هنگفتی از این بابت کسب نماید.

خرید عناب خشک صادراتی بیرجند

یکی از بهترین عناب ها در بالاترین کیفیت را مجموعه آراد برندینگ به بازار عرضه می کند که حتی کیفیت این محصول قابل رقابت با همین میوه در بازار جهانی می باشد.

عناب دارای ارزش غذایی بالایی میباشد به عنوان مثال این میوه سرشار از ویتامین سی است که به تقویت سیستم ایمنی کمک می کند.

این میوه ی قرمز مقدار زیادی پروتئین، فیبر، کربوهیدرات، مواد معدنی، کلسیم دارد و همچنین حاوی مقدار زیادی فسفر، آهن، فلور، ریبوفلاوین، تیامین، کاروتن، پکتین است که موجب کاهش چربی خون می شود.

خرید عناب خشک

قیمت میوه ی عناب در اوایل مرداد که فصل برداشت آن است با سایر فصول تفاوت دارد چرا که در فصل تابستان مقدا آن زیاد است قیمت آن پایین می آید و در فصول دیگر به دلیل کمیاب بودن از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.
همچنین قیمت این میوه در شهرهای مختلف نیز متفاوت می باشد و این موضوع به سبب کشت شدن این میوه در برخی از مناطق و کشت نشدن آن در مناطق دیگر می باشد و اندازه، کیفیت عناب نیز در تعیین قیمت این محصول نقش مهمی دارد.

خرید عناب خشک صادراتی بیرجند

این روزها میوه های خشک شده و خرید عناب خشک جای خود را در منازل مردم به عنوان یکی از تنقلات مفید و سالم باز کرده است و شما می توانید با تهیه و خرید عناب خشک رنگ خاصی به این تنقلات خشک شده ببخشید و همچنین از مزایای آن بهره ببرید.

جالب است بدانید که حتی کشورهای بزرگی چون بریتانیا از عناب خشک شده به عنوان تنقلاتی آنبناتی طور، همراه با چای میل می کنند و کشورهای آسیایی از شربت شیرین آن استفاده می کنند.

همچنین از در برخی از کشورها از آن در تهیه کیک و حتی سرکه بهره می برند و همچنین کنسرو آن را نیز درست می کنند اما در کشور ما بیشتر به صورت میوه و یا حتی عناب خشکشده استفاده می کنند.

عناب صادراتی بیرجند

عناب دارای ارزش غذایی بالایی میباشد به عنوان مثال این میوه سرشار از ویتامین سی است که به تقویت سیستم ایمنی کمک می کند.

میزان چربی این میوه خیلی کم است اما میزان اسیدهای چرب اشباع نشده نسبت به میزان کل چربی آن زیاد است.

هیچ گاه در خوردن این میوه زیاده روی نکنید چرا که شاهد عوارضی از سوی آن خواهید شد به عنوان مثال خوردن بیش از اندازه عناب سبب نفخ معده کاهش غرایز جنسی می شود اما می توانید برای جلوگیری ای عوارض آن را همراه با مویز میل نمایید.

خرید عناب خشک صادراتی بیرجند

در کشور ما و در استان خراسان، عناب صادراتی بیرجند در همه ی فصول سال این میوه به صورت تازه موجود می باشد اما در سایر مناطق برای استفاده از این میوه ی پر خاصیت، خوشمزه و خوش رنگ، اغلب عناب را خشک می کنند.

عناب دارای اثر آرامش بخشی می باشد که آن را به عنوان داروی طبیعی و گیاهی در جهت رفع اظطراب و بد خلقی معرفی می کنند.

به سبب داشتن آنزیمها، مواد معدنی و غیره در جهت تقویت سیستم گوارش مانند طهال و معده استفاده می شود.

این میوه به تصفیه خون و دفع سموم بدن می پردازد. عناب موجب روشنی و شفافیت پوست می شود. این میوه قرمز خون ساز و ملین می باشد. از بروز مشکلات قلبی جلوگیری کرده و سینه را نرم می کند.

با بهره گیری از مغز آن به بهبود بریدگیها و زخمها سرعت می بخشد. چای حاصل از آن حاوی ساپونینز که یک ماده ضدسرطانی است، می باشد که سبب ترمیم بافتهای آسیب دیده و همچنین موجب تقویت عضلات می شود.

از جوشانده برگ این میوه برای التیام گلودرد و همچنین برای درمان گلودرد از عصاره آن استفاده می شود.

 

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه