صفرهای درآمدم را با ادویه جات بی نهایت کردم

صفرهای درآمدم را با ادویه جات بی نهایت کردم

امروزه شغل های مختلفی وجود دارد که از طریق آنها می توانیم به کسب درآمد بالا برسیم و هر کس براساس علایق و شرایط خود یکی از آنها را انتخاب می کند من هم بواسطه یکی از دوستانم در زمینه ادویه جات مشغول به کار شدم و پس از مدتی کسب و کار خود را گسترش دادم و با این محصولات توانستم به یک میلیونر تبدیل شوم.

پودر دارچین

بر اساس آمار انجمن درمان کالیفرنیا (OTAC) دارچین در بین مواد دارای آنتی‌اکسیدان رتبه‌ی هفتم را به‌دست آورده است که نشان می‌دهد مقدار بسیار زیادی آنتی‌اکسیدان در آن وجود دارد. در میان ادویه‌ها نیز پودر دارچین بیشترین مقدار آنتی‌اکسیدان را دارد حتی بیشتر از سیر، آویشن و رزماری.

خواص درمانی دارچین به‌خاطر آنتی‌اکسیدان‌هایی است که با نام‌های پلی‌فنول، فنولیک‌اسید و فلاونیدها شناخته می‌شوند. این آنتی‌اکسیدان‌ها بیشتر در خوراکی‌هایی مانند شکلات تلخ و انواع توت‌ها وجود دارند و استرس را کاهش می‌دهند.

آنتی‌اکسیدان‌های موجود در دارچین به دلیل دارا بودن خاصیت ضدالتهابی خطر ابتلا به سرطان و حمله‌ی قلبی را کاهش می‌دهند و عملکرد مغز را بهبود می‌بخشند. محققان دریافته‌اند بیش از ۷ نوع فلاونید که تنها در دارچین وجود دارد، در درمان التهاب‌های بدن بسیار مؤثر است.

به همین خاطر است که دارچین در تسکین انواع درد نقش مهمی دارد. نتایج تحقیقات نشان داده است که دارچین می‌تواند به احیای بافت زخمی‌شده، کاهش درد قاعدگی و کنترل حساسیت‌های فصلی کمک کند.

C:\Users\ASUS\Downloads\logo (61).jpg

پودر قهوه

پودر قهوه بسیار پرکاربرد است. زیرا به سرعت می‌توان آن را دم کرده و از آن قهوه تولید کرد. به همین علت پودر قهوه محبوبیت بالایی دارد. قهوه آسیاب شده یا پودر قهوه از دانه‌های قهوه ساخته می‌شود. دانه‌های قهوه پس از آسیاب شدن بسته بندی شده و به بازار عرضه می‌شوند.

در حالی که احتمالاً شما و اکثر مردم به دلیل راحتی بیشتر قهوه آسیاب شده را انتخاب می‌کنید، در مقابل متخصصان قهوه و کافه داران برای ساخت یک قهوه با کیفیت، خرید دانه‌های قهوه را ترجیح می‌دهند.

آنها اعتقاد دارند مشتری باید تجربه نوشیدن یک قهوه واقعی، همراه با تمام ویژگی‌ها مانند عطر و طعم قهوه را امتحان کند. آنها دانه قهوه را خریداری می‌کنند و مسئولیت آسیاب کردن و تبدیل آن به پودر قهوه بر عهده آنهاست. معمولاً دانه‌های قهوه را تنها چند دقیقه قبل از ساخت نوشیدنی قهوه آسیاب می‌کنند تا از کیفیت آن کاسته نشود.

قهوه‌ای که با استفاده از دانه‌های قهوه تازه آسیاب شده ساخته می‌شود، در مقایسه با پودر قهوه‌ای که به صورت آماده خریداری می‌شود، معمولا طعم و عطر تازه و شدیدتری دارد.

C:\Users\ASUS\Downloads\logo (62).jpg

پودر هل

مصرف به اندازه و کم پودر هل در بارداری و دوران شیردهی بلامانع است که به صورت دمنوش و یا در غذا استفاده شود. همچنین مصرف به اندازه و کم پودر هل در این دوران ممنوعیت ندارد.

پودر هل به رنگ خاکستری بسیار تیره می باشد و از آنجایی که دانه های هل به رنگ سیاه می باشند لذا آسیاب دانه های هل و پوست هل رنگی این چنین به ما می دهد.

پودر هل سبز برای استفاده در اکثر غذاها مانند خورشت قیمه، مرغ، گوشت و… استفاده می شود که طعم و عطر بسیار خوبی به غذا می دهد. همچنین از پودر هل برای تزیین روی شیرینی، حلوا، شله زرد، کیک و انواع دسر استفاده می شود.

مسلما هیچ ادویه ی دیگری نمی تواند جای هل سابیده شده را بگیرد اما در صورتی که نمی خواهید از ادویه هل استفاده کنید می توانید از اسانس هل مصرف نمایید.

یکی از ادویه های چربی سوز “هل” می باشد. این ادویه خوشمزه دارای فیبر بسیار زیادی می باشد که در نتیجه سبب می شود اشتها کاهش پیدا کند و متابولیسم بدن افزایش یابد. نتیجه تمام این فرایند چربی سوزی و کاهش وزنی است که هل با خود به همراه دارد.

برای استفاده از پودر هل می توان مقدار کمی از آن را در رژیم غذایی روزانه خود قرار داد و همراه چای یا قهوه مصرف نمود.

C:\Users\ASUS\Downloads\logo (59).jpg

.

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه